آفتاب
نکته هایی در خصوص دزدگیر های اماکن

راهنمای کامل خرید سیستم دزدگیر GMK-FIREWALL-BETA

راهنمای کامل خرید سیستم دزدگیر GMK-FIREWALL-BETA

با توجه به پیشرفت فناوری و اثر آن در زندگی انسان، سیستم دزدگیر یکی از فناوری هایی است که امروزه در ساختمان ها مورد توجه قرار گرفته است.

شما می توانید برای دیدن این صنایع الکتریکی ساختمانی به وب سایت مجموعه ی الکترونیک سها ای شاپ مراجعه فرمایید.

در مجموعه الکترونیک سها ای شاپ ، سیستم دزدگیر از برند های  GMK-FIREWALL-BETA که جزو برترین برندها معروف در این زمینه هستند در مدل های مختلف ارائه شده است.

هدف ما در این مقاله بررسی برند های فوق و قدرت بخشیدن به انتخاب شما عزیزان از بین محصولات فروشگاه صنایع الکترونیک سها می باشد.

سیستم دزدگیر چیست؟


سیستم دزدگیر در واقع به مجموعه سیستمی گفته می شود که در زمان فعال شدن با ورود شخص یا شی ٔ به محدوده چشمی ها و سنسور های آن صدا و آژیر تولید می کند و رویداد را به پلیس یا به افرادی که برای سیستم تعریف شده هستند گزارش می دهد. امروزه سیستم های دزدگیر موجود در بازار در شکل و طراحی های مختلفی وجود دارند و هدف و وظیفه ی همه ی آنها یک چیز است و آن هدف اعلام هشدار صوتی، نوری یا تصویری می باشد یا پس از ورود فرد غیرمجاز با افراد تعریف شده تماس می گیرد.

بیشتر دزدگیرها دارای دو خط تحریک هستند: خط تحریک باز و خط تحریک بسته و همچنین دارای کلید معمولی یا قفل رومیزی و یا کنترل از راه دور هستند که می توان آنها را از راه دور یا نزدیک خاموش یا روشن نمود. در حقیقت، مدارات دزدگیر معمولا شامل شارژ باتری است که هدف آن این است که دزدگیر حتی در زمان حمله به شبکه برق کشی سازه نیز روشن بماند وهمچنین دارای مدارهای هشدار آژیر نیز می باشند که از طریق آن پیام های صوتی در زمان ورود افراد ناشناس پخش می شود و همچنین دارای گاه شمار ورود و خروج هستند که در زمان ورود فرد ناشناس به طور خودکار تماس انجام می شود.

انواع سیستم دزدگیر


دزدگیر اماکن بتا مدل Z7 GSM

جدیدترین محصول شرکت بتا در حوزه سیستم های حفاظتی و امنیتی است که جهت افزایش رضایت مندی مشتریان ارائه ی سیستم های دزدگیر است.  دزدگیر اماکن بتا مدل Z7 GSM قابلیت ضبط پیام هشدار دلخواه و نامگذاری ریموتها و زون های باسیم و بیسیم، موجب سهولت کار با این دستگاه شده است. همچنین در صورتی که چند دزدگیر بتا در موقعیتهای جغرافیایی متفاوت نصب شده باشند از طریق اپلیکیشن سانترال، امکان مانیتورینگ تعداد نامحدودی دستگاه وجود دارد.


امکان فعال و غیر فعال کردن زون 24 ساعته ، امکان فعال و غیر فعال کردن زون ها از طریق دیپ سوییچ روی دزدگیر و قابلیت نیمه فعال کردن سیستم از طریق ریموت که موجب می شود زون 3 و 4 غیر فعال شوند، از جمله قابلیت هایی است که جهت آزادی عمل بیشتر کاربر در هنگام کار با زون ها در دزدگیرهای بتا تعبیه شده است.

عمده ترین مزیت Z7-GSM نسبت به مدل های قبلی، امکان فعال و غیرفعال کردن زون ها از طریق نرم افزار است.  در این مدل نیز مانند مدل های قبلی جهت رفاه حال مشتریان ، امکان کنترل شارژ و شارژ کردن سیم کارت از طریق پنل دزدگیر یا از راه دور مقدور می باشد.

این سیستم مجهز به تلفن کننده می باشد. این محصول ساخت ایران است و دارای 12 ماه ضمانت نامه می باشد.

دزدگیر اماکن فایروال مدل F10


دزدگیر اماکن فایروال مدل F10 تلفن کننده تلفنی و سیم کارتی است. این دستگاه دارای نمایشگر با زبان فارسی است. با نصب میکروفون می توان صدای خارجی موجود در محیط را شنید. اگر باتری سیستم ضعیف شود از طریق پیامک به شما ارسال می شود. این سیستم  دارای ۲ عدد ریموت ۵ دکمه برد بالا می باشد. این سیستم مجهز به فرمان درب باز کن است و 60 ماه گارنتی طلایی دارد.


دزدگیر اماکن فایروال مدل F9


دزدگیر فایروال کاملا هوشمند و دارای با کیفیت فول SMD  می باشد و دارای 7 رله اضافه برای کنترل و هوشمند سازی منازل در این دزدگیر تعبیه شده است و تفاوت مدل F10 و     F9  همین 7 عدد رله اضافه می باشد، مابقیموارد یکسان است.

دزدگیر اماکن فایروال مدل F9  تلفن کننده تلفنی و سیم کارتی است. این سیستم مجهز به صفحه نمایشگر LCD فارسی است. می توانید ساعت و تاریخ آن را تنظیم نمایید. این سیستم می تواند 17 پیام مستقل را ضبط کند.  این دستگاه از طریق تماس و SMS و نرم افزار اطلاع رسانی را انجام می دهد. اگر باتری سیستم ضعیف باشد از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می شود. این دستگاه می تواند به صورت همزمان با خط ثابت و سیم کارت کار کند. برای شنیدن صدای محیط  می توانید از میکروفون استفاده کنید. این سیستم دارای 60 ماه گارانتی طلایی می باشد.

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل 890


دزدگیر GMK  اولین و تنها دزدگیری است که دارای بیمه نامه سرقت است.  سقف این بیمه نامه 200 میلیون تومن است. این سیستم دارای یک تلفن کننده می باشد و به محض وقوع سرقت مراتب را از طریق سیم کارت روی دستگاه ضبط می گردد و سپس از طریق پیامک ارسال می شود.  از جمله ویژگی های این سیستم اعلام سرقت می توان به گزارش فعال شـدن رلـه در بازکـن در قـالـب پیامـک فـارسی، گزارش فعال و غیر فعال شدن رله خروجی در قـالب پیامـک فارسی، عدم مسدود شدن سیم کارت در صورت ارسال رمز، شارژ سیم کارت قابلیت تبدیل هـر زون به زون دینـگ دانـگ، ۲۴ساعـته Normal  اشاره کرد. اگر باتری سیستم ضعیف باشد از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می شود. این دستگاه می تواند به صورت همزمان با خط ثابت و سیم کارت کار کند. برای شنیدن صدای محیط  می توانید از میکروفون استفاده کنید. وزن این دستگاه 1600 گرم است و جنس بدنه ی آن پلاستیک است. این دستگاه دارای 2 ریموت است. این باتری دارای 12 ماه گارانتی می باشد.

[h2]گارانتی و خدمات پس از فروش:

محصولات شرکت بتا همگی شامل 1سال گارانتی و 2سال گارانتی پشتیبانی و تعمیر می باشند که مشتریان از خدمات بسیار عالی و قطعات فراوان آن بهره مند خواهند بود.

محصولات شرکت فایروال دارای 60 ماه طلایی گارانتی تعمیر بوده و محصولات شرکت GMK دارای گارانتی 12 ماهه می باشد.

مشتریان گرامی میتوانند برای مشاهده بیشتر ، خرید و کسب اطلاعات به سایت sohaeshop.com  مراجعه نمایند .



کد N2370247

وبگردی