آفتاب

گفت وگوی اختصاصی آفتاب آنلاین با دوقلوهای پایتخت

گفت وگوی اختصاصی آفتاب آنلاین با دوقلوهای پایتخت

آهنگ‌هایمان کادوی موسیقی ما در سال جدید به مردم است

این روزها فصل ششم از سریال پربیننده پایتخت، حال و هوای خاصی در خانه‌ها به وجود آورده است. این روزها که مردم درگیر بیماری کرونا هستند تماشای سریال پایتخت و دیگر برنامه‌های پرطرفدار می‌تواند تا حدی لبخند و شادمانی را برای خانواده‌ها به ارمغان بیاورد. در این بین خوانندگی دوقلوهای پایتخت هم این روزها سر و صدای زیادی کرده است. گفت وگوی اختصاصی با برادران حبشی، همان رحمان و رحیم سریال داشته ایم که تقدیمتان می‌گردد:

بالاخره اولین آهنگ رسمی برادران حبشی از پایتخت شش منتشر شد. درسته؟

مجتبی: خوشبختانه بعد از تمرین و ممارست زیاد در طول این سال‌ها برای اولین بار آهنگ " تو خیابون" که آهنگسازی من و داداش بود در سریال پایتخت در قسمت دوم برای مردم پخش شد و خوشحالم که این آهنگ به دل مردم نشست و بسیار طرفدار پیدا کرده است. البته جا دارد از آقای مسعود جهانی تنظیم کننده این آهنگ و خانم مهشاد عرب ترانه سرا تشکر داشته باشم.

شما بیشتر خواننده هستید تا بازیگر؟

مصطفی: ما به طور اتفاقی بازیگر شدیم و بارها در مصاحبه‌هایمان گفتیم که به طور اتفاقی به پشت صحنه سریال شاهگوش رفتیم و آقای تنابنده عزیز ما را دیدند و درخواست همکاری با ما برای بازی در این سریال پربیننده شد. بله ما خواننده ایم و از همان اول هم در پایتخت هدفمان خوانندگی بود.

قصه پایتخت شش گویا جذاب تر از قبل است یا فرقی ندارد؟

مجتبی: دیگر به همه ثابت شده که دیده شدن پایتخت به عوامل موفق آن بر می‌گردد. سریالی که چند سال است ایام نوروز برای مردم پخش می‌شود و مردم همچنان دنبال می‌کنند مشخص است که این بار هم قصه خاص خودش را دارد و به طور یقین پایتخت شش هم طرفدار زیاد خواهد داشت.

بیشتر از خودتان بگویید؟

مصطفی: من مصطفی حبشی داداش مجتبی هستم و من پنج دقیقه زودتر از داداش به دنیا آمدم.  اصالت ما برای روستای پرچور از توابع شهرستان عباس آباد است. هر روز تمرین موسیقی و خوانندگی با داداش داریم و قصد داریم سال جدید کارهایمان را به طور رسمی بیرون بدهیم. مردم عزیز بدانند ما خواننده هستیم و تمام تمرکزمان این است که به بهترین شکل آثار موسیقیایی‌مون را به بازار عرضه بداریم. اسم گروه هنری ما ریکادو یک اصطلاح مازنی به معنای دوپسر است. و در یک کلام می‌گویم آهنگ‌هایمان کادوی موسیقی ما در سال جدید به مردم است.

مجتبی: ما چند سال است که زیر نظر آقای مسعود دهقان، تهیه کننده خوبمان کار حرفه ای می‌کنیم و جا دارد در این مصاحبه از زحمات آقای دهقان که مثل یک کوه پشت ما هستند تشکر کنیم.

تکه کلام و نقطه ضعف و قدرت شما دو نفر؟

مجتبی: تکه کلامم عجب، داداش خیلی بازیگوش است اما اخلاق خوب مصطفی این است که خیلی پایه و همراه است.

مصطفی: تکه کلام من ای بابا. است. مجتبی خیلی سر به سر دیگران می‌گذراد و شیطنت دارد اما برای موفق شدن خییلی وقت می‌گذارد و پشتکار قوی دارد.

خاطره ای از پایتخت پنج؟

مجتبی: پانزده روز در ترکیه بودیم. یک روز سکانس خسته کننده ای در ترکیه داشتیم و همه دریا زده شده بودند و در یک میدانی در زیر یک درخت بلند من و مجتبی خواندیم و کلی آدم دور ما جمع شدند و یک خانم روسی خیلی از صدای ما خوشش اومد و به من و مجتبی دو تا صد دلاری می‌خواست بدهد که خبر نداشتند ما برای رفع خستگی بچه‌ها داریم ساز می‌زنیم و خوانندگی می‌کنیم ( خنده ).

مصطفی: تک تک کارهایی که در پایتخت انجام دادیم برای ما خاطره شده است. من فقط در یکی از سکانس‌ها که نقی معمولی کشتی را می‌بازد و وارد خانه می‌شود و یکسری دیالوگ‌های بامزه اما از روی عصبانیت می‌گوید را هر وقت می‌بینم بسیار خنده ام می‌گیرد که برایم خاطره شده است.

در پایان چه صحبتی دارید؟

مصطفی: من ابتدا از خانواده ام تشکر می‌کنم و سال جدید را به خانواده ام و مردم عزیز تبریک می‌گویم و یک تشکر ویژه از آقای مسعود دهقان که تهیه کننده بزرگ و موفق موسیقی کشور هستند.

مجتبی: جا دارد یک بار دیگر از آقای مسعود جهانی تنظیم کننده خوب کارهایمان تشکر کنم و عید را به مردم عزیزم تبریک می‌گویم.

خبرنگار حامی کوماهی
کد N2366237

وبگردی