آفتاب

لذت خرید لوکس با تورهای آژانس مقتدرسیر

لذت خرید لوکس با تورهای آژانس مقتدرسیر

یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های هر سفری، گردش در مراکز خرید و بازارهای آن است. اگر عاشق خرید در مراکز خرید بسیار لوکس و لاکچری هستید، تور استانبول و تور دبی بهترین مکان‌ها برای شما خواهند بود. آژانس مقتدرسیر به عنوان یکی از فعالان این حوزه، این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد.

گشت و گذار در مراکز خرید در تور استانبول


تور استانبول همیشه به دلیل آب و هوای دل‌نشین و تفریحات متنوعی که دارد، در میان گردشگران محبوب بوده است. اما سهم مراکز خرید استانبول در این انتخاب را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. به عبارتی دیگر، می‌توان گفت استانبول بهشت علاقه‌مندان به خرید است. بوتیک‌ها و مغازه‌های شیک، از برندهای مختلف همیشه در این مراکز توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند.

بهترین مراکز خرید پیشنهادی استانبول

• مرکز خرید پارک ایستینیه

• پالادیوم

• آستوریا

• استانبول مال

• استانبول ساپایر

• مرکز خرید اوت لت اپتیموم

• مرکز خرید کانیون

اگر دوست دارید تا کل بودجه خود را به خریدهای خود اختصاص دهید ،می‌توانید از تورهای ارزان استانبول استفاده کنید. معمولا گران‌ترین زمان برای سفر به استانبول در فصل تابستان است. در سایر فصل‌ها، می‌توانید با قیمتی پایین‌تر تورهای ارائه شده توسط آژانس مقتدرسیر را رزرو کنید و از سفر خود نهایت استفاده را کنید. در فصل‌های ارزان، به دلیل کمتر بودن تعداد توریست‌ها، مغازه‌داران نیز تخفیف‌های خوبی را بر روی اجناس خود اعمال می‌کنند که می‌تواند انگیزه‌ی خوبی برای خرید باشد.


البته خرید در استانبول فقط محدود به مراکز خرید لوکس و گران‌ قیمت نیست. بلکه علاقه‌مندان می‌توانند از بازارهای سنتی استانبول و محله‌های ارزان قیمت نیز خرید کنند. حتی اگر اهل خرید هم نباشید، رفتن به بازارهای قدیمی و محلی را توصیه می‌کنیم. چرا که به این ترتیب می‌توانید با افراد محلی از نزدیک آشنا شوید. یا از معماری سنتی این بازارها لذت ببرید.

تورهای استانبول برنامه‌ریزی شده توسط آژانس مقتدرسیر معمولا به صورت ۴ شب تا ۶ شب است. البته تعداد روزهای سفر قابل تغییر هستند. ایرلاین‌های ایران ایر تور و ماهان نیز از جمله پروازهایی هستند که به این مقصد انجام می‌شوند. از جمله خدمات تور می‌توان به لیدر فارسی زبان، رزرو هتل به همراه صبحانه، ترانسفر رایگان فرودگاهی اشاره کرد. آژانس ما بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های استانبول را برای اقامت مشتریان خود انتخاب کرده است. مشتریان آژانس مقتدرسیر از هر نظر می‌توانند اعتماد کامل داشته باشند. چرا که قبل از هر چیزی، کیفیت تورها و کسب رضایت مشتری حرف اول را می‌زند. پس حالا برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود با تور ترکیه داشته باشید تا زمانی‌که امکان سفر فراهم شد به بهترین بازارها، مراکز خرید و فروشگاه‌ها بروید و خریدی بی‌نظیر را تجربه کنید.

لذت خرید در مراکز لوکس با تور دبی


در سال‌های اخیر، مراکز خرید بسیاری در دبی افتتاح شده‌اند. به همین دلیل این روزها دبی پر شده است از مراکز خرید با معیارهای جهانی. لذا حتی اگر با کودکان خود و به صورت خانوادگی سفر می‌کنید، دبی گزینه مناسبی برای سفر است. گردشگران می‌توانند اجناس لاکچری و گران از برندهای مختلف و مشهور را در مراکز خرید لوکس دبی پیدا کنند.

مناسب‌ترین مراکز خرید دبی برای رفتن با کودکان


• Dubai Mall

• Mall of the Emirates

• WiFi Mall

البته سفر با تور لاکچری دبی فقط محدود به مراکز خرید به روز و مدرن آن نیست. بلکه گردشگران می‌توانند تجربه انواع تفریحات لاکچری دبی از جمله سافاری و کویرگردی، چتر سواری، تفریحات آبی و ... را داشته باشند و نهایت لذت را از آن‌ها ببرند.


آژانس مقتدرسیر به عنوان یکی از مجریان تور دبی سعی دارد تا سفری آسان و ایده‌آل برای مشتری‌های خود رقم بزند. از آنجایی که سفر به دبی نیازمند ویزای توریستی است، این آژانس اخذ ویزای دبی را نیز در کمترین زمان لازم برای سفر مسافران خود مهیا می‌کند. از دیگر خدمات ارائه شده می‌توان به بیمه مسافرتی، رزرو هتل و پرواز با توجه به بودجه و سلیقه مشتری، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان اشاره کرد.

ناگفته نماند گه گردشگران می‌توانند از بازارهای سنتی دبی نیز در کنار سایر تفریحات و جاذبه‌های گردشگری دبی دیدن کنند. از دیگر تفریحات و کارهایی که انجام آن‌ها را نباید در این سفر از دست داد رفتن به رستوران‌های لاکچری دبی و سواحل زیبای آن است. طبق رتبه‌بندی‌های انجام شده سواحل دبی در لیست بهترین‌های جهان جای گرفته‌اند. پس به همراه داشتند وسیله‌های لازم برای تفریحات آبی را فراموش نکنید و حتما در طول سفر خود سری به این سواحل زیبای خلیج فارس بزنید.

زیباترین سواحل دبی برای لذت بردن از تفریحات آبی


• ساحل الممزار

• ساحل جمیرا

• ساحل روسی

از آنجایی که شرایط آب و هوایی دبی همیشه مناسب شنا و تفریحات آبی است، نگران فصل سفر خود برای استفاده از سواحل آن را نداشته باشید.

اگر چه در مقطع زمانی فعلی امکان سفر وجود ندارد اما این به معنای عدم برنامه‌ریزی برای سفرهای آتی نیست. بنابراین ما در آژانس مقتدرسیر فکر می‌کنیم که پس از رفع مشکلات، یکی از بهترین مقصدهایی که می‌تواند روحیه‌ی مسافران ایرانی را کمی آرامش بخشد و سبب شود تا مشکلات طاقت‌فرسای این روزها کمی فراموش شود، همراهی با تور دبی است.

منبع : ویرلن
کد N2359483

وبگردی