آفتاب

خرید سیستم داکت اسپلیت مناسب

خرید سیستم داکت اسپلیت مناسب

سیستم داکت اسپلیت به نوعی یک کولر گازی با قدرت فیلتراسیون،سرمایش و گرمایش بسیار بالاتر جهت تامین تهویه چندین فضا به صورت یکجا می باشد.

این امر با انتقال سرما و گرمای تولید شده به وسیله ی کانال کشی استاندارد با ابعاد کم میسر می شود. گرمایش در این سیستم تقریبا رایگان بوده و مصرف برق در حالت سرمایش در مقایسه با کولر گازی بسیار کمتر می باشد.همچنین با حذف داکت کولر آبی از تاسیسات مشترک ساختمان که محل عبور کانال سایر واحدهاست به متراژ بنای واحد افزوده می شود ، در واقع یک چیزی حدود ۱ الی ۲ متر مربع به مساحت سند افزوده می گردد. لذا استقبال از این سیستم به صورت چشمگیر در حال افزایش است.

انتخاب و خرید داکت اسپلیت


در صورت انتخاب این سیستم برای خرید داکت اسپلیت باید موارد زیر را رعایت نمود :

- برای خرید به فروشگاه ها و شرکت های دارای مجوز مراجعه نمایید.

- ترجیحا به فروشگاه های تخصصی تهویه مطبوع رجوع کنید.

- قبل از انتخاب برند ، اولویت های خود نظیر مصرف برق ، صدای هواساز و ... را لیست کنید.

- در صورت معرفی برند حتما لیست قطعات بکار برده شده در دستگاه را مطالبه و در مورد کیفیت آنها تحقیق کنید.

- در مورد شرایط تحویل به صورت شفاف به توافق برسد.

- حتما کارت گارانتی معتبر را پس از نصب دریافت کنید.

- حتما شماره واحد خدمات و نصاب را قبل از خرید دریافت و شیوه ارائه خدمات را مطالبه کنید.

- قیمت داکت اسپلیت با توجه به کیفیت و ظرفیت دستگاه ها متغیر میباشد،هرچند قیمت بالا همیشه به معنای کیفیت بالا نمی باشد.


انواع داکت اسپلیت های موجود در بازار


*معمولا دستگاه های داکت اسپلیت موجود در بازار ایران به سه دسته ی کلی تقسیم می شوند .*

دسته ی اول دستگاه های کاملا وارداتی هستند که بعضی از آنها دارای یونیت خارجی کولر گازی می باشند که یک کار غیر اصولی بوده و عمر سیستم را به شدت کاهش می دهد.

دسته ی دوم دستگاه هایی هستند که با وارد کردن موتور (  یونیت خارجی ) کولرگازی به صورت قاچاق به داخل کشور و پیوند زدن آن با هواساز های تولید داخل به فروش می رسند.

دسته ی سوم دستگاه های موجود ،ساخت داخل می باشد. در میان دستگاه های ساخت داخل نیز تنوع طراحی ، کیفیت و قیمت مشهود است که شما می توانید با توجه به اولویت های خود یک خرید موفق داشته باشید. برای مشاهده ، بررسی مشخصات فنی و خرید داکت اسپلیت های ایرانی به این بخش مراجعه کنید.


فروشگاه اینترنتی دماپا


موسسین فروشگاه اینترنتی دماپا با بیش از ۱۰ سال سابقه اجرایی در حوزه داکت اسپلیت گنجینه ای از  اطلاعات بی نظیر در حوزه ی معرفی انواع برندها ، مشخصات فنی دستگاه ها ، نقد و بررسی از دید تکنسین ها و قیمت های بروز وابسته به زنجیره های اصلی تامین را در اختیار مشتریان عزیز گذاشته اند . همچنین بزرگترین مجموعه مقالات در حوزه آشنایی با جزییات این سیستم در بخش وبلاگ در اختیار بازدید کنندگان گرامی قرار گرفته است. لازم به ذکر است کلیه ی فعالیت های فروشگاه دماپا با مجوز های لازم از مراجع ذیربط ارائه شده است.


برای اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه به آدرس Damapa.ir مراجعه نمایید.


کد N2354858

وبگردی