آفتاب

فیلیپس اونت تولید کننده بین المللی پستانک و شیشه شیر نوزاد

فیلیپس اونت تولید کننده بین المللی پستانک و شیشه شیر نوزاد

اگر در زمانی نه چندان دور یا اخیراٌ صاحب فرزند شده باشید و با پروسه جذاب خرید سیسمونی دست و پنجه نرم کرده باشید بخوبی در جریانید که شیشه شیر و پستانک بچه دو کالای مهم سیسمونی ها هستند که در قریب به اتفاق خریدهای تازه پدرمادران برای کوچولویشان حضور دارند.

با اینکه شاید به نظرتان پستانک و شیشه شیر کودک محصولاتی ساده به نظر برسند اما اگر سری به بازار محصولات سیسمونی بزنید بخوبی خواهید یافت که مدلها و تنوع های بسیاری از مارک ها برای اینها پیش روی شماست که کیفیت ها و به طبع کارآیی متفاوتی هم با هم دارند ، ظاهرشان منحصر بفرد است و از اجزاء متفاوتی بخصوص برای سیستم آنتی کولیک بهره می برند .


اما امروز می خواهیم یکی از برندهای معتبر و جهانی محصولات کودک را خدمتتان معرفی کنیم . برندی که سالهاست مورد اعتماد مادران در سراسر جهان است و چندین سال است که جای خود را در میان لیست سیسمونی خانواده های ایرانی هم باز کرده و این روزها متقاضیان زیادی در داخل کشور دارد .

فیلیپس اونت انگلستان را می توان برترین تولید کننده پستونک و یکی از باکیفیت ترین سازندگان شیشه شیر بچه برشمرد. اما چرا یا چگونه ما این ادعای بزرگ را می کنیم و  پستانک اونت یا شیشه شیر اش را در بالاترین سطح جهانی برمیشمریم . ما یک راه ساده را معرفی می کنیم کافیست شما در تالارهای گفتگو یا سایت های فروش اینترنتی بزرگ جهانی و داخلی محصولات سیسمونی ، نظرات خریداران یا امتیازی که به محصولات مختلف می دهند را بررسی کنید خواهید یافت که به عنوان نمونه شیشه شیر اونت بخصوص در مدل نچرال جز پرفروش ترین و پرتقاضاترین انواع شیشه نوزادی بازار است . اگر با خرید آنلاین میانه داشته باشید حتماً اسم سایت معروف آمازون به گوشتان خورده است این وبسایت رتبه بندی فروش محصولاتش را در دسته بندی های گوناگون به شما می دهد و می توانید ببینید که در شاخه پستونک نوزادی انواع پستانک فیلیپس اونت در بالاترین رده های فروش این سایت معتبر و جهانی در کنارمارک مام قرار دارد و خوب می دانید که این فروش و امتیاز بالا اتفاقی بدست نیامده و بی شک پشت اش محصولی باکیفیت و رضایتی از سوی خریداران قرار دارد که آنرا به یکدیگر توصیه کرده اند


اما چرا شیشه شیر اونت

یک شیشه نوزادی خوب باید چند ویژگی داشته باشد: از مواد مجاز برای کودکان ساخته شده باشد ، سبک باشد(در انواع پلاستیکی) ، خوش فرم برای در دست گرفتن و زیبا از نظر طراحی برای جلب نظر نوزادان و حتی والدین باشد ، دارای عملکرد ضدنفخ باشد و از همه مهمتر سرشیشه ایی ( پستانک شیشه) مطبوع برای کودک داشته باشد . شیشه شیر اونت دارای مجموع این ویژگی هاست و پس از مدتها که لاین کلاسیک و کلاسیک پلاس این شرکت مورد توجه مصرف کنندگان بودند چندین سال است که مدل نچرال نگاه ها را مجدد به سوی این کمپانی انگلیسی برگردانده است و اخیرا هم کلاسیک پلاس ها با اسم جدید آنتی کولیک بروزرسانی شده اند .

در میانه مطلب شایان ذکر است که شما می توانید شیشه پستانک اونت را بصورت مجموعه های متنوعی خرید داشته باشید که در رنگها و اندازه های متفاوتی تولید شده است . مزیت خرید بصورت ست به این شکل است که قیمت برایتان بصرفه تر خواهد بود و از نظر ظاهری هم هماهنگی بیشتری بین پستانک و شیشه شیر اونت ایجاد شده است یعنی مدلهای هماهنگ تر از نظر ظاهری درون ست قرار میگرید و زیبایی بصری محصولات را دو چندان می کند که ایده آل برای سیسمونی ها و هدیه دادن خواهد بود

درزیر مدلی از این مجموعه ها را می بینید که می توانید برای سیسمونی نوزاد دختر یا پسر تان برگزینید


ویژگیهایی هم که پستانک اونت را در بالاترین درجه کیفی قرار داده جلوتر از همه درصد پذیرش یا همان قبول شوندگی بالا توسط نوزادان است یعنی همان موردی که دیدید نوزاد در مواجهه با پستونک در بار اول آنرا دور انداخته و قبول نمی کند این مورد در مورد محصولات فیلیپس بندرت رخ می دهد و به جنس و ساختار مخصوص سرپستونکی ارتودنسی فیلیپس که از نوع متقارن بادامی ست برمیگردد .

پس همانطور که شیشه شیر اونت دارای سرشیشه ای مطبوع بخصوص در مدل طبیعی است این شرکت توانسته سرپستانکی نیز طراحی کند که مورد اقبال واقع شده است.

قسمت سری این دو محصول بشدت مهم هستند چون تنها قسمتی هایی هستند که در دهان بچه قرار می گیرند و باید بهترین عملکرد را داشته باشند . سیلیکون مرغوبی که کمپانی فیلیپس بدان دست یافته و مورد مصرف قرار میدهد نقطه قوت محصولات لاین کودک اش شده است .

خوب بطور مختصر اشاره ای به دو محصول جذاب نوزادی از برندی بین المللی داشتیم و خوشحال میشویم که اگر قصد خرید سیسمونی را دارید با مراجعه به سایت اونت ایران که قدیمی ترین و تخصصی ترین فروشنده اینترنتی محصولات کودک فیلیپس اصل هست از تنوع پستانک و شیشه شیر اونت اورجینال در کنار سایر محصولات کودک و مادر همچون لیوان ، لوازم غذاخوری ، دوربین و پیجر ، پمپ شیر دوش و نظیر این موارد دیدن فرمائید .

WWW.AVENTIRAN.IR
کد N2352822

وبگردی