آفتاب

آشنایی با ارزهای دیجیتال

آشنایی با ارزهای دیجیتال

بیت کوین ها به منظور پرداخت های بدون واسطه طراحی شده اند و از راهکارهایی مانند رمزنگاری و بلاک چین برای حفظ امنیت شبکه استفاده می کنند.

یکی از اصطلاخات رایج ارزهای دیجیتال که در سال های اخیر به دلیل نوسانات بالای قیمت نام خود را بر سر زبان ها انداخته و افراد بسیاری را به سمت خود جذب کرده، خرید بیت کوین است. مسلماً این نام را از زبان افراد فعال در حوزه معاملات اینترنتی شنیده اید و یا در سایت های مختلف آن را دیده اید اما واقعاً بیت کوین چیست؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت نوعی پول است همانند سایر پول هایی که برای تجارت بین انسان ها استفاده می شود با این تفاوت که جنبه فیزیکی نداشته و تبادل آن به صورت آنلاین صورت می گیرد. با این ارز شما می توانید از سایت ها یا فروشگاه های پذیرنده آن در سراسر دنیا خرید کنید بدون اینکه به مستر کارت یا ویزا کارت یا حساب بانکی در کشورهای خارجی نیاز داشته باشید. برای استفاده از بیت کوین باید دارای یک کیف پول باشید. هر کاربر دارای کیف پول مخصوص حساب خود است که با رمزگذاری امنیت آن حفظ شده و تنها خود کاربر با کدی که در اختیار دارد قادر به رمزگشایی آن است. شبکه ای که بیت کوین در آن مورد تبادل قرار می گیرد به صورت غیر متمرکز بوده و هیچ بانک یا مرکزی بر آن نظارت یا کنترل ندارد، از این رو با افراد غریبه بسیاری سر و کار دارید و امنیت حساب شما و تراکنش ها باید حفظ شوند.

بیت کوین ها به منظور پرداخت های بدون واسطه طراحی شده اند و از راهکارهایی مانند رمزنگاری و بلاک چین برای حفظ امنیت شبکه استفاده می کنند. اطلاعاتی که بر روی بلاک چین ذخیره می شوند مربوط به تاریخچه تراکنش ها هستند، در واقع بلاک چین نوعی دفتر یادداشت دیجیتال برای ثبت داده ها به شمار می آید. در حال حاضر با وجود تحریم هایی که برای برخی از کشورها تعیین شده و امکان خرید از سایت های خارجی غیر ممکن شده، بیت کوین بهترین گزینه می باشد زیرا حتی افراد مقیم کشورهای تحریم شده نیز می توانند از خدمات و مزایای آن استفاده کنند.

بزرگ ترین مزیت ارز بیت کوین امکان تبدیل آن به سایر ارزهای دیجیتال مانند خرید تتر است. برای مثال شما می توانید خرید بیت کوین خود را از سایت ها یا صرافی های مجاز آنلاین انجام دهید و در صورت نیاز آن را به ارزهای تحت پوشش وبمانی یا پرفکت مانی تبدیل کنید، تنها کافیست دارای کیف پول مخصوص در این سیستم ها باشید. وبمانی یا پرفکت مانی هر دو نوعی سیستم پرداخت هستند که با آن ها می توان تراکنش های مالی را در هر نقطه از دنیا بدون محدودیت جغرافیایی انجام داد. نقل و انتقال سریع و بدون واسطه ارز از مزایای این سیستم ها می باشد. گاهی اوقات دلیل اصلی تبدیل بیت کوین و خرید وب مانی نوسانات بالای قیمت آن است زیرا کاربران می خواهند دارایی دیجیتال خود را به ارز با ثباتی مانند دلار تبدیل نمایند. خرید ووچر پرفکت مانی یا وب مانی کار بسیار ساده ای است و با مراجعه به سایت های آنلاین صورت می پذیرد. اگر علاقمند به سرمایه گذاری یا انجام معاملات ارزی در شبکه ای امن هستید می توانید نسبت به افتتاح حساب در این دو سیستم اقدام نمائید و برای خرید آن ها به سایت exnovin.co مراجعه نمایید .
کد N2352022

وبگردی