آفتاب

طراحی پلاک اسم با طلا

طراحی پلاک اسم با طلا

گالری سراج زر تولید کننده ی تخصصی انواع پلاک اسم می باشد که فعالیت خود را زیر نظر اتحادیه طلا و جواهر تهران و با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهد.

این مجموعه تولید کننده و طراح انواع زیورآلات سفارشی با اسم یا طرح های خاص می باشد که کیفیت مهم ترین شاخصه ی محصولات این برند می باشد.

وجه تمایز گالری طلا سراج زر


کیفیت ساخت پلاک و طرح های منحصر به فرد کارها برای ما در گالری سراج ارزشمند تر از هر چیز دیگری است. این مجموعه در تمام دوران فعالیت خود تلاش کرده است که با جلب رضایت مشتریان خاص خود، تولیدات خود را در رده ی کیفی بالایی ارائه کرده همواره کیفیت را بر کمیت ترجیح داده است. از جمله ویژگی های تمامی محصولات این گالری می توان به طراحی منحصر به فرد محصولات و طراحی ساخت سه بعدی پلاک ها اشاره کرد که این مسئله هنگام مشاهده و لمس کار در مقایسه با پلاک های نازک کاملا مشهود است.

لبه ی خارجی محصولات گالری سراج زر کاملا سوهان کاری شده و حالت ۳ بعدی دارند

پلاک اسم، هدیه ای ماندگار


بدون شک هدیه ی که اسم شما در آن با طلا ساخته شده است می تواند هدیه ای ماندگار و فراموش نشدنی باشد ! گالری طلای سراج زر انواع پلاک اسم، انگشتر اسم، دستبند اسم ، پلاک های اسم ترکیبی و انواع طرح ها و نمادهای مورد نظر شما را به صورت تخصصی طراحی و تولید می کند.  هدیه دادن اسم عزیزانتان می تواند سالیان سال ، هدیه ای ماندگار باشد.

گالری سراج زر انتخاب سلبریتی ها


اگر شما به انتخاب های سلبریتی ها در پوشاک و اکسسوری ها علاقه مند بوده و دقت کرده باشد بدون شک نام برند سراج را شنیده اید ! تصویر بسیاری از بازیگران، هنرمندان و افراد سرشناس در نمونه کارهای سراج زر وجود دارد که با افتخار گالری طلای سراج زر را انتخاب کرده اند.



سفارش آویز و پلاک اسم


جهت اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات می توانید ابتدا به سایت این مجموعه به آدرس www.serajzar.gold  یا صفحه رسمی سراج زر در اینستاگرام مراجعه کرده و نمونه کارهای این مجموعه را مشاهده نمایید. همچنین از همین طریق می توانید جهت ثبت سفارش اقدام نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
کد N2349624

وبگردی