آفتاب

جان دوباره در کالبد سینما بهاران

جان دوباره در کالبد سینما بهاران

شهردار منطقه۱۷ با تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) گفت: سینما بهاران نزدیک به پنج سال است که غیرفعال بوده و حالا همزمان با میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به صورت آزمایشی میزبان اکران فیلم سینمایی «۲۳نفر» خواهد بود و در اسفندماه با برنامه‌ای منظم به چرخه نمایش فیلم می‌پیوندد.



به گزارش ایسنا، محمود کلهری گفت: سینما بهاران نزدیک به پنج سال است که غیرفعال بوده و حالا همزمان با میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به صورت آزمایشی میزبان اکران فیلم سینمایی «۲۳نفر» خواهد بود و در اسفندماه با برنامه ای منظم به چرخه نمایش فیلم می پیوندد.

محمود کلهری از آغاز اکران فیلمهای سینمایی از روز شنبه ۲۶بهمن ماه خبر داد و افزود: پس از وقفه پنج ساله و با تلاش صورت گرفته، سینما بهاران به بهترین امکانات صوتی و تصویری مجهز شده و در آینده‌ای نزدیک دوباره صدای آثار فاخر سینمایی در آن طنین خواهد انداخت.

شهردار منطقه۱۷ با ابراز خرسندی از آشتی دوباره با هنر هفتم در این منطقه تصریح کرد: منطقه ۱۷ نزدیک به ۲۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که از کمبود سرانه ها خصوصاً سرانه فرهنگی رنج می برد. وجود سینما و مجموعه فرهنگی بهاران می تواند سهم بسزایی در تامین سرانه لازم برای منطقه را داشته و تاکید حناچی شهردار تهران  نیز بر این امر است که این سینما بازگشایی شده و دوباره در چرخه اکران فیلمهای سینمایی قرار گیرد تا آشتی دوباره ای با هنر هفتم صورت گیرد که خوشبختانه این امر همزمان با میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا(س) به صورت آزمایشی آغاز شده و پس از رفع نواقص احتمالی و با برنامه مدون اکران، به صورت رسمی و با اکران بهترین فیلمهای سینمایی آغاز خواهد شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، وی با اشاره به ظرفیتهای این سالن گفت: در تلاشیم تا با همکاری گروه های فرهنگی همه ظرفیتهای این سالن را فعال کرده و با تجهیزات موجود نمایش فیلم را با یک یا دو سانس در روز آغاز می‌کنیم.


کد N2339449

وبگردی