آفتاب

معرفی سفر‌های ساحلی در نوروز 99

معرفی سفر‌های ساحلی در نوروز 99

بسیاری از ما، ترجیح می‌دهیم به مقاصد ساحلی سفر کنیم، که بتوانیم از تفریحات هیجان‌انگیز آن، لذت ببریم. این مقاصد، برای کودکان هم بسیار جالب و جذاب است.

از همین روزهای پایان سال استفاده کنید و برای یک تعطیلات به یادماندنی در سواحل زیبای ترکیه و حتی یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا، برنامه‌ریزی کنید.

آژانس مقتدرسیر سال‌هاست که تورهای نوروزی را، با کیفیت برنامه‌ریزی می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم در انتخاب تورهای نوروزی، انتخاب آژانس مسافرتی مناسب است، تا بهترین برنامه‌ریزی سفر را، برای روزهای عید داشته باشید.

سفر به سواحل دریای اژه با تور کوش آداسی نوروز 99


تور کوش آداسی نوروز 99، یک انتخاب ویژه برای نوروز است، نرخ هتل ها نسبت به تابستان ارزان‌تر است و می‌توانید از تمام امکانات هتل‌ها بهره ببرید. برای سفر در نوروز، هتل 4 یا 5 ستاره با استخر آب گرم را انتخاب کنید، تا همراه هم‌سفران‌تان، تعطیلاتی هیجان‌انگیز را داشته باشید.
کوش آداسی مخصوص سفر برو‌های حرفه‌ای است، شهری ساحلی، در کرانه‌های دریای اژه، این شهر زیبای بندری، یکی از مقصد‌های پرطرفدار، برای مردم ترکیه است.

در روزهای بهاری نوروز 99، به سواحل کوش آداسی سفر کنید. سواحل زیر امکانات خوبی برای تفریحات ساحلی دارند.

سواحل کوش آداسی


• ساحل دان تون
• ساحل زنان

• ساحل الماس
• ساحل طلایی

• ساحل شن های نقره ای
دمای هوا در نوروز بسیار دلچسب است، اگر زیاد سرمایی نباشید، حتی می‌توانید تنی به آب بزنید و از تابش نور آفتاب لذت ببرید.




تورهای کوش آداسی با پروازهای اطلس جت و قشم ایر برنامه‌ریزی می‌شوند و همگی دارای ترنسفر‌های فرودگاهی از ازمیر هستند، تا به راحتی به هتل برسید.

در کوش آداسی چشمه‌های آب گرمی وجود دارد، که گردشگران زیادی، روز‌های بهاری، برای خواص فراوان آن‌ها به آن‌جا می‌روند.
بسیاری از برندهای معروف ترکیه، مخصوصا پوشاک، در کوش آداسی هم شعبه دارند، از ال سی واکیکی گرفته تا کوتون و دفکتو، همه را در کنار هم می‌بینید و از خرید‌های رنگارنگ لذت می‌برید؛ برای خرید کردن، به مراکز خرید اسکالا نووا و یا اوت لت سوکه بروید، که از خرید‌های خوب با تخفیف‌های عالی، استفاده کنید.

معمولا هتل‌های کوش‌ آداسی، در عید نوروز، All یا UAll هستند. خدمات سرو غذا و نوشیدنی، در تمام طول روز، در هتل وجود دارد.
کوش آداسی، یکی از مناطق باستانی ترکیه است، که می‌توانید به دیدن حمام شش‌صدساله بلدیه و کاروان‌سرای سی‌صدساله اوکوزمحمدپاشا هم، بروید. در تور کوش آداسی، یک راهنمای فارسی زبان همراه شماست، که توسط آژانس برنامه‌ریزی گشت شهری نیز انجام شده است. با کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و از همین حالا سفر نوروز 99 را برنامه‌ریزی کنید.

سفر بهاری به قطب گردشگری آسیا با تور تایلند


تور تایلند با پرواز‌های ماهان و سلام ایر برای نوروز 99 برنامه‌ریزی شده است. آژانس مقتدرسیر، مجری قدرتمند تورهای نوروزی، به خصوص در جنوب شرقی آسیا است.

برای کسانی که عاشق سفر و طبیعت هستند، تایلند انتخاب مناسبی است. تایلند هم تفریحات آبی و جزیره‌های زیبایی دارد و هم پارک‌های آبی آن، مثال‌زدنی است. در سال‌های اخیر، پاتایا به دلیل داشتن ساحل زیبا و پارک‌های آبی، به یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل شده است. در تعطیلات نوروز، سفر به پاتایا، می‌تواند شما را حسابی هیجان‌زده کند. پارک آبی پاتایا، در ساحل جومتین با برج 240 متری خود، بسیار معروف است، که منظره‌ای 360 درجه از ساحل را به شما می‌دهد و همین‌طور سه رستوران خوب بین‌المللی نیز دارد.
تورهای نوروزی به صورت ترکیبی، به صورت زیر برنامه‌ریزی شده‌اند.

تورهای نوروز 99 به مقصد تایلند


• بانکوک + پاتایا

• بانکوک + پاتایا + بانکوک
• بانکوک+ پوکت

• بانکوک + ساموئی
• پاتایا

• پوکت
• فی فی

این تورها به صورت متنوع، به مدت 7 شب یا 14 و 19 شب برنامه‌ریزی می‌شوند، تا سفر کاملی را، در تایلند تجربه کنید.



یادتان باشد، بیشتر خریدهای خود را، در بانکوک داشته باشید و در جزیره‌ها تفریح کنید، البته پوکت به بازارهای شناورش معروف است و سوژه خوبی برای عکاسی است. مردم محلی، انواع غذاها و صنایع دستی خود را، برای فروش به روی قایق‌های کوچک، آورده‌اند و می‌توانید بسیاری از غذاهای محلی را نوش جان کنید.

یکی از بهترین انتخاب‌ها سفر به تایلند است، در تعطیلات نوروز 99، به همراه دوستان و خانواده به دل سرزمینی زیبا و با طبیعتی بی‌نظیر سفر می‌کنید. هوای تایلند استوایی و بسیار دل‌چسب است. با پاهای برهنه بر روی سواحل ماسه سفید قدم بزنید و در هتل‌های ساحلی، اقامتی دل‌چسب را تجربه کنید.
در تایلند نرخ هتل بسیار به صرفه است، از میان هتل‌ها برای اقامت در شهرهای ساحلی، حتما از چهار و پنج ستاره‌ها را انتخاب کنید، اما در بانکوک، هتل سه ستاره خوب یا چهار ستاره با کیفیت هم مناسب است. تمام هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند و از غذاهای تایلندی لذت می‌برید. در هتل‌های تایلند، امکانات فراوانی نظیر استخر و سالن‌های ماساژ وجود دارد، روز‌های اقامت در این کشور، یکی از بهترین خاطرات سفرهای‌تان می‌شود. شما می‌توانید اطلاعات دقیق تور تایلند نوروز 99 را از کارشناسان آژانس مقتدرسیر دریافت کنید.
کد N2328355

وبگردی