آفتاب

آغاز رزرو هتل های نوروزی ایران هتل آنلاین

آغاز رزرو هتل های نوروزی ایران هتل آنلاین

هزینه ی رزرو هتل از طريق ايران هتل آنلاين بسیار كم‌تر از رزرو حضوری و معمولا کمتر از ديگر سامانه های رزرواسيون آنلاين هتل است.

ایران هتل آنلاین یکی از معتبرترین سامانه های رزرو آنلاين هتل است که با نام اختصاری آی هو (IHO: IranHotelOnline) فعالیت می‌ کند. اين سامانه به عنوان بزرگترین سامانه ي رزرو آنلاین هتل های ایران شناخته شده است چرا كه کامل ‌ترین مرجع انواع هتل ها در ایران است به طوري كه اطلاعات لازم در مورد بیش از 1900 هتل را در اختیار شما قرار می دهد. لازم است بدانيد هزینه ی رزرو هتل از طريق ايران هتل آنلاين بسیار كم‌تر از رزرو حضوری و معمولا کمتر از ديگر سامانه های رزرواسيون آنلاين هتل است. این سامانه که متعلق به شرکت سفرپردازان رایان کیش(LLC)  است فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرده لذا حدود 14 سال سابقه دارد پس با خیال راحت می توان به آن اعتماد کرد.

مهم ترين دلايل استفاده از ايران هتل آنلاين


  • ایران هتل آنلاین داراي تضمين كمترين قيمت است به اين معنا كه اين تضمين را به شما مي دهد كه مي توانيد هتل مورد نظر خود را با كمترين قيمت ممكن رزرو كنيد.

  • ایران هتل آنلاین دارای پشتيباني 24 ساعته است.

  • ايران هتل آنلاين داراي نرخ كنسلي معادل صفر درصد است.

  • با رزرو از طريق ايران هتل آنلاين مي توانيد تخفيفات خوبي دريافت كنيد. برخي از اين تخفيفات به قدري باورنكردني است كه حتي اگر قصد سفر نداريد وسوسه می شويد که بار سفر ببنديد و از يك فرصت طلايي بهره مند شويد.

  • ايران هتل آنلاين اطلاعات كاملي در مورد هتل ها در اختيار شما قرار مي دهد به طوري كه با مطالعه ي آنها مي توانيد داخل و بيرون هتل مورد نظر خود را به راحتي تصور کنید سپس اقدام به رزرو آن نماييد.

  • در ايران هتل آنلاين اطلاعاتي كه در مورد هتل ها وجود دارد كاملا واقعي و طبق گفته ي مسافران قبلي است.


رزرو نوروزي


عيد نوروز در راه است و بازار سفرهاي نوروزي به زودي داغ مي شود. در اين ميان مساله ي مهمي كه بيش از پيش اهميت مي يابد تعيين محل اقامت است. نكته اي كه بايد مورد توجه قرار گيرد این است که با نزدیک شدن به ایام نوروز هتل های ایران به سرعت پر می شوند و ظرفیت آنها مخصوصا بهترین هتل ها بسيار زودتر از آنچه تصور می کنید تکمیل می گردد. حال اگر در اين شرايط به رزرو هتل نپردازيد ممكن است با هتل هايي مواجه شويد كه يا ظرفيتشان پر شده و يا قيمتشان بسيار افزايش يافته است. هر دوي اين اتفاقات در آخرين روزهاي سال رايج است چون حجم درخواست ها براي رزرو هتل در اين روزها به شدت افزايش مي يابد پس اگر اهل سفر هستيد و احتمال مي دهيد در ایام نوروز به مسافرت می روید هر چه زودتر محل اقامت خود را تعيين كنيد و به رزرو هتل در آن جا بپردازيد و از رزرو هتل های نوروزی از ایران هتل آنلاین با تخفیف ویژه لذت ببريد.

شايد يكي از بدترين مواردي كه ممكن است در سفر با آن مواجه شويد هتل هايي باشد كه اتاق خالي ندارند. اين موضوع زماني آزاردهنده تر مي شود كه مي دانيد اگر مدتي زودتر اقدام مي كرديد در چنين شرايطي قرار نمي گرفتيد. پس هرگز رزرو هتل برای ایام نوروز را به روزهای آخر سال موکول نکنید و شانس پیدا کردن هتل خوب با قيمت مناسب را از خود نگيريد.

طبق تجربه اي كه ایران هتل آنلاین طي 14 سال سابقه به دست آورده است معمولا عده ي زيادي از افراد به دلیل مشغله هاي روزمره تا آخرين روزهاي سال به فكر سفر رفتن نمي افتند و هيچ اقدامي در زمينه ي رزرو هتل انجام نمي دهند اما اين دسته از افراد بايد بدانند كه روزهاي پاياني سال زمان مناسبي براي رزرو هتل نيست چون معمولا قیمت هتل ها بالا مي رود و يا اينكه ظرفيت آنها تكميل مي شود پس بهتر است از همين حالا اقدام كنيد تا مجبور به پرداخت هزینه های مضاعف و غيرواقعي نشوید.

در اين ميان افرادي هستند كه به سفر در ايام نوروز علاقه دارند اما ممكن است با اين تصور كه هزينه ي سفر در اين ايام بالاست از اين كار منصرف شوند و قيد چنين لذتي را بزنند اما اين دسته از افراد بايد بدانند كه مي توانند مکانی کم هزینه تر و به صرفه تر را انتخاب كنند مثلا به شهرهایي مانند تهران و تبریز سفر کنند. اين در حالي است كه هتل هاي تهران يا تبريز بسيار مجلل و زيبا هستند و قطعا سفر خوبي را براي مسافران به ارمغان مي آورند.

ایران هتل آنلاین از مشکلات مربوط به رزرو هتل در روزهای پایانی سال به خوبی مطلع است در نتيجه امکان رزرو آنلاين هتل براي اقامت در ايام نوروز را از اوايل بهمن ماه فراهم می کند تا شما كاربر گرامي كه به سفر در ايام نوروز علاقه مند هستيد بتوانيد هتل مورد نظر خود را با قیمتی كمتر رزرو كنيد و مجبور به پرداخت قیمت های گزاف در روزهاي پاياني سال و يا در ايام نوروز نشويد و خیالتان بابت محل اقامت در سفر آسوده باشد. البته توجه داشته باشيد كه ممكن است برخي از هتل ها ی نوروزی چند روز دیرتر از سایر آن ها در سايت ایران هتل آنلاین قرار گیرد. پس اگر شهر مورد نظر خود را در سايت نيافتيد نااميد نشويد تنها کافی است هر چند روز یکبار سری به سايت ايران هتل آنلاين بزنید و نام شهر مورد نظر خود را جست و جو کنید. البته بهترين كار اين است كه هر روز چند دقیقه از وقت خود را به اين مورد اختصاص دهيد چون ظرفیت برخی از هتل ها بسيار سریع تکمیل می شود و ممكن است چنانچه به مدت چند روز از مساله غافل شويد با ظرفيتي تكميل شده مواجه گرديد.

كلام آخر اينكه ایران هتل آنلاین تخفیفات ویژه‌ ای به رزرو آنلاين هتل در اين روزها اختصاص مي دهد. در نتيجه می توانید وارد اين وبسايت شويد و هتل مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب رزرو کنید. پس فرصت را از دست ندهيد و با ورود به سايت ايران هتل آنلاين از تخفيفات باورنكردني رزرو آنلاين هتل بهره مند شويد.
کد N2327749

وبگردی