آفتاب

برگزاری جشنواره غذا با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی

برگزاری جشنواره غذا با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی

دبیر برگزاری جشنواره خوشمزه های پاییزی گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره، عادت مردم به انتخاب سالم ترین و خوشمزه ترین خوراک ها نسبت به طبع و مزاج مردم است.

بر اساس این‌ گزارش، اولین جشنواره خوشمزه های پاییزی (خوراک و کباب) با حضور ۴۲ غرفه و با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی در بوستان گفتگو از روز بیستم دی ماه در حال برگزاری است و تا ۲۷ دی ماه ادامه دارد.

سعید ناظم دلیگانی دبیر برگزاری این جشنواره اظهار داشت: هدف ما از این جشنواره عادت مردم به انتخاب سالم ترین و خوشمزه ترین خوراک ها نسبت به طبع و مزاج مردم میباشد.

وی افزود : این جشنواره با توجه به جایگزینی هر فصل شگفتانه هایی متناسب با فصل در نظر دارند.

وی گفت: در بیشتر خانواده ها مشکل استفاده بی رویه فست فودها را داریم  و در سبد غذایی خانواده ها کمتر از غذای سالم و سنتی استفاده می شود  که ما سعی کردیم با نشان دادن این غذاها مردم را دوباره به پخت غذاهای سنتی و سالم  سوق دهیم.

وی ادامه داد: آگاه‌سازی و آموزش به افراد جامعه با هدف پیشگیری از بیماری‌ها و اصلاح سبد غذایی آنها، آشنایی مخاطبین با اهمیت تغذیه و اصول صحیح آن، آشنایی مخاطبین و آحاد جامعه به اهمیت استفاده از مواد غذایی سالم، طبیعی و ارگانیک از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
کد N2321585

وبگردی