آفتاب

فروشگاه اینترنتی؛ راهی جدید برای افزایش درآمد

فروشگاه اینترنتی؛ راهی جدید برای افزایش درآمد

در دنیای امروز تمام افراد به دنبال افزایش درآمد و ارتقاء شغلی خود هستند. این میل به افزایش درآمد می‌تواند پیامدهایی منفی نیز دربر داشته باشد و فرد را در زندگی شغلی غرق کند و برای مثال باعث دور شدن فرد از خانواده شود که تأثیرات ناخوشایندی بر روی روابط بین فردی اعضای خانواده دارد.

بنابراین افزایش درآمد مطلوب است و به خودی خود مشکلی ندارد که افراد جامعه به دنبال افزایش درآمد خود باشند. اما تلاش برای افزایش درآمد به روش سنتی پیامدهای جبران ناپذیری دارد. این عوامل باعث می‌شود بسیاری از افراد به دنبال راه‌های جدیدتر کسب درآمد برای خود باشند. یکی از این راه‌ها که مشکلات فاصله گرفتن فرد از خانواده را به حداقل می‌رساند، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است.

داشتن یک فروشگاه اینترنتی در زمینه کاری خودتان، مانع از وقت گذاشتن به دور از خانواده است. شما می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز و در هر مکانی، کارهای اقتصادی خود را داشته باشید و در عین حال به لحاظ فیزیکی از آنها دور نشوید. اما برای طراحی سایت خود، باید ابتدا اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید با موفقیت بیشتری به این حوزه وارد شوید.

اصطلاحاتی که باید بدانید

شاید نام دامنه، هاست، سرور مجازی و اختصاصی به گوشتان خورده باشد. این اصطلاحات تمام چیزهایی هستند که باید بدانید. اما قبل از اینکه این اصطلاحات را به شما معرفی کنیم، بهتر است با یک سایت خوب در این زمینه آشنا شوید. آذرآنلاین ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به راه‌اندازی سایت بوده و اطلاعات مفیدی برای شما فراهم کرده است.

ثبت دامنه در آذرآنلاین


زمانی که می‌خواهید فروشگاه حقیقی خود را دایر کنید، برگه‌های تبلیغاتی تهیه می‌کنید و در ضمن اینکه برای فروشگاه خود تبلیغ می‌کنید، آدرس فروشگاه‌تان را نیز بر روی آن برگه‌ها ثبت می‌کنید تا افرادی که مایل بودند بتوانند به سهولت فروشگاه شما را پیدا کنند. ثبت دامنه دقیقا همین کار را برای شما در دنیای اینترنت انجام می‌دهد.

در واقع دامنه آدرس اینترنتی فروشگاه شما است که از دو بخش تشکیل می‌شود. بخش اول شامل نام سایت بوده و بخش دوم پسوند می‌باشد. برای مثال در google.com، نام سایت (google) و پسوند (.com) می‌باشد. ابتدا باید پسوند مورد نظر خود را تعیین کنید.

پسوندها انواع متنوعی دارند که دارنده ویژگی‌های متفاوتی هستند. معروف‌ترین پسوندها شامل .mil، .org، .edu، .com و ... می‌باشند. همچنین پسوند اختصاصی سایت‌های کشورمان ایران، نیز .ir می‌باشد. البته پسوندهای اختصاصی هر کشوری محدود به آن کشور نیست و شما می‌توانید سایتی با پسوند کشورهای دیگر خریداری نمایید.

ثبت دامنه در آذرآنلاین علاوه بر پسوند، نیازمند نام هم هست. برای این منظور شما باید نامی برگزینید که در ذهن شنونده، یا خواننده باقی بماند.

خرید هاست از آذرآنلاین


آذرآنلاین علاوه بر دامنه می‌تواند برای هاست نیز به شما کمک کند. هاست یا میزبان وب، اطلاعات شما را در بخشی از فضای اینترنت نگهداری می‌کند. هاست در واقع سروری است که در مکانی دیگر به اینترنت وصل است و از اطلاعات شما پشتیمانی می‌کند که می‌تواند دارای سیستم عامل لینوکس یا ویندوز باشد. خرید هاست از آذرآنلاین به شما کمک می‌کند بتوانید ویژگی‌های هاست مورد نظرتان را انتخاب کنید.

سرور مجازی آذرآنلاین


سرور مجازی در واقع نامی است که به سرورهایی اطلاق می‌شود که به صورت همزمان از چند سایت پشتیبانی می‌کنند. اما سرور اختصاصی صرفا از یک سایت پشتیبانی می‌کند و امکانات بیشتری (از قبیل سرعت بیشتر) را نیز به همراه دارد. سرور مجازی آذرآنلاین به شما اجازه می‌دهد که در آغاز فعالیت خود هزینه کمتری را برای سایت خود پرداخت کنید و شما می‌توانید با گذر زمان سرور اختصاصی نیز تهیه کنید.

با ثبت دامنه در آذرآنلاین، خرید هاست از آذرآنلاین و همچنین با استفاده از سرور مجازی آذرآنلاین شما یک سایت در اینترنت دارید. اکنون باید اطلاعات خود را بر روی آن بارگذاری کنید تا کاربران از آن استفاده کنند.
کد N2318715

وبگردی