آفتاب
یک عضو کمیسیون امنیت ملی:

تحولات منطقه تغییر پیدا می‌کند / حضور نیروهای نظامی آمریکا اثر سوئی برای آنها خواهد داشت

تحولات منطقه تغییر پیدا می‌کند / حضور نیروهای نظامی آمریکا اثر سوئی برای آنها خواهد داشت

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «بعد از شهادت سردار سلیمانی تحولات منطقه تغییر خواهد کرد»، گفت: باید مردم دنیا بدانند که آمریکا یک کار جنایتکارانه انجام داده است لذا اگر نیروهای نظامی آمریکا در منطقه زیاد شوند و حضورشان ادامه یابد اثر سوء‌ آن به جامعه آمریکا بر می‌گردد.

محمد ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ترامپ برای پیروزی در انتخابات آمریکا برنامه‌های مفصلی را در لبنان، عراق و سوریه و کل منطقه تدارک دید که در تمامی برنامه‌ها شکست خورد. او دیگر سناریویی برای پیروزی در انتخابات آمریکا نداشت لذا دست به یک جنایت در به شهادت رساندن سردار سلیمانی زد تا جامعه آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد. او از طرف اطرافیانش تشویق به این کار شد.

وی ادامه داد: آنها قبل از آن به بهانه‌های مختلف تلاش می‌کردند ایران را پای میز مذاکره بیاورند که این اتفاق رخ نداد، تهدیدها روز به روز بیشتر می‌شد آنها ترس از شرایط منطقه داشتند به همین دلیل شهید قاسم سلیمانی را به عنوان محوری‌ترین عنصر مقاومت به شهادت رساندند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیش‌بینی از نتیجه انتخابات آمریکا و این‌که آیا شهادت سردار سلیمانی باعث شکست ترامپ در انتخابات می‌شود، اظهار کرد: این موضوع بستگی به عملکرد ما دارد آنها شهید قاسم سلیمانی را به عنوان تهدید به جامعه آمریکا معرفی می‌کنند ما باید هزینه این کار را برای ترامپ بالا برده و نشان دهیم که او عملیات تروریستی در منطقه انجام داده است و اگر نیروهای نظامی آمریکا در منطقه زیاد شود اثر سوء‌ آن به جامعه آمریکا برمی‌گردد. آنها نباید این کارشان را لقمه سهلی بدانند که خورده و از آن بهره می‌برند، باید این در گلویشان گیر کند و ناکام بماند.
کد N2317636

وبگردی