آفتاب
فتح الله زاده در گفتگو با مهر:

آمریکا بزدلانه و ناجوانمردانه به حاج قاسم سلیمانی حمله کرد

آمریکا بزدلانه و ناجوانمردانه به حاج قاسم سلیمانی حمله کرد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: امریکایی‌ها رو در رو حریف حاج قاسم نبودند و برای همین ناجوانمردانه و در عملیاتی بزدلانه به ایشان حمله کردند.

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهادت سردار دلها و اسطوره قلبها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را خدمت حضرت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی سردار محرومان و محبوب قلبها بود. ایشان همه دار و ندارش را در طبق اخلاص گذاشت و عمر با عزت و با برکتش را وقف اعتلای جمهوری اسلامی و امنیت منطقه کرد. سردار خار چشم دشمنان امنیت منطقه به خصوص امریکای جنایتکار بود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بیان داشت: در تاریخ دنیا کمتر دیده می‌شود یک مقام نظامی اینچنین محبوب شود. سردار سلیمانی تنها محبوب ایرانی‌ها نبود و همه امت اسلام و مردم منطقه او را دوست داشتند و محبوب دل آنها بود. حاج قاسم محبوب یک قشر خاص نبود و شهادت او نشان داد همه اقشار در همه سنین او را دوست داشتند.

فتح الله زاده تصریح کرد: از بین رفتن داعش توسط سردار شهید، زخم بزرگی بر دل امریکا گذاشت که در نهایت باعث شد اینطور ناجوانمردانه او را به درجه رفیع شهادت برسانند. امریکایی‌ها توان مقابله رو در رو با این شهید بزرگوار  را نداشتند و در عملیاتی که ارزش نظامی ندارد، بزدلانه و از پشت سر او را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: شاید حاج قاسم به ظاهر از میان ما رفته باشد، اما او با رفتنش هم به جمهوری اسلامی خدمت کرد و باعث شد یکبار دیگر اتحاد ملی بین همه اقشار کشور پدید آید. حاج قاسم خودش رفت تا با رفتنش ده‌ها هزار حاج قاسم متولد شوند. امروز هر کدام از سربازهای او یک حاج قاسم سلیمانی هستند.
کد N2313787

وبگردی