آفتاب
یک عضو فراکسیون ولایی:

شهادت سردار سلیمانی منشاء وحدت بین جریانات داخل نظام شده است

شهادت سردار سلیمانی منشاء وحدت بین جریانات داخل نظام شده است

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «شهادت سردار سلیمانی رویکرد ایران در مواجهه با دشمن را روشن‌تر کرد»، گفت که شهادت سردار سلیمانی منشاء وحدت بین جریانات و مجموعه‌های داخل نظام شده است.



محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به عملیات تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اظهار کرد: همانطور که رهبری فرمودند عظمت سردار سلیمانی به حدی بود که شهادت ایشان هم عظمت پیدا کرد و در سرتاسر دنیا اقدام خبیث آمریکایی‌ها در مورد شهادت ایشان محل بحث است. این شهادت آثار و پیامدهای زیادی هم به دنبال دارد و خون جدیدی را به رگ‌های جهان اسلام و مکتب تشیع تزریق کرد.

وی با بیان اینکه «شهادت سردار سلیمانی نشان داد که جامعه به آرمان‌های نظام و شهدا پایبند است»، افزود: اوج عظمت سردار سلیمانی و دستاورد اصلی ایشان وحدت کلمه‌ای است که در جهان اسلام و ایران به چشم می‌خورد. ما در ماه‌های اخیر در کشور شاهد حوادثی بودیم و گلایه‌هایی بین مردم وجود داشت اما امروز خون ایشان منشأ وحدت بین همه جریانات و مجموعه‌های داخل نظام و حتی خارج از ایران و تمام کسانی شده که جمهوری اسلامی و ایران را قبول دارند و این از برکات خون شهید سردار سلیمانی است و اگر این حادثه روی نمی‌داد حتی در صورتیکه یک دهه برای این وحدت تلاش می‌شد شاید محقق نمی‌شد.

پورابراهیمی با بیان اینکه «ترور سردار سلیمانی ماهیت پلید آمریکایی‌ها را مشخص کرد» افزود: آمریکایی‌ها به دروغ می‌گویند با مردم ایران دوست هستند اما حرکت جاهلانه ترامپ ماهیت واقعی آنها را نشان داد و اگر کسی سرسوزنی در مورد انگیزه‌های آمریکا در مواجهه با ایران تردید داشت یا نیم نگاهی به غرب داشت امروز شرایط روشن‌تر شده و شهادت سردار سلیمانی حجت را تمام کرده و رویکرد مواجهه با دشمن را مشخص‌تر کرده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه «کرمانی‌ها به سردار سلیمانی افتخار می‌کنند» گفت: اتفاقات مهمی در ایران، منطقه و جهان اسلام در پیش است و ما مطمئن هستیم به دلیل شهادت مظلومانه سردار سلیمانی آثار و برکاتی را در این زمینه شاهد خواهیم بود که نزدیکترین آن ذلت و خواری آمریکا در منطقه است.

کد N2313779

وبگردی