آفتاب

دهقان: در موضع پاسخ مناسب به ترامپ خواهیم بود

دهقان: در موضع پاسخ مناسب به ترامپ خواهیم بود

مشاور فرمانده معظم قوا گفت: اتفاق اخیر یک خطای راهبردی بر مبنای یک برآورد به شدت غلط و غیر واقعی در صحنه واقعی بوده است.



به گزارش ایسنا، سردار حسین دهقان  مشاور فرمانده معظم کل قوا  با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: می گویند مقابله به مثل می کنید؛ مقابله به مثل معنا ندارد. الان در دنیای استکبار چه کسی را می توان گفت که با یک تار موی سردار سلیمانی برابری کند. از این منظر نمی گوییم.

وی ادامه داد: ولی این را می‌گوییم که جبهه مقاومت و همه آزادی‌خواهان عالم در موضع پاسخ دادن مناسب به این اقدام زشت و پلید و احمقانه ترامپ خواهند بود.

دهقان گفت: اتفاق اخیر یک خطای راهبردی بر مبنای یک برآورد به شدت غلط و غیر واقعی در صحنه واقعی بوده است.

دهقان در ادامه گفت: سردار سلیمانی کسی بود که توانست نفس خود را مهار و بر نفس خود غلبه کند و بیان و رفتار او منبعث از مکتب الهی بود تا جایی که می‌توان گفت که او یکی از شاگردان تراز یک رهبری بود.

وی تصریح کرد: جهاد بی بدیل، تواضع، صبر، دوراندیشی تفکر راهبردی، قدرت فرماندهی صحنه، توان تبدیل راهبرد به تاکتیک، نقش آفرینی در سطوح بلند دیپلماسی و طراحی راهبردی عملیاتی از خصوصیات وی بود.

سردار دهقان افزود: توسعه عزت طلبی و آزادیخواهی و اتکا به خود مواردی بود که در میان اقشار مختلف آن را عینی سازی کرد و خودش در این باره نمونه بود.

وی گفت: سردار سلیمانی در حوزه فرماندهی ضمن مهربانی و حلمی که داشت، اما بسیار قاطع و تعیین کننده نیز بود و وی نماد تمام عیار سازندگی است و در تعالی بخشیدن ساختن، نمونه است.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: خواست امریکا بی ثباتی و نبود استقرار صلح و ثبات در منطقه است و این برای مردم منطقه مشخص شده است.

وی افزود: امریکا با توجه به اینکه جریان مقاومت، امروز با شعار نفی نظام سلطه تبدیل به یک مکتب شده است، به دنبال تغییر رمز مقاومت است، اما آمریکایی‌ها سخت در اشتباه‌اند، چون مقاومت به یک مکتب تبدیل شده و کل دنیا را متاثر کرده است.
کد N2313047

وبگردی