آفتاب

لانچر۵ ایرانگرد می‌شود

لانچر۵ ایرانگرد می‌شود

نمایش لانچر۵ بعد از اجراهای متعدد از ۵ دی‌ماه به تماشاخانه ایرانشهر می‌رود و پس از آن در شهرستان‌ها هم به صحنه خواهد رفت.

مسعود صرامی و پویا سعیدی نویسنده و کارگردان لانچر۵ در گفت و گو با ایرنا از ایرانگردی گروه لانچر ۵ خبردادند و گفتند: تاکنون در تماشاخانه های خصوصی تئاتر مستقل تهران و ملک اجراهایی داشتم و در سالن سایه تئاترشهر نیز به صحنه رفتیم.


صرامی با اشاره به اجرا و کسب موفقیت نمایش لانچر ۵ در جشنواره تئاتر دانشگاهی و سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر خاطرنشان کرد: این نمایش با اقبال عمومی مواجه و تمامی اجراهای آن با سالن پر از مخاطب روی صحنه رفته است.


وی تعداد اجراهای این گروه را تا ۲۹ آذرماه ۱۴۴ اجرا اعلام و تاکید کرد: تا زمانی که اقبال عمومی با این نمایش باشد به اجرا ادامه می دهیم تا تعداد بیشتری از مردم به تماشای آن بنشینند.


سعیدی درباره اجرای نمایش لانچر ۵ در شهرستان نیز اظهار داشت: برنامه اجرای نمایش در دو شهر رشت و شیراز از دیگر شهرها جدی تر است اما برنامه هایی برای اجرا در همدان، بندر عباس، تبریز و مشهد هم در دستور کار گروه قرار داده ایم.


وی با اشاره به اجرای نمایش لانچر ۵ از ۵ تا ۲۵ دی‌ماه در تماشاخانه ایرانشهر تصریح کرد: اجرای بیشتر نمایش لانچر ۵ وابسته به حضور عوامل گروه است و با این شرط تا زمانی که لانچر ۵ مخاطب داشته باشد به اجرای خود ادامه می دهیم


این نویسنده تئاتر با بیان اینکه ارزش یک نمایش به بیشتر دیده شدن آن است گفت: سیستم نمایش ایران موقعیت بیشتر دیده شدن را به گروه تئاتری نمی دهد به همین دلیل بعد از اجراهای لانچر ۵ عده ای خواستار توقف آن هستند اما این گروه به راه خود ادامه می دهد.


لانچر ۵ به نویسندگی و کارگردانی پویا سعیدی و مسعود صرامی و با بازی امیر نوروزی، میلاد چنگی، مجید یوسفی، محمد حق‌شناس، صادق برقعی، مرتضی سلطان محمدی، باسط رضایی، حامد محمودی، مجتبی یوسفی، عرفان امین، فرشید روشنی، امیرحسین احمدی، منصور نصیری، پویا عربگری، علی چایچی اجرا می شود.
کد N2306541

وبگردی