آفتاب

از خدمات حجتی تجلیل شد

از خدمات حجتی تجلیل شد

امروز در مراسمی با حضور معاون اول رییس‌جمهوری از خدمات محمود حجتی - وزیر سابق جهاد کشاورزی - تجلیل شد.



به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از خدمات وزیر سابق کشاورزی صبح امروز با حضور معاون اول رییس‌جمهوری، وزیر نفت، وزیر آموزش و پرورش، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، شهردار تهران، برخی از  مقامات دولتی، نمایندگان مجلس و تولیدکنندگان برتر بخش خصوصی برگزار شد.

در این مراسم هریک از مقامات و وزرای حاضر به بیان خاطرات خود از دوره خدمت حجتی پرداختند و از وی نیز تقدیر و تشکر شد.

بیژن زنگنه - وزیر نفت - نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چندین ساله حجتی گفت: آقای حجتی فردی انقلابی، پرشور، شجاع، مورد اعتماد، صریح، زحمتکش و نجیب است. امروز در اینجا برای بزرگداشت مردی گرد آمده‌ایم که همه زندگی‌اش را در این چهل سال وقف کشور و جمهوری اسلامی کرد و از هیچ کاری برای عظمت و سربلندی کشور کوتاهی نکرد.

وی خاطرنشان کرد: نسل آقای حجتی کسانی بودند که به خاطر جیب خودشان کار نکردند و از خانواده، سلامتی و خودشان گذاشتند تا ملت ایران و جمهوری اسلامی سربلند باشد و ما باید آن را قدر بدانیم.

محمود حجتی نیز ضمن تشکر از برگزاری این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت را به ما داد و چند صباحی را در خدمت نظام، انقلاب و کشور بودیم و از ته کوچه‌های نجف آباد، فرد معمولی، دانش‌آموز که در اوقات فراغت گوسفندچرانی و رعیتی می‌کرد، تا به امروز در خدمت شما هستیم. از همه همکاران ملت بزرگ ایران عذرخواهی می‌کنم. آنچه را که من در این مدت یافتم این بود که ما می‌توانیم. کشور ما قابلیت‌های کشاورزی بسیاری دارد و این قابلیت حدی ندارد.

وی همچنین علت استعفای خود از این سمت را، سلامتی و حمله‌های تنفسی اعلام کرد.
کد N2302498

وبگردی