آفتاب

فروش محصولات زارا در ایران

 فروش محصولات زارا در ایران

زارا یکی از برندهای پوشاک بوده و از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است.

کمپانی زارا سومین فروشگاه زنجیره ایی تولید پوشاک و کفش در جهان بوده و این  برند در سال 1941 توسط فردی به نام آمانسیو اورتگای در کشور اسپانیا راه اندازی شد و در حال حاضر این برند در سراسر دنیا در حدود 2100 شعبه و نمایندگی دارد.
برند زارا در ابتدا فعالیت خود را با نام زوربا شروع کرد که این نام برگرفته از آثار کلاسیک سینمای یونان بود. در حقیقیت موسس زارا به خاطر علاقه ایی که به فیلم زوربای یونانی داشت، این نام را برای برند خود انتخاب کرد ولی بعد از مدتی نام برند خود را به زارا تغییر داد. شما می توانید محصولات زارا را از فروشگاه محصولات زارا در تهران تهیه کنید.

تاریخچه زارا


موسس زارا در ابتدای فعالیت خود، لباس های ساده و ارزان قیمت تولید می کرد و این مدل های ساده برند زارا با الهام از مدل های معروف دنیای مد، طراحی و تولید می شد. کمپانی زارا در مدت زمان کوتاهی بعد از تاسیس، شعبه های زیادی در کشور اسپانیا راه اندازی کرد. در سال 1980، موسس کمپانی زارا تولید و طراحی پوشاک ارزان قیمت را متوقف کرد و بعد از آن تاریخ، روند تولید و طراحی پوشاکش را با تمرکز بر طرح ها و مدل های جدیدتر تغییر داد. برند زارا امروزه در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و به عنوان یکی از برندهای اصلی گروه ایندتکس، که بزرگترین خرده فروشی مد جهان است، شناخته می شود.
کمپانی زارا در طی سال های متمادی پیشرفت های زیادی داشت و می توان گفت دهه هشتاد، بهترین دوران رشد و پیشرفت برند زارا بوده است. کمپانی زارا در دهه هشتاد میلادی، تصمیم به گسترش برند خود در کشورهای دیگر گرفت تا بتواند بازار دیگر کشورها را نیز در دست داشته باشد و به این ترتیب کمپانی زارا در سال 1980 اولین شعبه خود را خارج از اسپانیا و در کشور پرتغال افتتاح کرد. بعد از آن در سال 1989، شعبه هایی در کشور فرانسه و همچنین ایالت متحده راه اندازی کرد و به این ترتیب اکنون برند زارا در بیش از 80 کشور دنیا شعبه دارد.
کمپانی زارا تا به حال هیچ هزینه ایی برای تبلیغاتش پرداخت نکرده است و از آن جایی که کلیه محصولات برند زارا با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت هستند، موسس این برند نیازی به تبلیغات نمی بیند. شاید این که برند زارا هیچ گونه تبلیغاتی برای محصولاتش انجام نمی دهد، غیر عادی به نظر برسد ولی کمپانی زازا تصمیم گرفته است به جای تبلیغات، یک درصد از سود سهامش را برای راه اندازی و افتتاح شعبه های جدیدش، سرمایه گذاری کند. کمپانی زارا به جای این که بودجه خود را صرف تبلیغات کند، تصمیم به راه اندازی شعبه های دیگر گرفته است و از آن جایی که محصولات مناسب و مقرون به صرفه ایی دارد، مشتریان زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است.

محصولات زارا


شناخته شده ترین و پر مصرف ترین محصولات کمپانی زارا، پوشاک این برند است. مدل های مختلف و متنوع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه زارا در کلیه فروشگاه های زارا در دسترس بوده و مشتریان می توانند تمام اجناس مورد نظر خود را در سراسر دنیا از فروشگاه های زارا خریداری کنند. پوشاک زارا شامل انواع مختلف شلوار جین بوده که این محصول از پرطرفدارترین تولیدات زارا بین افراد است و می توان گفت شلوار جین زارا، از محبوبیت خاصی بین جوانان برخوردار است. شلوارهای برند زارا بسیار خوش ترکیب طراحی شده اند و دوخت بسیار دقیق و تمیزی دارند. لباس های زنانه برند زارا شامل انواع شلوار جین و پارچه ایی، پالتوهای پاییزه و زمستانی، لباس های راحتی، پلیورهای زمستانی، انواع لباس مهمانی، کت و دامن، کیف و کفش زنانه زارا در انواع مختلف بوده و همچنین برند زارا زیور آلات و اکسسوری به تنوع بسیار بالایی تولید می کند. به طور کلی یکی از پرفروش ترین محصولات زارا، کیف و کفش این برند است. کمپانی زارا انواع مختلف کیف های چرمی زنانه و مردانه، کوله های ورزشی و همچنین کفش های مجلسی، کفش های چرم رسمی و انواع کتونی را تولید می کند.
محصولاتی که برند زارا برای آقایان تولید می کند، تنوع زیادی دارد و شامل لباس های رسمی و لباس های اسپرت می شود. کت و شلوارهای شیک و مدرن زارا، یکی دیگر از محصولات پر فروش این برند است. کت های تک مردانه زارا که جزء لباس های اسپرت محسوب می شود، از دیگر محصولات پرفروش برند زارا بوده و متناسب با فصول مختلف سال، طراحی و تولید می شود.
از دیگر محصولات پرفروش و پرطرفدار برند زارا، عطر و ادکلن این برند است و با این که زمان زیادی از فعالیت کمپانی زارا در زمینه تولید عطر و ادکلن نمی گذرد، برند زارا در این زمینه با شرکت های بزرگ و معروف رقابت می کند. همانطور که قبلاً اشاره شد، برند زارا از سال 1980 به طور رسمی وارد بازار جهانی شد و به مرور زمان شعبه های زیادی در سراسر دنیا باز کرد. یکی از مهمترین بخش های تولیدات کمپانی زارا، تولید عطر و ادکلن است و می توان گفت کمپانی زارا در سال 1999، فعالیت خود را در زمینه تولید عطر و ادکلن آغاز کرد و یه این ترتیب ادکلن های زارا یکی از پرفروش ترین ادکلن های دنیا شد. در حال حاضر 20 سال از تولید اولین عطر زازا گذشته است و این برند تا به حال در حدود 400 مدل عطر و ادکلن به بازار عرضه کرده است.
یکی ازعطرهای پرفروش زارا ادوپرفیوم تیودن است که این عطر گرم و شیرین بهترین انتخاب برای فصل های پاییز و زمستان است.
در کنار لباس و کفش محصولات دیگری نیز است که خانم ها برای زیبایی بیشتر خود استفاده می کنند. یکی از این محصولات لوازم آرایشی است. یکی از معروف ترین برندهای لوازم آرایشی، لوازم آرایشی لورال است که طرفداران بسیاری در بین خانم ها دارد.
کد N2300022

وبگردی