آفتاب

فروش محصولات برشکا در ایران

 فروش محصولات برشکا در ایران

برشکا به عنوان یکی از برندهای تجاری معتبر در زمینه پوشاک و مد، در سال 1998 کار خود را کشور اسپانیا با تیمی به نام ایندیتکس آغاز کرد.

شرکت ایندیتکس به خاطر تجربه های موفقی که در زمینه تولید پوشاک داشت، برند برشکا را راه اندازی کرد. پوشاک برشکا استایلی متفاوت و جوان پسند دارد و به همین دلیل علاقه مندان زیادی دارد. فعالیت برشکا با تولید شلوارهای جین آغاز شد و بعد از مدتی به تولید کفش و انواع دیگر پوشاک نیزپرداخت. پوشاک برشکا و به ویژه شلوار جین برشکا، خیلی سریع بین مردم و به ویژه قشر جوان محبوبیت پیدا کرد و سریعاً وارد دنیای مد شد. برند برشکا در اواخر سال 2016 بیش از 1015 شعبه و نمایندگی فروش در 70 کشور داشت. شما می توانید محصولات برشکا از نمایندگی برشکا در تهران تهیه کنید.
برند برشکا محصولات متنوع و زیادی دارد و پوشاک زنانه  برشکا شامل انواع شلوار، لباس و مانتو، کفش برشکا و بوت  و همچنین انواع کیف زنانه است و پوشاک مردانه برشکا نیز شامل انواع شلوار و کفش های مختلف است. به طور کلی می توان گفت شلوار های جین و کفش های برشکا، یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند هستند و مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه های برشکا، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. فروشگاه برشکا، دارای شعبات متععدی در کشور ترکیه است و کشور ترکیه یکی از عرضه کنندگان بزرگ و معروف محصولات برشکا است.
محصولات برشکا، به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای اروپایی شناخته شده است. برند برشکا در بسیاری از کشورهای دنیا نمایندگی دارد و مشتریان می توانند با تضمین اصل بودن کالا، پوشاک و کفش زنانه برشکا مورد نظر خود را از یکی از نمایندگی های پوشاک برشکا در کشور ترکیه خریداری کنند. برند برشکا به خاطر تولید محصولات با کیفیت یکی از تولید کنندگان مطرح جهان شناخته شده است و از آن جایی که محصولات برشکا مطابق با مد روز تولید می شود، این برند جایگاه ویژه ایی بین اکثر مردم و به ویژه افراد جوان دارد. 
تمامی محصولات برند برشکا هر فصل از سال با توجه به نیاز مردم تولید و عرضه می شود. طراح های حرفه ایی و خلاق در گروه تولیدی پوشاک برشکا مشغول به فعالیت هستند و با توجه به نیاز و درخواست مشتریان و همچنین بر طبق آخرین مد روز، سالانه بیش از 4000 هزار محصول مختلف به بازار ارائه می دهند. شرکت برشکا محصولاتی سازگار با محیط زیست تولید می کند و برای تولید محصولاتش از پنبه ارگانیک که فاقد مواد شیمیایی و سفید کننده است، استفاده می کند. از آن جایی که الیاف و مواد اولیه ایی که برای تولید پوشاگ برشکا استفاده می شود، ارگانیک و طبیعی است، پوشاک این برند جنس بسیار لطیفی دارد.  مجموعه پوشاک برشکا قصد دارد تا سال 2023 با توجه به تکنولوژی روز صنعت نساجی و برترین کالکشن های پوشاک، در کل دنیا فروشگاه های خود را راه اندازی کند. برند برشکا در سال 2013 برای بار دوم به عنوان پرفروش ترین و بهترین پوشاک بانوان، انتخاب شد.
امروزه برند برشکا بعد از گذشت 20 سال از زمان تاسیسش، بیش از 1000 فروشگاه دارد و کسب و کار شرکت برشکا شامل طراحی لباس و فروش محصولات بر طبق مد در فروشگاه ها است. برند برشکا در سراسر جهان دارای شعبات متعددی بوده و این فروشگاه ها با توجه به یک معماری دقیق و مکان های استراتژیک طراحی می شوند. برند برشکا بهترین نقاط تجاری شهر را برای تاسیس و راه اندازی فروشگاه انتخاب کرده و خود را در معرض دید مشتریان قرار می دهد. کارخانه برشکا برای حمل و نقل محصولاتش از سوخت بیودیزل که یک سوخت طبیعی است استفاده می کند که این سوخت ترکیباتی از روغن های گیاهی دارد. برند برشکا برای تولید کفش هایش از بهترین مواد درجه یک استفاده می کند و به هیچ عنوان برای تولید کفش هایش از پی وی سی استفاده نمی کند. پی وی سی حاوی مواد سمی زیادی است و سوزاندن آن موجب پخش شدن دی اوکسین می شود و محیط زیست را آلوده می کند.
فروشگاه های برشکا، ویترین های زیبا و جذابی دارد و جدیدترین و شیک ترین محصولات در ویترین به نمایش گذاشته می شود. طراحی ویترین های فروشگاه برشکا با توجه به تغییر هر فصل تغییر کرده و یک ویترین جدید متناسب با لباس های فصل طراحی می شود. محصولات فروشگاه، هماهنگ و مطابق با لباس های فصل و همچنین طراحی داخلی فروشگاه، چیده می شود. برشکا با طراحی منحصر به فردی که در فروشگاه هایش دارد، تمامی محصولات را به شکل خاصی چیدمان می کند و اغلب مشتریان را جذب خود می کند. ویترین های بزرگ شیشه ایی فروشگاه برشکا به نوعی طراحی شده اند که تمامی اجناس از پشت ویترین قابل دیدن است.
همانطور که قبلاً ذکر شد، فروشگاه برشکا مجموعه ایی از محصولات مختلف تولید می کند و همه محصولات این برند، با کیفیت و مرغوب هستند. فروشگاه های برشکا فضاهای خاص و جداگانه ایی برای محصولات مختلف دارد و هر کدام از محصولات جداگانه طبقه بندی شده اند و مشتریان می توانند به سادگی محصول مورد نظر خود را از بین محصولات برشکا، انتخاب کنند. بخش عمده ایی از محصولات برند برشکا مختص به بانوان است و آنها می توانند جدیدترین و شیک ترین لباس ها از برند برشکا خریداری کنند. شلوارهای جین برشکا در انواع و مدل های مختلف برای خانم ها، آقایان و کودکان تولید می شود و می توان گفت شلوار های جین این فروشگاه، یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات این برند است.
در کنار لباس و کفش محصولات دیگری نیز است که خانم ها برای زیبایی بیشتر خود استفاده می کنند. یکی از این محصولات لوازم آرایشی است. یکی از معروف ترین برندهای لوازم آرایشی، لوازم آرایشی میبلین است که طرفداران بسیاری در بین خانم ها دارد.
کد N2299998

وبگردی