آفتاب

بوحمدان: بردیم ولی هنوز از بحران خارج نشدیم

بوحمدان: بردیم ولی هنوز از بحران خارج نشدیم

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و برتری مقابل نساجی صحبت کرد.



حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نیاز مبرم به هر 3 امتیاز این بازی داشتیم و تلاش می‌کردیم شکست تلخ بازی با پرسپولیس را فراموش کنیم و یک نتیجه خوب بگیریم و خوشحالم دست پر از زمین بیرون آمدیم.

وی افزود: موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم و با یک بازی حساب شده توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کرده و علاوه بر اینکه جلو افتادیم، از گل‌های زده مراقبت کنیم و نتیجه را نگه داریم و این برد شیرین را کسب کنیم.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه این تیم این بار بعد از گل زدن دروازه‌اش باز نشد هم گفت: ما در بازی‌های زیادی به گل می‌رسیدیم ولی نمی‌توانستیم از آن دفاع کنیم. کادرفنی روی ساختار دفاعی تیم خیلی کار کرده و اوضاع روز به روز بهتر شده و بهتر از این هم می‌شود. خیلی مهم است وقتی گل می‌زنیم بتوانیم از آن دفاع کنیم و در بازی‌های گذشته یکی از مشکلات‌مان همین بود.

بوحمدان در مورد اینکه چطور از شکست مقابل پرسپولیس خارج شدند و بازی خوبی مقابل نساجی انجام دادند هم عنوان کرد: ما دیگر فرصت برای از دست دادن و وقت برای اشتباه نداریم. اتفاقا فاصله کمی بین دیدار با پرسپولیس و نساجی بود و حتی به طور کامل ریکاوری هم نکردیم ولی شرایط روحی خودمان را به دست آوردیم و برنده شدیم. این را هم بگویم که در بازی با پرسپولیس از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و ممکن بود جریان بازی عوض شود یا حداقل با نتیجه بهتری از زمین خارج شویم.

وی در مورد اینکه با این شکست تیم از بحران خارج شد هم گفت: برد خوبی بود و به آن نیاز داشتیم ولی عقیده ندارم که با این نتیجه از بحران خارج شدیم. هنوز شرایط ما در جدول خوب نیست و ذوب آهن همیشه مدعی قهرمانی بوده جایش اینجا نیست و هنوز خیلی زود است بگوییم از بحران خارج شدیم.

هافبک ذوب آهن در مورد فشار روی کادرفنی در این چند هفته هم خاطرنشان کرد: ما بازیکنان فشاری رویمان نبود و کادرفنی نگذاشت فشار به ما منتقل شود ولی ما بازیکنان می‌دیدیم خود آقای منصوریان و کادرفنی چقدر تحت فشار هستند و برای همین همه تلاشمان را برای موفقیت تیم انجام می‌دادیم.

بوحمدان در مورد بازی با گل‌گهر هم گفت: بازی خیلی سختی با گل‌گهر داریم و فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در نیم فصل اول است. گل‌گهر پایین جدول است ولی از تیم‌های قدرتمند لیگ است و بازی با پرسپولیس هم شنیده‌ام خیلی آنها را اذیت کرده و تحت فشار گذاشته است. ولی باید 3 امتیاز بازی را مال خودمان کنیم و به آن نیاز داریم.
کد N2299026

وبگردی