آفتاب

دستگیری عامل آتش‌ سوزی بانک در شیراز

دستگیری عامل آتش‌ سوزی بانک در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی که در اغتشاشات آبان ماه، شعبه بانک ملت خیابان عادل آباد شیراز را آتش زده بود، دستگیر شد.

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی سه‌شنبه ۱۹ آذر اعلام کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان فارس موفق شدند عامل اصلی آتش سوزی بانک ملت شعبه عادل آباد شیراز را شناسایی کرده و او را دستگیر کنند.

او محل دستگیری این فرد را اطراف شیراز اعلام و اضافه کرد: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک موجود، به بزه انتسابی اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به دستگیری برخی از عوامل اغتشاشات و تخریب‌های اخیر در شیراز، کازرون و ممسنی، اعلام کرد که شناسایی و دستگیری دیگر عوامل اغتشاشات و اقدامات خرابکارانه نظیر آتش زدن و تخریب اموال عمومی در دستور کار پلیس قرار دارد.

آناناس‌های میلیاردی به بازار نرسیدند

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین از توقیف ۲ دستگاه تریلر و کشف ۳ هزار کارتن آناناس خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان خرمبید خبر داد.

حبیبی در تشریح این واقعه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید جنتی‌فر شهرستان خرمبید در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش شبانه روزی و پایش خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، ۲ دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه کالاهای مکشوفه شامل ۳ هزار کارتن آناناس خارجی فاقد مدارک گمرکی بود، از دستگیری ۲ متهم در این ارتباط خبر داد و گفت: این محموله برابر نظر کارشناسی، ۵ میلیارد ریال ارزش دارد.

کشف پارچه‌های قاچاق میلیاردی در شیراز

حبیبی همچنین از کشف ۲۸ هزار متر انواع پارچه به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شیراز خبر داد.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد که این اقدام با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و در راستای مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است.
کد N2298166

وبگردی