آفتاب

وکیل کیست؟ خدمات تهران وکیل

وکیل کیست؟ خدمات تهران وکیل

شخصی با مدرک لیسانس یا فوق لیسانس یا دکترای حقوقی که دارد می تواند و هر ساله در آزمونی که از طرف کانون وکلای دادگستری اعلام می شود و بر گزار می شود شرکت کند و پس از قبولی در این آزمون به عنوان کارآموز وکالت که یک زمان مشخص دارد می توند فعالیت خود را آغاز کند.

کار آموز وکالت فعالیت که دارد محدود است و زیر نظر و هماهنگی و کمک وکیل سرپرست کارهای حقوقی را می تواند انجام دهد.

بعد از گذشت 2سال کارآموز وکیل پایه یک دادگستری خواهد شد و فعالیت وی گسترده خواهد شد . وکیل پایه یک در مراسمی که هر ساله از طرف کانون برگزار می شود سوگند یاد می کند که عدالت را رعایت کند و متعهد می شود نسبت به تعهدات وکیل به موکل و ایفای تعهد را انجام دهد.

در تعهدات وکیل:

هرگاه از تقصیر وکیل خسارتی به موکل متوجه شود که عرفا وکیل سبب آن محسوب می گردد مسئول خواهد بود.

وکیل باید در تصرفات و اقدامات خود مصلحت موکل را مراعات نماید و از آنچه که موکل بالصراحه به او اختیار داده یا برحسب قرائن و عرف و عادت داخل اختیار اوست تجاوز نکند وکیل باید حساب مدت وکالت خود را به موکل بدهد و از آنچه را که به جای او دریافت کرده است به او رد کند.

هرگاه برای انجام امری دو یا چند نفر وکیل معین شده باشد هیچ یک از آنها نمی تواند بدون دیگری با دیگران دخالت در آن امر بنماید مگر اینکه در یک مستقلا وکالت داشته باشد در این صورت هر کدام می تواند به تنهایی آن امر را بجا آورد.


در صورتی که دو نفر به نحو اجماع وکیل باشد به موت یکی از آنها وکالت دیگری باطل می شود.

وکالت در هر امر مستلزم وکالت در لوازم و مقدمات آن نیز هست مگر اینکه تصریح به عدم وکالت باشد.

وکیل در امری نمی تواند برای آن امر به دیگری وکالت دهد مگر اینکه صریحا به دلالت قرائن وکیل در توکیل باشد.

اگر وکیل که وکالت در توکیل نداشته انجام امری را که در آن وکالت دارد به شخصی ثالثی واگذار کند هر یک از وکیل و شخص ثالث در مقابل موکل نسبت به خسارتی که مسبب محسوب می شود مسئول خواهد بود.

در طرق مختلفه انقضاء وکالت

وکالت به طریق ذیل مرتفع می شود:

1- به عزل موکل

2- به استعفای وکیل

3- به موت یا به جنون وکیل یا موکل

موکل می تواند هر وقت بخواهد وکیل آنلاین را عزل کند مگر اینکه وکالت وکیل یا عدم عزل در ضمن عقد لازمی شرط شده باشد.

تمام اموری که وکیل قبل از رسیدن خبر عزل به او در حدود وکالت خود بنماید نسبت به موکل نافذ است.

بعد از اینکه وکیل استعفا داد مادامی که معلوم است موکل به اذن خود باقی است می تواند در آنچه وکالت داشته اقدام کند.

محجوریت موکل موجب بطلان وکالت می شود مگر در اموری که حجر مانع از توکیل در آنها نمی باشد وهمچنین محجوریت وکیل در اموری که حجر مانع از اقدام در آن نباشد.

وکیل دادگستری به کسی اطلاق می شود که در تمامی دعوای حقوقی وکیفری می تواند وکیل مدافع موکل را برعهده گیرد.بهترین وکلا و وکیل دادگستری را می توانید هم برای مشاوره هم برای وکالت از گروه وکلا تهران واقع در شرق تهران برای تمامی کارهای حقوقی وکیفری خود برگزینید.

وکیل دادگستری در دفتر وکالت گروه وکلای تهران در زمینه های حقوقی وکیفری به شکل تخصصی برای تمامی گرایشات موجود می باشد به این شکل که وکیلی که تخصص اش در زمینه خانواده وطلاق توافقی در زمینه کیفری فعالیت نمی کند.

این امر و رویه کاری در تهران وکیل باعث شد تجربه وکلای دادگستری در زمینه ها بالا رود و به بازدهی نتیجه کمک شایانی کرده است وگرفتن نتیجه رو بهبود بخشیده است.

همچنین در زمینه مشاوره هم می تواند مسمرثمر واقع شود و مشورت و شراکت وکلا هم نیز در دفتر وکالت تهران وکیل نیز امکان پذیر وصورت می گیرد در کل می توان گفت که با رویه کاری ایجاد شد در تهران وکیل رضایت موکل را به همراه داشته وکیفیت کاری در تمامی زمینه های حقوقی وقضایی را بهبود بخشیده است.

وکلای دادگستری در دفتر وکالت تهران وکیل به صورت تلفنی، اینترنتی و فعالیت مجازی در زمینه های (تلگرام ،واتس آپ،ایستاگرام )هم مشاوره وراهنمایی برای رفاه حال موکل های داخلی وخارج از کشوررا انجام می دهند.

جهت مشاوره با بهترین وکیل تهران می توانید با شماره 77221941 تماس گرفته و از مشاوره حقوقی رایگان ما استفاده نمایید.


کد N2295911

وبگردی