آفتاب

بیانیه اعلام‌ حضور محمدرضا تابش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس

بیانیه اعلام‌ حضور محمدرضا تابش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس

راه غلبه بر مشکلات و بحرانها تکیه برمردم و ترمیم اعتماد عمومی است / با مشارکت همه اقشار اردکان جوانان، زنان و کارگران کاستی ها را برطرف خواهیم‌ کرد / ایده هر شهروند یک نماینده را محقق خواهم‌کرد / اردکان رابه شهری بانشاط، خلاق و پیشرو تبدیل خواهیم کرد

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف، آگاه و حق شناس اردکان
صمیمانه به یکایک شما که وارث و آفریننده فرهنگی زنده ، اقتصادی مولد و جامعه ای اخلاق مدار در این دوران هستید، درود می فرستم.
انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و من هم باید در این شرایط خطیر و پیچیده کشور، به وظیفه دینی و ملی ام عمل می کردم.
تامل و مشورت های بسیاری در ماه ها؛ هفته ها و روزهای اخیر داشتم و سرانجام امروز با ورود به انتخابات خود را مجددا در معرض رای شما مردم‌ عزیز قرار دادم.
ضروری دانستم که با شما همشهریان عزیز و فهیم به اختصار از مبانی و دلایل  ورود به این آزمون مردمی سخن بگویم:
۱) کشور با وضعیتی سخت و حساس در زمینه های اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی روبروست، که موثرترین و کم هزینه ترین راه برای غلبه بر مشکلات و بحران ها ، تکیه بر مردم و ترمیم و تقویت اعتماد عمومی و مشارکت و همبستگی اجتماعی و امید به آینده است.
این یعنی تلاش برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری و تشکیل مجلسی توانا و عملا در راس امور، مجلسی قوی و موثر که می تواند دولتی قوی و پاسخگو را شکل دهد و به پیش برد.
مجلس بر آمده از رای آگاهانه مردم با حضور همه سلایق، بینشی راهگشا و رفتاری اخلاقی و عملکردی شفاف خواهد داشت.
۲) پنج دوره منتخب شما مردم عزیز بوده ام. در این دوره ها کوشیده ام به تاسی از سلوک و منش آباء و اجدادم، خدمتگزاری ساده و موثر برای پیشرفت شهرم اردکان  باشم و در عین حال به رسالت تاریخی و منطقه ای و ملی ام در قبال استانم یزد و کشورم ایران عمل نمایم ، شما با انتخاب تان موید برنامه ها و بهترین ناظر و قضاوت کننده  توفیق مان در این تلاش ها هستید.
۳) در مجلس دهم برای فراهم کردن زمینه واگذاری مسئولیت،  از جمله طراحان و حامیان طرح ممنوعیت نامزدی نمایندگان با بیش از سه دوره سابقه نمایندگی بودم که به سرانجام نرسید. از سویی دیگر اراده و خواست عمومی اقشار مختلف مردم ،جوانان و زنان و شخصیت های ملی و مورد احترام‌ مردم،  تشکیلات اصلاح طلب و معتدل جناح های سیاسی تاکید بر حضور دوباره ام‌ بود. از آن پس هم مدام به ترغیب افراد موجه؛جوان، کار آمد و کلان نگر تلاش کردم که خود را در معرض رای مردم قرار دهند و سکاندار این امر مهم شوند، اما در این زمینه کمتر توفیق یافتم.
۴) وضعیت خطیر کشور و توصیه های موکد شخصیت های دلسوز محلی، ملی و فعالان سیاسی مرا وا داشت بار دیگر خود را در آزمون نظر و رای شما قرار دهم.
من دوباره آمدم که با تمام وجود بکوشم در تراز یک «اردکانی» و یک «ایرانی» برای عبور از بحران ها در مجلسی توانا قدم های سنجیده و اثر بخش بردارم.
۵) اگر مشیت خداوند و اراده شما بر انتخاب مجدد من تعلق بگیرد، بر نقاط قوت افزوده، کاستی ها را برطرف خواهیم کرد و می کوشیم با بهره گیری از ظرفیت های متنوع اجتماعی منطقه و فناوری های نوین ارتباطی، مشارکت هر چه بیشتر اقشار و صنوف و گروه های صاحب نظر محلی، اعم از کارگران، نخبگان، جوانان و زنان،  فرآیند تصمیم گیری را در مجلس محقق کنیم و به ایده ی «هر شهروند یک نماینده» جامه عمل بپوشانیم.
۶) بی تردید با بهره گیری از  توان و همت زنان و خلاقیت و جسارت جوانان اردکانی و توجه به هویت فرهنگی و تاریخی؛ شهری با نشاط، خلاق و پیشرو  خواهیم ساخت .
به هر حال آنچه در این وضعیت دشوار امکان افق گشایی برای کشور می دهد، تحقق اراده و خواست مردم و‌ توفیق همه ما در این راه از خداوند قادر حکیم است.
با شما عزیزان بیشتر سخن خواهم گفت.
محمدرضاتابش
جمعه ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۸

محمد پیروزرام
کد N2295264

وبگردی