آفتاب

آموزشگاه زبان برتر

 آموزشگاه زبان برتر

یادگیری زبان یکی از ضروری ترین نیازها برای زندگی در دنیای مدرن امروزی است.

آموزشگاه زبان برتر به تدریس زبان های زنده دنیا از جمله زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان فرانسه و زبان ترکی می پردازد. برای یادگیری این زبان ها در آموزشگاه زبان برتر انگلیش ثبت نام کنید. آموزشگاه زبان برتر انگلیش همیشه سعی کرده است تا بهترین موسسه زبان فرانسه در تهران و بهترین موسسه زبان آلمانی در تهران باشد. در مقاله زیر شما می توانید ترفندهای مختلف برای یادگیری زبان را بیاموزید.

ترفندهایی برای یادگیری زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی مانند هر زبان دیگری نیاز به یک هدف اولیه و انگیزه ایی قوی دارد و بدون داشتن انگیزه، یادگیری زبان آلمانی خسته کننده می شود. ممکن است هدف شما از یادگیری زبان آلمانی مهاجرت، ادامه تحصیل در دانشگاه های آلمان، آشنایی با فرهنگ و ادبیات آلمان، سفر توریستی به آلمان یا فعالیت در یک شرکت آلمانی باشد. در این مقاله ساده ترین راه را برای یادگیری زبان آلمانی شرح می دهیم.

اگر به هیچ عنوان با زبان آلمانی آشنا نیستید، بهتر است از سطوح مقدماتی و ابتدایی شروع به یادگیری این زبان کنید. برای شروع می توانید فیلم ها و سریال های آلمانی را تماشا کنید. در ابتدا بهتر است فیلم ها را با زیر نویس ببینید ولی بعد از مدتی می توانید بدون زیر نویس به  فیلم دیدن ادامه دهید. شرکت در کلاس هایی که مدرس آلمانی زبان دارند، یکی از موثرترین روش ها برای یادگیری زبان آلمانی بوده و شما با زبان محاوره ایی و روزمره آلمانی به خوبی آشنا خواهید شد. یکی دیگر از روش هایی که برای یادگیری زبان آلمانی به شما پیشنهاد می کنیم، تغییر منو و زبان گوشی موبایلتان به زبان آلمانی است. از آن جایی که در روز زمان زیادی را به گوشی همراه اختصاص می دهید، این امر می تواند تاثیر زیادی در یادگیری این زبان داشته باشد.

یکی دیگر از بهترین روش ها حفظ کردن و به خاطر سپردن لغات و واژه های جدید است. بهتر است لغات جدید را هر روز استفاده کنید و در ابتدا در جمله های ساده و کوتاه از آنها استفاده کنید. برای به یاد آوردن و همچنین به خاطر سپردن کلمات و عبارات آلمانی برای طولانی مدت، از روش تقویت حافظه کمک بگیرید. مثلاً می توانید برای عبارت جدید در ذهن خود یک مخفف بسازید و یک تصویر ذهنی برای کلمات و واژه های جدید در ذهن خود داشته باشید. برای یادگیری بهتر به ویژه در روزهای اولیه آموزش نباید زیاد خود را خسته کنید. یعنی می توانید زمان بیشتری را به استراحت اختصاص دهید و فواصل مطالعه را کم کنید. ولی این روش به معنای عدم تکرار و تمرین نیست زیرا تکرار درس های جدید بهترین روش برای به خاطر سپردن و یادگیری عمیق است.

نکاتی برای یادگیری زبان ترکی

این روزها زبان ترکی در بسیاری از کشورهای جهان آموزش داده می شود و افراد زیادی به دلیل مهاجرت، ادامه تحصیل یا کار در یک شرکت ترکی مشغول یادگیری زبان ترکی هستند. زبان ترکی یکی از اساسی ترین و رایج ترین زبان های دنیا محسوب می شود و ریشه ایی قدیمی دارد. بهترین و موثرترین روش برای یادگیری زبان ترکی، یاد گرفتن عبارات و اصطلاحات رایج زبان ترکی است.

برای یادگیری یک زبان جدید، زبان آموز ملزم به رعایت نکات و قواعدی است و با رعایت این موارد بهتر و سریع تر زبان مورد نظرش را یاد می گیرد. زبان ترکی هم از این قاعده مستثنی نیست و برای یادگیری این زبان یاید بعضی نکات را رعایت کنید. نکته اول این که شما باید از یادگیری زبان ترکی هدف مشخصی داشته باشید زیرا هدفمند بودن کمک بزرگی به یادگیری کرده و روند یادگیری را افزایش می دهد. داشتن هدف برای یادگیری زبان ترکی اهمیت خاصی دارد و به شما انگیزه می دهد تا در سخت ترین شرایط، از یادگیری زبان ترکی خسته و دلسرد نشوید. نکته دیگر این است که باید موثرترین روش ها را برای یادگیری زبان ترکی برگزینید. می توانید در ابتدا و برای شروع آموزش، چند روش مختلف را امتحان کنید و در نهایت روشی که بیشترین تاثیر را در یادگیری تان دارد، انتخاب نمایید.

ویژگی های زبان ترکی

حروفی که برای کلمات ترکی استفاده می شود، حروف لاتین است و در نتیجه افرادی که به زبان انگلیسی آشنایی دارند و بر این زبان مسلط هستند، راحت تر حروف و واژگان ترکی را یاد می گیرند و علاوه براین مجبور نیستند یک الفبای کاملاً جدید را یاد بگیرند. به طور کلی می توان گفت زبان ترکی، زبانی آوایی است و هر کدام از حروف الفبای ترکی، فقط یک صدا دارند و مانند بعضی از کلمات لاتین نیستند که بعضی از حروف خوانده نمی شوند، بنابراین یادگیری واژگان و کلمات زبان ترکی کار پیچیده ایی نیست و شا می توانید بعد از مدتی تمرین تمام واژه ها را به درستی یاد بگیرید.

واژه های زیادی از زبان های دیگر وارد زبان ترکی شده اند، به همین دلیل ممکن است با واژگانی روبرو شوید که برای شما آشنا باشند و قبلاً آنها را شنیده اید. بسیاری از اصطلاحات فنی و نام های تجاری از زبان انگلیسی وارد زبان ترکی شده است. یکی از بهترین روش ها برای یادگیری واژگان و کلمات بیشتر در زبان ترکی، یادگیری پسوند و پیشوند است. پسوندها مانند زبان انگلیسی اسم را تبدیل به صفت کرده و صفت ها را به قید تبدیل می کنند. برای یادگیری زبان ترکی می توانید در موسسه زبان ترکی برتر ثبت نام کنید.
کد N2288221

وبگردی