آفتاب
شهنازی در گفتگو با مهر:

بازی با پیکان نقطه عطف تیم والیبال سایپا است/ تیم ملی ارجح است

بازی با پیکان نقطه عطف تیم والیبال سایپا است/ تیم ملی ارجح است

سرمربی تیم والیبال سایپا در آستانه دیدار با پیکان گفت: این بازی نقطه عطفی برای ما خواهد شد.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار مهر، در آستانه بازی هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: پس از دو باختی که در مسابقات داشتیم تیم به شرایط خوبی رسیده است. دلیل دو باخت هم تزریق دو بازیکن به بدنه تیم بود  که باعث به هم ریختگی برنامه تیم شد ولی باید در شرایط مسابقه بازیکنان را آماده می‌کردیم. مقابل تیم پیام به این خواسته رسیدیم و بازیکنان از جمله معنوی نژاد به شرایط ایده آل رسیدند. نسبت به بازی‌های گذشته بهتر شدیم و بهتر هم خواهیم شد.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره بازی مقابل پیکان گفت: بازی با پیکان نقطه عطفی برای ما خواهد شد. بازی بسیار سنگینی است. پیکان تیم بسیار خوبی است که هم بازیکنان با تجربه دارد و هم جوانان با تجربه دارد که سال‌ها در لیگ بازی کرده اند. آنها نتایج خوبی تا پایان هفته هفتم کسب کرده اند. با توجه به شناختی که از این تیم داریم حتما بازی خوب و تماشاگرپسندی خواهد شد. تمام تلاشمان این است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره بازی‌های به تعویق افتاده هفته ششم و احتمال برگزاری این دیدارها در تعطیلی نیم فصل گفت: بستگی به مدیریت سازمان لیگ دارد. در حال حاضر محمدرضا داورزنی آمده و فدراسیون رئیس خود را شناخته است. رئیسی کار آمد و کاربلد که می‌تواند برنامه ریزی اصولی برای انتخابی المپیک و همچنین بازی‌های لیگ داشته باشد. ان شاءالله با برنامه‌ای اصولی تیم‌ها کمترین ضرر را ببینند.

شهنازی افزود: انتخابی المپیک و صعود به المپیک به همه چیز ارجح است. در وهله نخست باید تیم ملی را سنجید و سپس به فکر باشگاه هایی بود که برای لیگ هزینه کرده اند. امیدوارم بازی امروز یکشنبه نیز بازی خوبی شود و تماشاگران حاضر در سالن از بازی لذت ببرند.
کد N2287318

وبگردی