آفتاب

از تفریحات کشورهای گرمسیری بدانید..

از تفریحات کشورهای گرمسیری بدانید..

در حال حاضر جذابیت‌های توریستی ژوهانسبورگ به‌سرعت در حال رشد است از سافاری تا محلی پویا برای تفریحات هنری و فرهنگی است.

نکاتی جالبی درباره ژوهانسبورگ

بزرگ‌ترین شهر آفریقای جنوبی است.

بیش از نیمی از فسیل‌های انسانی در این شهر بوده است.

بزرگ‌ترین جنگل و حیات‌وحش ساخت دست انسان در ژوهانسبورگ قرار دارد.

بلندترین برج آفریقا در ژوهانسبورگ است.

تقریباً شلوغ‌ترین فرودگاه را دارد.

Jo'burg , Jozi, and E'Goli, the "city of gold" از نام‌های دیگر مورداستفاده در ژوهانسبورگ است.

 

جاذبه‌های توریستی  ژوهانسبورگ

در حال حاضر جذابیت‌های توریستی ژوهانسبورگ به‌سرعت در حال رشد است از سافاری تا محلی پویا برای تفریحات هنری و فرهنگی است. برگزاری گالری‌های نمایشگاهی اثرگذار در بین کافه و رستوران‌های آفریقایی  - آمریکایی و موزه‌ی آپارتاید، موزه ملی آفریقای جنوبی و آرامگاه نلسون ماندلا همه و همه حال و هوای توریستی – فرهنگی به ژوهانسبورگ داده است. در برنامه تور آفریقای جنوبی سفر به ژوهانسبورگ و نایروبی را حتماً قرار دهید.

سافاری در برنامه تور آفریقای جنوبی
یک توریست در سافاری ژوهانسبورگ باشید

شاید جذاب‌ترین بخش تفریحی ژوهانسبورگ سافاری و گشت‌وگذار در پارک ملی و تماشای حیات‌وحش از فاصله‌ای باشد که هیچ‌وقت ندیده‌اید. روند تفریحی این پارک تعاملی است به این‌گونه که توریست در صورت تمایل می‌تواند به زرافه‌ها غذا بدهد، توله شیرها را بغل کنید و در رایدهای تماشای سلطان جنگل، شیر بروید. یکی از جاذبه‌های مهم و جذاب تور آفریقای جنوبی برنامه سافاری و گشت‌وگذار در بیابان‌ها و صحرای آفریقا است. اگر عکاسی جزو علاقه‌مندی‌های شما است، برنامه تور آفریقای جنوبی بسیار جذاب خواهد بود.

درخت شکوفه در پریتوریا

در 55 کیلومتری ژوهانسبورگ مرکز سیاسی -اداری آفریقای جنوبی، پریتوریا قرار دارد. این شهر جاذبه‌های شهری مثل موزه‌ها، پارک‌ها و گردش و پیاده‌روی در شهر در زیر درختان شکوفه را به توریست هدیه می‌کند. برنامه تور آفریقای جنوبی خود را طوری تنظیم کنید که از پریتوریا گذر کنید.

امن‌ترین محله‌های اقامت در ژوهانسبورگ

مناطق واقع‌شده در شمال ژوهانسبورگ Rosebank, Sandton, Melrose از محله‌های امن و زیبا در شهر هستند و رستوران‌ها، مراکز خرید و موزه‌ها در فاصله‌ی چند قدمی هم قرار دارند. رزرو هتل و اقامت در هتل‌های این نواحی موجب پایین آوردن هزینه کرایه تاکسی و سفر هم خواهد شد. یکی از نکات مهم در برنامه تور آفریقای جنوبی مدیریت هزینه‌هاست. سعی کنید هزینه‌های رفت‌وآمد خود را خوب کنترل نمایید.

از ژوهانسبورگ به ویکتوریا بروید

اگر مایل به دیدن یکی از هفت عجایب دنیا " آبشار ویکتوریا" هستید ، می‌توانید از تور مسافرتی استفاده کنید که علاوه بر ژوهانسبورگ شامل یک سفر سه روزه به زیمبابوه هم باشد. حتی اگر در کشور مبدأ امکان  رزرو چنین توری نبود، در ژوهانسبورگ پیشنهاد‌ها ویژه برای تور سه روزه زیمبابوه موجود است.

در برنامه سفر تور آفریقای جنوبی از شهرهای ژوهانسبورگ و پریتوریا و ویکتوریا دیدن نمایید. تور ترکیبی آفریقای جنوبی و زیمبابوده گزینه بسیار خوبی برای این سفر طول و دراز است.

خوردوخوراک در برنامه تور آفریقای جنوبی چطور است؟

ژوهانسی ها عاشق صبحانه هستند. از صبح زود کافه‌ها آماده سرو صبحان هستند. بیشترین قرارهای کاری در وعده صبحانه برگزار می‌شود. تخم‌مرغ، یک‌تکه نان تازه و خوش‌بو با آووکادو به همراه آب‌میوه تازه و قهوه خالص از صبحانه‌های معمول در کافه‌های ژوهانسبورگ است. غذا در ژوهانسبورگ از ترکیب کشورهای فرانسه، هند، آلمان و آفریقا تشکیل‌شده و درمجموع موردپسند هر ذائقه‌ای هست.

طعم اصیل قهوه در ژوهانسبورگ

قهوه در ژوهانسبورگ یک نوشیدنی عادی نیست، یک سبک زندگی است. دانه‌های قهوه آفریقایی با روش دم کردن بخصوص از موارد خاصی است که یک توریست حتماً باید امتحان کند. وعده صبحانه را در برنامه تور آفریقای جنوبی جدی بگیرید و همچنین قهوه را حتماً در صبحانه خود میل نمایید.

با تور آفریقای جنوبی برویم؟

ژوهانسبورگ شهری مدرن و پیشرفته در جنوب آفریقاست. از آن جمله سفرهایی است که تجربه‌ای متفاوت از سفر را به گردشگر می‌دهد. حال و هوای نیمه اروپایی آفریقایی ژوهانسبورگ و داشتن همه جور تفریحات در کنار هم، موجب برتری این شهر در زمره‌ی پیشنهاد‌های توریستی است. اگر به دنبال یک سفر متفاوت هستید و دلتان تنوع در سفر را می‌طلبد، فرصت را برای رزرو بلیط هواپیما از دست ندهید!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

گردشگری ماجراجویانه در تور برزیل

المپیک سال 2016 توجه توریست را به سمت برزیل بیش‌ازپیش جلب کرد، برزیل جذاب بود و جذاب‌تر هم شد! سفر به برزیل برای هر توریست با هر ذائقه‌ای خوشایند خواهد بود، چه برسد به توریست ماجراجو! قبل از خرید یا رزرو تور برزیل این مقاله را بخوانید.

 

چه چیزی جذاب‌تر از یک ماجراجویی واقعی در آمازون!

رودخانه بزرگ و جنگل آمازون یکی از منحصربه‌فردترین و متفاوت‌ترین پهنه‌های وسیع طبیعی زمین هستند که سالانه میزبان ماجراجویان خاصی از تمام نقاط جهان هستند.

دسترسی به جنگل‌های بارانی اصیل از دروازه شهر Manaus و قایق‌سواری در میان نیلوفرهای وحشی رودخانه آمازون و اقامت شبانه در خانه‌های بومی جنگلی را از اولین تجربیات ماجراجویی خود در آمازون قرار دهید.

تور برزیل به دلیل طبیعت بسیار زیبا جاذبه‌های فراوانی دارد.

کشف مناطق مرطوب Pantanal

آمازون تنها گزینه ماجراجویی در برزیل نیست، منطقه پر از گیاهان و حیوانات کمیاب Pantanal  دریکی از بزرگ‌ترین مناطق مرطوب دنیا، توریست ماجراجوی ما را درمیان گونه‌های خاص گیاهی و جانوری گیج و متحیر می‌سازد.

مساحت این منطقه 55 هزار مترمکعب است و خانه‌ی بیش از هزار گونه پرنده، 400 نوع ماهی و خزندگان و همچنین 300 پستاندار است. خانه‌های بومی جنگلی در کنار جست‌وخیز خزندگان و پرندگان فرصت یک اقامت ماجراجویی را ایجاد می‌کنند.

برنامه سفر شما با تور برزیل بسیار جذاب خواهد بود.

هایکینگ در پارک ملی

در قسمت جنوبی برزیل با پدیده‌ای به نام پارک ملی Sera de Conastra مواجه می‌شویم، پارک ملی نسبتاً متفاوت از مناطق مرطوب Aamzon و Pantanal هست.

توریست ماجراجو دریکی از نواحی میراث جهانی یونسکو، کوه‌نوردی سبکی با چشم‌انداز و صدای آبشار خواهد داشت، در طول مسیر شاهد چشمه‌ها و رودخانه‌های جاری و پر آب خواهد بود.

بهترین قسمت این ماجراجویی، بکر بودن پارک ملی است. حتی ردپای افراد بومی هم در این منطقه کمتر دیده می‌شود و شاید در یک‌زمان خاص شما تنها کسی باشید که در این ماجراجویی از خود ردپایی بر جای می‌گذارد.

به برنامه تور برزیل خود به عنوان یک گردشگری طبیعی نگاه کنید.

دقیقاً بر روی سواحل شمالی برزیل، پدیده تلاقی دریا و خشکی Fernando قرار دارد که ا ز 21 جزیره تشکیل‌شده. یکی از بهترین مناطق برای غواصی در دنیای مقدس زیرآب، دلفین‌های سفیدرنگ، کوسه‌ها، لاک‌پشت‌ها بزرگ آبی، ماهی‌های بشمار استوایی و قایق‌های پرعمقی که شمارا به وسط آب می‌برد تمام ماجراجویی این منطقه را فراهم می‌کند.

آب تمیز و درخشان منطقه تا عمق 50 متر زیرآب را نشان می‌دهد.

در برنامه تور برزیل هیجان ورزش‌های دریایی را نیز تجربه کنید.

Sur Florianopolis

برزیل یکی از بهترین‌ها برای شنا به‌صورت مبتدی و حرفه‌ای است. سواحل Sur Florianopolis را نمی‌توان با هر جای دیگری مقایسه کرد، موج‌های بی‌نظیری در همه‌وقت سال عظمت دریا را بیشتر نشان می‌دهند، حدود 42 منطقه ساحلی بافرهنگ و آداب خاص خودشان فرصت انتخاب جایی را که احساس بهتری دارید را نشان می‌دهد.

اگر یک توریست ماجراجویی هستید که به‌صورت پیشرفته غواصی می‌کنید آدرس ساحل Joaquina را به شما می‌دهیم. تجربه ماجراجویی و غواصی در سواحلی که رستوران‌ها وزندگی شبانه حرف اصلی را می‌زنند.

توریست ماجراجو در برنامه تور برزیل

برزیل کشوری با جذابیت‌های مختلف است. مطمئن باشید از خرید بلیط هواپیما، رزرو تور برزیل، صرف هزینه و سفر به برزیل پشیمان نمی‌شوید. ممکن است جذابیت‌ها و ریخت‌وپاش‌های پایتخت و شهر مهم برزیل ریودوژانیرو چندان جالب باشد، پس وقت خود را در برنامه سفر برزیل خود هدر ندهید، به بیرون از شهر و مناطق ماجراجویانه و بکر بروید تا حداقل برای یک‌بار هم که شده تجربه و حس و حال متفاوتی از سفر را داشته باشید.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

استرالیا بهترین مکان برای کشف است

اگر شما در حال برنامه ریزی برای رفتن به یک مکان ناشناخته، هیجان انگیز و بسیار دیدنی هستید و می خواهید برای تعطیلات خود به همین جایی بروید، تور استرالیا را امتحان کنید.


ما در اینجا سعی می کنیم که اطلاعات، دانستی ها و حقایق های بسیار جالب درباره استرالیا به شما بدهیم، تا کاملا بدانید به چه جایی می خواهید سفر کنید! اگر می خواهید درباره هتل ها، غذاها و یا جاذبه های محلی این سرزمین پهناور بیشتر بدانید، با ما همراه باشید...  

شیوه زندگی آسی / آزی / Aussie واقعا حسادت برانگیز است و این چنین تنوعی واقعا باعث می شود، در استرالیا برای هر سلیقه و تفکری چیزی برای سرگرمی و لذت باشد. این کشور پهناور، بزرگترین کشور-جزیره دنیا و ششمین کشور از لحاظ جمعیت در دنیا می باشد. خیلی از شماها، پهناوری این کشور را دست کم می گیرید و حتی نمی دانید که بین شهرهای مدرن و پر جمعیت آن چقدر فاصله است. آب و هوای متنوع آن از گرمسیری تا مناطق دور افتاده بسیار خشک که در بین این دو آب و هوا، شما همه جور پوشش طبیعی را می بینید.

همان قدر که به خاطر سواحل بکر و طبیعی بی نظیر، جزایر گرمسیری و بیابان های بسیار خشک اش مشهور است، به خاطر شهرهایش هم بسیار در جهان شناخته شده است، که هر کدام به خاطر هویت و فرهنگ منحصر بفرد آن می باشد. تور استرالیا باید در لیست کشورهای مورد علاقه برای دیدار از آن، برای خیلی از توریست ها باشد.

برای شروع، یک ایالت را انتخاب کنید و یا از یکی از تجربه های مسافران قبل و یا حتی یک مقصد محبوب را امتحان کنید. حتی می تونید از یک نقشه استفاده کنید تا متوجه بشید کجا رو در این کشور دوست دارید، بازدید کنید.

کوئینزلند (Queensland)، آب و هوای گرمسیری شگفت انگیزی با سواحل شگفت انگیز و جنگل های بارانی سرسبز دارد. اگر شما به دنبال یک آب و هوای گرم یا یک جزیره گرمسیری هستید، پس دیواره مرجانی Queensland در بالای لیست شما باید قرار گیرد.

نیو ساوت ولز (New South Wales)، دارای مقاصد شگفت انگیز ساحلی و برخی از شهرهای معروف دور افتاده است که واقعا ارزش بازدید را دارند. البته سیدنی محلی بسیار عالی برای زندگی شبانه یا Night Life و خریدهای بسیار دوست داشتنی است.

ویکتوریا (Victoria)، پایتخت فرهنگی استرالیا، که مسلما یکی از بهترین های غذا و نوشیدنی است که منظره های بسیار منحصر بفردی دارد.

ملبورن (Melbourne)، یک شهر فوق العاده چند فرهنگی است.

جنوب استرالیا، به خاطر تاکستان و نوشیدنی هایش معروف است و بسیار مکانی عالی برای ریلکس کردن با یک فرهنگ بسیار پر بار می باشد. آدلاید (Adelaide)، که اغلب به عنوان شهر فستیوال ها می شناسند که چندین فرهنگ متنوع در خودش دارد که باعث می شود، از نظر منوی غذایی بسیار مهیج باشد.

تاسمانی (Tasmania)، این شهر که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای زندگی شهری با فرهنگ با ارزش و قوی خود و بعضی از مناطق حیات وحش بکر و طبیعی که هیچ انسانی در آنجا ساکن نشده و نتواسته آنجا را رام کند، باشد. Tassie (لقب تاسمانی) مکانی بسیار عالی و آرام است، که برای گریز از هیاهوی شهرهای بزرگ بسیار عالی است.

غرب استرالیا، که یک مقصد عالی از سواحل بکر و طبیعی و بیابان های دور افتاده است. این بخش از استرالیا به خاطر گل های وحشی اش و منطقه رودخانه Margaret، شناخته شده است باید در لیست کشف و اکتشافات شما قرار گیرد.

قلمروهای شمالی استرالیا هم واقعا یک تجربه عالی برای دیدن مکان های دور افتاده و سرزمین های فوق العاده عجیب است. فرصت کشف «آخرین حد – Top End» را اصلا از دست ندهید، اینجا جایی است که شما فوق العاده ترین مناظر همانند Katherine Gorge، Kakadu، Olgas و صد البته Uluru نمادین را خواهید دید.

قلمرو پایتخت استرالیایی و کانبرا خانه پارلمان و بسیاری از گنجینه های ملی از طریق گالری ها، موزه ها و جاذبه های فرهنگی است. غذاهای بسیار خوشمزه ای در بازارها و رستوران ها در انتظار شما است.

پس برای چی منتظری؟ ماجراجویی شما در اینجا شروع می شود.

پس می بینید که، موارد جالبی زیادی برای دیدن و یادگیری در مورد استرالیا وجود دارد. بهترین راه کشف استرالیا مسافرت کردن به این کشور و تجربه کردن تور استرالیا برای خودتان است!
کد N2279968

وبگردی