آفتاب

دعوت آذری جهرمی از حمیده زرآبادی برای مناظره در لایو اینستاگرام

دعوت آذری جهرمی از حمیده زرآبادی برای مناظره در لایو اینستاگرام

رسانه کلیک – آذری جهرمی در توییتر خود از حمیده زرآبادی نماینده مجالس دعوت کرد تا در این مناظره که با حضور تعدادی مهمان برگزار می‌شود، حضور پیدا کند.

روز گذشته حمیده زرآبادی نماینده مجلس در نشست خبری با عنوان «رانت خانوادگی در وزارت ارتباطات » ادعاهایی  را متوجه وزیر ارتباطات کرد و گفت او اگر پاسخی به این مسائل داشت در این نشست حضور پیدا می‌کرد.  امروز جهرمی  در توییتر خود اعلام کرد که امشب از او دعوت می‌کند تا در لایو اینستاگرام حضور پیدا کرده و درباره تهمت ها صحبت کنند.

پیگیری هایی که در خصوص ماجرای کلاهبرداری های شرکت های ارزش افزوده توسط وزیر ارتباطات انجام شده است، ادعاهایی را متوجه او و خانواده ساخته است. آذری جهرمی در توییتر خود از حمیده زرآبادی نماینده مجالس دعوت کرد تا در این مناظره که با حضور تعدادی مهمان برگزار می‌شود، حضور پیدا کند.

وزیر ارتباطات در توییتر خود نوشت:« ساعت ۸ یک لایو جذاب در اینستاگرام خواهیم داشت، چند مهمان خاص و ویژه هم حضور پیدا می‌کنند. حسابی جنجالی خواهد بود! حتما ببینید! منتظرتون هستم. ‌  از خانم زرآبادی هم دعوت می‌کنم در لایو شرکت کنند و درباره‌ تهمت‌هایی که فرمودند کمی صحبت کنیم! مگر نمی‌گویند ادعاهاشون درسته؟»


کد N2277359

وبگردی