آفتاب

دبیر مرکز تخصصی نمایشگاه مجازی گروه متخصصین ایران انتخاب شد

دبیر مرکز تخصصی نمایشگاه مجازی گروه متخصصین ایران انتخاب شد

مدیر عامل هایپر اکسپو (اولین نمایشگاه مجازی کشور) به عنوان دبیر مرکز تخصصی نمایشگاه مجازی گروه متخصصین ایران منصوب گردید.

جناب آقای مهندس علیرضا بهرامی نجات با توجه به یک دهه حضور فعال در صنعت نمایشگاهی کشور و سوابق و تجربیات ایشان و ایجاد اولین نمایشگاه مجازی کشور با نام هایپر اکسپو و ایجاد بستری جهت ارتقای روز افزون این صنعت، طی مراسمی به عنوان دبیر مرکز تخصصی نمایشگاه مجازی گروه متخصصین ایران انتخاب شدند تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران این صنعت بتوانند گام بلندی در ارتقای بیش از پیش این صنعت بردارند.

هایپر اکسپو چیست؟

هر کشوری در خصوص لزوم حمایت از کسب و کار داخلی و همچنین اهداف کلان کشور که بر اقتصاد درونزا و حمایت از کالاهای همان کشور است تاکید دارد. با توجه به نقش موثر و روزافزون آگاهی رسانی که فرآیندی موثرتر و جامع تر و هدفمندتر از تبلیغات در تعاریف پیشرفته اقتصادیست و با هدف استفاده از ظرفیت بی همتای فضای سایبری، اهمیت و پیشرفت روز افزون استارتاپ ها و ورود IT در تمامی حوزه ها و تاثیر چشم گیر آنها در رشد فعالیت های اقتصادی، هایپر اکسپو (نمایشگاه مجازی) در غالب طرح ویژه حمایتی، در تلاش است تا با هم افزایی با صنایع و صنوف مختلف، علاوه بر ایجاد فضای اطلاع رسانی به آحاد جامعه، به عنوان پیشنهادی تخصصی، بتوانند از خدمات ویژه هایپر اکسپو بهره مند گردند.

هایپر اکسپو محلی برای هم افزایی صنایع و صنوف مختلف می باشد تا در بستر نمایشگاهای مجازی به تبادل اطلاعات آزاد و بدون محدودیت های نمایشگاه های فیزیکی بپردازند. علاوه بر در اختیار گذاردن غرفه های مجازی به هر واحد صنفی، رقابتی سازنده را در این بستر جهت رشد و ارتقای خدمات اصناف ایجاد نماید تا با افزایش فروش به جلب رضایت مشتریان نیز بینجامد.

هایپر اکسپو یک سامانه‌ هوشمند برگزاری نمایشگاه (نمایشگاه مجازی)  برای شرکت هایی است که در حوزه‌ های مختلف فعالیت دارند یا می‌خواهند به راحتی در رویدادهای نمایشگاهی مورد علاقه ‌شان شرکت کنند و بیشتر دیده شوند. برگزارکنندگان نمایشگاه ها، همایش ها، اصناف و اتحادیه ها می توانند از این سامانه‌ هوشمند بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند و نمایشگاه مجازی خود را در کنار نمایشگاه فیزیکی و با مزیتهای بسیار ایجاد نمایند. تا از این سامانه و ابزارهای موجود در آن، بازاریابی مدرن و مجازی را با هدف رشد اقتصادی و کمک به بیشتر دیده شدن شرکت ها استفاده نمایند.

نمایشگاه مجازی این امکان را به بازدیدکنندگان سایت می دهد تا به صورت مجازی و گرافیکی از نمایشگاه های مختلف که بر اساس زمینه های گوناگون طبقه بندی شده اند بازدید کنند و با کلیک بر روی فضاهای تعبیه شده در هر غرفه کاتالوگ و آخرین محصولات شرکت ها را دانلود کنند و تیزر تبلیغاتی آنها را مشاهده کنند. همچنین در صورت هر گونه سوال می توانید از طریق متن و صوت به صورت آنلاین با شرکت یا واحد صنفی مورد نظر ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید.

شرکت ها اطلاعات مربوط به شرکت یا واحد صنفی خود را  اعم از کاتالوگ، نمونه محصولات، فیلم های تبلیغاتی و راه های ارتباطی خود را به راحتی در بستر هایپر اکسپو در معرض دید دیگران و بازدیدکنندگان قرار می دهند. اطلاعات شرکت و برنامه های خود برای حضور در نمایشگاه ها و دیگر رویدادهای فیزیکی و سایر اطلاعاتی که برای مشتریانشان  مهم اند، محتوا تولید می کنند و غرفه اختصاصی مربوط به شرکتشان را ایجاد و اداره می نمایند.

در آینده نیز تعداد نمایشگاه های بزرگ و متنوع موجود در هایپر اکسپو، به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی از شرکت های پیشرو در هر زمینه بازدید کنید و بدون اتلاف وقت در ترافیک و به دور از هر گونه سفرهای بین شهری از نمایشگاه مجازی مورد نظر خود بازدید و با شرکت های دلخواه خود مذاکره کنید. چه شرکت کننده نمایشگاه مجازی باشید و چه بخواهید از نمایشگاه های مجازی موجود در هایپر اکسپو بازدید کنید، شما عضوی از خانواده‌ی بزرگ هایپر اکسپو هستید.



کد N2275369

وبگردی