آفتاب
سرمربی شاهین:

پادشاهی، علم و طبل و سپاه می‌خواهد/ بضاعتمان نرسید گل بزنیم

پادشاهی، علم و طبل و سپاه می‌خواهد/ بضاعتمان نرسید گل بزنیم

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پیرامون باخت این تیم در برابر ذوب‌آهن گفت: ما با این بضاعتی که داشتیم نتوانستیم با تغییر تاکتیک و بازیکن به گل برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان، شامگاه جمعه پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن در آوردگاه فولادشهر، در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون این مسابقه اظهار داشت: به تیم ذوب‌آهن و آقای منصوریان به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم و برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم. ما می‌دانستیم که کار سختی در برابر ذوب‌آهن داریم و ترکیب تیم را طوری چیدیم که در وهله نخست گل نخوریم و سپس روی ضدحملات به گل برسیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بد کار نکردیم تا اینکه پس از ۳۰ دقیقه روی اشتباه یکی از بازیکنانمان پنالتی داده و گل خوردیم که این اتفاقات پیش می‌آید و اصلا به دنبال باز کردن این موضوع نیستیم ولی امیدوارم که بچه‌های ما در ادامه راه خود این را بدانند که باید توان بیشتری بگذارند و زمانی که تیم عقب می‌افتد باید شکل تیمی ما تغییر کند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه بضاعت تیم ما در همین حد است، افزود: به قول غلامحسین پیروانی، «پادشاهی علم و طبل و سپاه می‌خواهد» و ما با این بضاعت و این بازیکنان جوانی که داشتیم این توانایی را نداشتیم که با تغییر تاکتیک و تغییر بازیکن به گل برسیم.

وی با اشاره به بازی این تیم در برابر پرسپولیس ادامه داد: ما اگر بخواهیم به فاز تهاجمی خود بازیکن اضافه کنیم، در فاز دفاعی به مشکل برمی‌خوریم همان اتفاقی که در برابر پرسپولیس افتاد و حتی ممکن بود باخت ما سنگین‌تر هم باشد و از همین رو ما با همین روند ادامه دادیم و هر از گاهی به دروازه ذوب‌آهن هم رسیدیم اما نتوانستیم گل بزنیم.

کریمیان با عذرخواهی از هواداران شاهین بوشهر بیان داشت: باز هم یک باخت دیگر و اگرچه خیلی کلیشه‌ای شده است اما ما باز هم شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم مسئولان چاره‌ای بیاندیشند تا این تیم به نتیجه برسد و امیدوار باشیم که در لیگ بماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا چاره تیم شاهین بوشهر تغییر سرمربی است یا خیر و آیا با تغییر سرمربی این تیم می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند، تصریح کرد: من نباید به این سوال پاسخ بدهم و این سوالی است که مدیریت باشگاه، دست‌اندرکاران و کارشناسان باید جواب بدهند.

کد N2274048

وبگردی