آفتاب

مکانهای که در بی اوغلو استانبول باید دید؟

مکانهای که در بی اوغلو استانبول باید دید؟

سومین مکان برجسته در سلطان‌ احمد کاخ اشرافی توپکاپی است.

کاخ توپکاپی

سومین مکان برجسته در سلطان‌ احمد کاخ اشرافی توپکاپی است. در شمال Hagia Sophia واقع شده است. کاخ توپکاپی در گذشته کرسی مسکونی و حاکمیتی سلاطین بود - امروز یکی از مهمترین دیدنی های استانبول و یک نمایشگاه موزه ای است که حاکی از حکومت تاریخی امپراتوری عثمانی است.این کاخ شامل چندین ساختمان با اتاق های بی شماری از اشراف عالی و یک پارک بزرگ جادار است. اطمینان حاصل کنید که برجسته کاخ توپکاپی: را از دست ندهید. شما باید هزینه بیشتری برای این کار بپردازید ، اما 35 لیر ارزش آن را دارد.


اطلاعات در مورد بازدید از کاخ توپکاپی

• پذیرش: 60 لیر ترکیه (+ 35 لیر ترکیه برای حرم)

• مکان: سلطان‌ احمد در منطقه فاتح

• رسیدن به آنجا: می توانید خط 1 تراموا را به ایستگاه سلطاننامه یا گلخانه بروید.

بازار بزرگ

نه چندان دور از سلطان‌ احمد ، با انواع کالاها در هر خط به یک هزارتوی سرپوشیده جذاب خواهید رسید. بنا به گزارش ، بازار بزرگ روزانه حدود نیم میلیون نفر را جذب می کند. این که آیا این آمار دقیق است یا خیر ، بدیهی است که Grand Bazaar تا به نام خود زندگی می کند. شما می توانید همه چیز را در اینجا ، از کالاهای چرمی و نساجی گرفته تا جواهرات ، سوغات و شیرینی ها خریداری کنید. همانطور که در بیشتر بازارها اتفاق می افتد ، بارگیری ضروری است. غیرقانونی نیست که قیمتهای پیشنهادی را تا 50 درصد کاهش دهید.


اطلاعات در مورد بازدید از بازار بزرگ

• محل سکونت: در منطقه فاتح ، غرب سلطان احمد

• رسیدن به آنجا: می توانید خط 1 تراموا را به ایستگاه Beyazit را سوار شوید. یا می توانید از ایا سوفیا قدم بزنید و فقط باید 15 دقیقه طمان لازم است.

پل گالاتا

پل گالاتا از شاخ طلایی عبور می کند و مرکز شهر تاریخی (سلطان احمد یا فاتح) را با استانبول مدرن (بی اوغلو) متصل می کند - این پل به صورت دو طبقه است: بخش فوقانی جایی است که ترافیک جریان می یابد ، در حالی که بخش پایین خانه رستوران های بیشماری است. پل گالاتا بخشی جدایی ناپذیر از استانبول است. فارغ از زمان روز ، همیشه خیلی چیزها در اینجا اتفاق می افتد. ما می توانستیم برای همیشه مراقب ماهیگیران روی پل باشیم. نکته دیگری که واقعاً ما را تحت تأثیر قرار داد نمای مرکز شهر بود. از پل گالاتا منظره ای دیدنی به سمت سلطان احمد دارید ، از جمله مسجد سلیمانیه و مسجد رستم پاشا از یک طرف و مسجد جدید استانبول (رقیب تازه ساز مسجد سلطان احمد) از طرف دیگر.


• مکان: شمال سلطان احمد ؛ دو ناحیه فاتح و بی اوغلو را به هم وصل می کند

• رسیدن به آنجا: می توانید خط 1 تراموا را به ایستگاه Eminönü ببرید

بیو اوغلو و میدان تکسیم و خیابان استقلال

در منطقه مدرن بیو اوغلو ، مشهورترین خیابان خرید خیابان استقلال: Istiklal Caddesi را پیدا خواهید کرد. از سمت جنوب برج گالاتا (بیشتر از آن بعداً) امتداد دارد - تا مسیر مشهور میدان تکسیم در شمال.درست در وسط منطقه عابر پیاده ، خواهید دید که تراموای قرمز ، تاریخی از میان جمعیت عبور می کند. بر خلاف سایر خیابان های خرید ، ایستلیکال کاددی در تمام روز و تمام شب غروب باز است. هنگامی که شب می شود ، جمعیت به کافه ها و رستوران های اطراف نزدیک می شوند.

• مکان: در منطقه بیوغلو

• رسیدن به آنجا: می توانید مترو را به سمت میدان تکسیم سوار شوید ، از آنجا می توانید در امتداد خیابان استقلال به سمت جنوب و  میدان تکسیم  قدم بزنید.


عبور از بسفر توسط قایق

بسفر طرف اروپایی استانبول را از سمت آسیا جدا می کند. ما می توانیم سفری با قایق در این تنگه را بسیار توصیه کنیم ، زیرا استانبول از آب خیره کننده است. جای تعجب نیست که هر راهنما به شما می گوید سفر با قایق در سراسر بسفر یکی از بزرگترین نکات برجسته  در تور استانبول است.ارائه دهندگان بی شماری هستند که سفرهای کوتاه و طولانی قایق را ارائه می دهند. با این حال ، ما تصمیم گرفتیم به آنچه که فکر می کنیم ارزان ترین گزینه است ، برویم. همزمان با رفت و آمد بین قاره اروپا و آسیا ، شما همچنین از قایق استانبول منظره ای خیره کننده از این کشتی دریافت می کنید.شما اگر خوش شانس باشید در تور ارزان استانبول  یک کشتی به سمت کادیکوی در سمت آسیایی سوار شوید و ترمینال کشتی Eminönü در انتهای جنوبی پل Galata پیاده شوید.


در پایان برای تور استانبول میتوانید از آژانسهای اراده کنده سایت معتبر توریاب استفاده کنید.

منبع: تور لحظه آخری توریاب


کد N2272999

وبگردی