آفتاب

هتل الماس چرا به نگین هتل های مشهد مشهور است؟

هتل الماس چرا به نگین هتل های مشهد مشهور است؟

هتل پارس مشهد یکی از بهترین هتل های پنج ستاره در مشهد می باشد که در حاشیه بلوار وکیل آباد واقع شده است.

هتل الماس 2 یکی از هتل های پنج ستاره می باشد که زیر مجموعه ی گروه بزرگ هتل داری الماس است. هتل الماس به دلیل طراحی الماس گونه و کیفیت بالای هتل های خود مشهور به نگین هتل های مشهد شده است. هتل الماس از با کیفیت ترین هتل های مشهد محسوب می شوند که 4 ستاره و 5 ستاره می باشند.

هتل الماس 1 که نزدیک به حرم مطهر رضوی می باشد دارای اتاق هایی خاص برای زوج های جوان می باشد. نام این اتاق زیبا فیستا بوده که دارای جکوزی اختصاصی می باشد. این هتل چهار ستاره مشهد، اولین هتل احداث شده توسط گروه هتل الماس مشهد است. بعد از استقبال خوب مردم از این هتل، مدیران گروه الماس تصمیم به ساخت هتل الماس نوین و سپس هتل الماس 2 می گیرند.

هتل الماس نوین یکی دیگر از هتل های الماس است که با ساختاری شیک تر طراحی شده است. هتل الماس نوین دارای اتاق هایی با متراژ مختلف بوده که برخی از آن ها مجهز به جکوزی می باشند. سوئیت گاردن هتل الماس نوین انتخاب بسیار خوبی برای طبیعت دوستان می باشد. زیرا یک باغچه کوچک و زیبا در تراس این سوئیت قرار گرفته است. رستوران های این هتل مشهد از کیفیتی عالی برخوردار هستند.

هتل الماس 2 بعد از هتل الماس 1 و الماس نوین ساخته شده و به بهره برداری رسیده است. هتل الماس 2 مشهد اولین هتل پنج ستاره این گروه هتلداری است. هتل الماس 2 دارای اتاق هایی فوق العاده زیبا و شیک می باشد که در هرطبقه نشان الماس مختص به همان طبقه وجود دارد.  

هتل الماس 2 یک رستوران گردان را در هتل خود جای داد تا گوی سبقت را از هتل مدینه الرضا مشهد برباید. زیرا هتل مدینه الرضا مشهد اولین هتل مشهد دارای رستوران گردان بود.  


هتل الماس 2 مشهد- لابی هتل الماس

هتل پارس مشهد و اقامتی همراه آرامش

هتل پارس مشهد یکی از بهترین هتل های پنج ستاره در مشهد می باشد که در حاشیه بلوار وکیل آباد واقع شده است. شاید برای بسیاری از زائران سوال پیش بیاید که چرا هتل پارس آرامش به همراه دارد؟. دور بودن هتل پارس مشهد دلیلی موجه برای آسایش و راحتی در این هتل می باشد. از محاسن دیگر این هتل مشهد نزدیک بودن به پارک ملت مشهد و ییلاقات طرقبه و شاندیز است.

هتل پارس مشهد با دارا بودن اتاق هایی زیبا و بزرگ توانسته است اقامتی همراه آرامش را برای زائران به ارمغان بیاورد. این هتل مشهد با فضای سبز بسیار زیبا و وسیع خود، قدرت این را دارد که با هتل هما مشهد از نظر فضای سبز رقابت کند. هرچند که از نظر کیفیت و خدمات دست کمی از هتل هما ندارد.

هتل پارس مشهد دریاچه ی مصنوعی را در محوطه هتل خود ساخته است تا جلوه ای شاهانه به این هتل مشهد بدهد. هتل پارس، از زائران کوچک خود غافل نمانده و فضایی از محوطه هتل را به زمین بازی کودکان اختصاص داده است. همین عوامل باعث شده تا هتل پارس مشهد به یکی از محبوب ترین هتل های مشهد بدل شود.

هتل پارس مشهد رستوران های بسیار خوبی دارد که از بهترین سرآشپز ها برای طبخ غذاهای خود بهره گرفته است. انواع غذاهای سنتی ایرانی و بین المللی را می توان در منو رستوران هتل پارس مشاهده کرد. لازم به ذکر است چایخانه سنتی در فضای باز و سرپوشیده هتل هم از دنج ترین نقاط هتل به شمار می رود.


هتل پارس مشهد- کافی شاپ سرپوشیده هتل

هتل پردیسان مشهد در مقایسه با هتل الماس 2 مشهد

هتل پردیسان مشهد یک هتل پنج ستاره است که در بهترین نقطه مشهد واقع شده است. این هتل مشهد در بزرگراه کلانتری، نرسیده به میدان آزادی قرار دارد. البته از بلوار رضوی هم می توان به هتل پردیسان دسترسی داشت. این هتل مشهد با دارا بودن سالن همایش هایی مجلل، همواره پذیرای دانشمندان و بازرگانان بوده است.

هتل پردیسان مشهد را اگر بخواهیم با هتل الماس 2 مشهد در کفه ترازو بگذاریم، تفاوت چندانی را مشاهده نخواهیم کرد. تنها تفاوت این 2 هتل پنج ستاره مشهد، موقعیت مکانی آن ها است. هتل الماس 2 در خیابان امام رضا قرار داشته که بسیار پر هیاهو می باشد. اما هتل پردیسان در منطقه ای بکر و آرام جای دارد.

هتل پردیسان مشهد دارای مجموعه آبی بوده که با به روز ترین طراحی ها ساخته شده است. سونا، استخر و جکوزی از محبوب ترین مکان ها برای میهمانان این هتل مشهد هستند. هتل پردیسان با خدمات دهی شایسته خود در امر هتلداری به یکی از هتل های مشهور در مشهد مقدس بدل شده است.

هتل پردیسان مشهد برای میهمانان خود غذاهایی متنوع و خوشمزه را در رستوران های خود تدارک دیده است. از این رو این هتل مشهد برای زائرانی که به غذای خود اهمیت می دهند بهترین گزینه می باشد. با رزرو هتل پردیسان از پرشین هتل، اقامتی ارزان و آرام را تجربه کنید.


پرشین هتل یکی از سایت های معتبر ایران است که تاییدیه های پلیس فتا و علامت اعتماد الکترونیکی را اخذ نموده است. رزرو هتل پردیسان و رزرو هتل الماس 2 مشهد تخصص پرشین هتل می باشد که با مناسب ترین قیمت ها، این هتل های لوکس مشهد را برای شما عزیزان رزرو می نماید. شماره های 05138095 و 09198906504 پل ارتباطی شما با کارشناسان متعهد پرشین هتل است. شنیدن صدای شما عزیزان، آرامشی خاص را به ما هدیه می دهد.

در نمودار عددی زیر درخواست های متقاضیان هتل های مشهد را شرح داده ایم.

رزرو هتل پردیسان                                 رزرو هتل الماس 2                       رزرو هتل پارس

نظافت هتل: 9 از 10                              نظافت هتل: 9 از 10                      نظافت هتل 8 از 10

نزدیک بودن به حرم: 7 از 10              نزدیک بودن به حرم: 9 از 10                نزدیک بودن به حرم: 8 از 10

ارزش اقامت نسبت به قیمت: 9 از 10      ارزش اقامت نسبت به قیمت:9 از 10       ارزش اقامت نسبت به قیمت: 8 از 10


کد N2271966

وبگردی