آفتاب
توسط محراب قلم؛

مجموعه طنز «خبر» برای کودکان منتشر شد

مجموعه طنز «خبر» برای کودکان منتشر شد

مجموعه هفت‌جلدی طنز «خبر» نوشته حسن حسینی توسط انتشارات محراب قلم برای کودکان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه هفت‌جلدی طنز «خبر» نوشته حسن حسینی با تصویرگری رودابه خائف به‌تازگی توسط انتشارات محراب قلم برای کودکان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نویسنده مجموعه مذکور می‌گوید ساختار آن به‌گونه‌ای است که همه گروه‌های سنی می‌توانند از آن لذت ببرند. این شکل خیال‌پردازی، گرچه داستان و شعر نیست اما شاعرانه و داستانی است. آنچه در ذهن خواننده می‌ماند، شخصیت یا شخصیت‌هایی هستند که در معرض اتفاقی قرار گرفته‌اند و بسیاری از خیال‌پردازی‌ها در ذهن خواننده ادامه پیدا می‌کند. همه‌ خبرهای این مجموعه‌ می‌توانند دستمایه‌ شعر یا داستانی باشند و باعث شوند بچه‌ها نگاه ویژه‌ای به اطراف خود داشته باشند. دنیا پر از خبر است و قرار نیست همیشه بچه‌ها را در معرض رسانه‌هایی قرار دهیم که همیشه خبرهای بد را منتشر می‌کنند. کودکان امروز نیاز به جستجو گری دارند و باید دنیای رنگی آنها  را رنگی‌تر کرد.

حسینی معتقد است خبرهای  مجموعه طنز «خبر» به‌معنای انتقاد نیستند، اما طنز آن‌ها لبخند را بر لبان خوانندگان خود ماندگار می‌کنند و ذهن آنها مدت‌ها درگیر زیبایی‌ها و ظرافت‌های این طرز نگاه به دنیا باقی می ماند. شخصیت‌های این مجموعه می‌تواند تخیل مخاطب را برانگیزد و حس پرسشگری را در او تقویت کند.

۷ جلد این مجموعه با شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه عرضه شده‌اند.
کد N2270980

وبگردی