آفتاب

بهترین روش های جوانسازی پوست

بهترین روش های جوانسازی پوست

در این مقاله می‌خواهیم ۲ مورد از بهترین روش های جوانسازی پوست یعنی هایفوتراپی و اندولیفت را به شما معرفی کنیم. در انتها هم در مورد لیزر موهای زائد صحبت کرده‌ایم.

امروزه بهترین روش‌ جوانسازی پوست به قدری متنوع و فراوان‌اند که گاهی انتخاب را برای متقاضیان بسیار دشوار می‌کنند. میزان اثربخشی، هزینه‌ها، شدت عوارض جانبی، ماندگاری و همچنین سختی‌های دوران ریکاوری از جمله مواردی هستند که در مورد هر کدام از روش‌های جوانسازی، متفاوت‌اند. به طور کلی نمی‌توان یک روش را به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست معرفی کرد؛ چرا که هرکدام از آن‌ها مزایا و معایبی دارند. بسته به شرایط کنونی پوست، سن، انتظارات و بسیاری عواملی دیگر، ممکن است یک روش درمانی برای شما موثرتر و بهتر باشد.

برای این که بتوانید از میان بهترین روش های جوانسازی پوست یکی را انتخاب کنید، مراجعه به یک کلینیک معتبر که پزشکان باتجربه‌ای دارد، بهترین کار است. کلینیکی که طیف وسیعی از خدمات جوانسازی را ارائه دهد. در این حالت پزشک متخصص بسته به نیاز شما، مناسب‌ترین روش‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند. با مقایسه‌ی هزینه، اثرات و عوارض این روش‌ها می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

در کلینیک فوق تخصصی خانه سفید، تمامی روش‌های غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی جوانسازی ارائه می‌شوند. مواردی مانند هایفوتراپی، اندولیفت، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و چربی و همچنین لیزر موهای زائد. کادر درمانی بزرگ، مجرب‌ترین پزشکان متخصص و همچنین استفاده از بهترین دستگاه‌ها و مواد مصرفی، سبب شده‌اند که بتوانیم بهترین خدمات را به مراجعین ارائه کنیم.

در این مقاله می‌خواهیم ۲ مورد از بهترین روش های جوانسازی پوست یعنی هایفوتراپی و اندولیفت را به شما معرفی کنیم. در انتها هم در مورد لیزر موهای زائد صحبت کرده‌ایم.

۱۰ سال جوان‌تر با هایفوتراپی

هایفو (HIFU) مخفف عبارتی به معنی «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» است. همانطور که از نامش برمی‌آید، در این روش از امواج فراصوت استفاده می‌کنیم. درست مثل دستگاه سونوگرافی که برای تصویربرداری پزشکی کاربرد دارد. در هایفوتراپی، ابزار تولید کننده‌ی امواج روی پوست قرار می‌گیرد و امواج فراصوت را به لایه‌های زیرین پوست می‌فرستد. امواج صوتی با القای فعل و انفعالاتی باعث تحریک کلاژن سازی می‌شوند.

هزینه هایفوتراپی در کلینیک خانه سفید

شاید مهم‌ترین مزیت هایفوتراپی قیمت پایین آن نسبت به سایر روش‌های جوانسازی و لیفت پوست باشد. هایفوتراپی به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست یکی از کم‌هزینه‌ترین‌ها هم به شمار می‌آید. هزینه هایفوتراپی در کلینیک خانه سفید بین فقط 900 هزار تومان است.

رهایی دائم از موهای زائد با لیزر

لیزر موهای زائد را نمی‌توان یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست دانست؛ اما به دلیل اثری که بر زیبایی و اعتماد به نفس افراد دارد، تصمیم گرفتیم که در این مقاله گریزی هم به آن بزنیم. سال‌هاست که از لیزر برای حذف دائم موهای زائد استفاده می‌شود و بسیاری از نتایج آن کاملاً خرسندند.

یکی از نقدهای که به این روش وارد می‌شود، این است که لیزر نمی‌تواند موهای زائد را برای همیشه از بین ببرد. نتیجه‌ی لیزر در افراد مختلف متفاوت است. چیزی که در مورد بیشتر مراجعین شاهد هستیم این است که در ۴ تا ۸ جلسه، حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از موهای زائد برای همیشه از بین می‌روند. علت اصلی نارضایتی در مورد لیزر، عدم استفاده از دستگاه مناسب برای افراد یا مهارت کم اپراتور است.

لیزر موهای زائد در کلینیک خانه سفید

نکته‌ای که باید بدانید این است که یک دستگاه لیزر را نمی‌توان برای همه استفاده کرد. مثلاً لیزر معروف الکساندریت را در نظر بگیرید. این دستگاه بر افرادی که پوست تیره‌ای دارند، تاثیر بسیار کمی دارد. در کلینیک خانه سفید از ۳ دستگاه بسیاری پیشرفته استفاده می‌کنیم تا بتوانیم به تمامی مراجعین بهترین نتایج ممکن را هدیه دهیم. دستگاه‌های کلینیک خانه سفید شامل لیزر الکساندریت کندلا جنتل پرو، لیزر دیود وکتوز و دستگاه لیزر دکا است.
کد N2265179

وبگردی