آفتاب

تورهای پیشنهادی برای پاییز ۹۸

تورهای پیشنهادی برای پاییز ۹۸

اگر شما هم برنامه‌ریزی‌های‌تان برای سفر تابستانی با مشکل مواجه شده یا آن که هنوز از سفر تابستانی برنگشته، قصد یک سفر پائیزی را دارید، باید این مطلب را تا انتها بخوانید و مزایای دو مسیر انتخابی در پاییز را بدانید.

شما هم حتماً ترجیح می‌دهید در فصل‌های بهتری مانند عید نوروز و تابستان به سفر بروید، طبیعتاً تعطیلات بیشتر و مهم‌تر، تعطیلی مدرسه‌ها بسیار در برنامه‌ریزی دست شما را باز می‌گذارد. از آن مهم‌تر، این که آب و هوا برای مقصدهای مختلف می‌تواند جذاب و راضی‌کننده باشد. اما باید دقت کنید همین پیش‌زمینه‌ی ذهنی افراد برای انتخاب زمان سفر، باعث شده تا مزایایی برای فصل‌های دیگر نظیر پاییز ایجاد شود که مسافران می‌توانند از این موقعیت بهره برده و یک خرید استثنایی و سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنند. آژانس مقتدرسیر به عنوان برگزار کننده مستقیم تورهای خارجی، می‌کوشد تا مسافران خود را همیشه در جریان اطلاعات کامل تورها قرار دهد. در این‌جا نیز دو مقصد کاملاً متفاوت که هر کدام می‌تواند مزایای خود، برای سفر پائیزی را داشته باشد معرفی می‌کنیم.

تور تایلند؛ گردش پائیزی در سواحل زمردین

تور تایلند بی‌شک از محبوب‌ترین تورهای ایرانیان است، در جنوب شرق آسیا، با آن که کشور زیبای مالزی قرار گرفته که نیاز به دریافت ویزا ندارد و همچنین هزینه‌ی سفر به آن کمتر است، باز هم نتوانسته در رقابت با تایلند پیروز باشد. شهرهای متنوع تایلند مانند بانکوک، پوکت و پاتایا هر کدام جاذبه‌های خود را دارند که می‌تواند برای گروهی از افراد جذاب باشد.

بر خلاف کشورهایی که بالای خط استوا و با فاصله‌ی زیادی قرار گرفته‌اند و در پاییز فصل متعادلی را تجربه می‌کنند که حدفاصل گرمای تابستان و سرمای زمستان است، پاییز در کشورهای جنوب شرق آسیا، مرحله گذار به فصل کم بارش و کمتر شرجی‌ست. در کریسمس آب و هوا در بهترین وضع قرار می‌گیرد و این وضعیت تا عید نوروز ادامه دارد. این بدان معناست که پاییز هنوز فصل پر مسافر کشورهای جنوب شرق آسیا نیست. در کنار این، مسافران ایرانی عمده‌ی سفرهای خود را برای تابستان و سفرروهای حرفه‌ای برای زمستان، در این مقصد برنامه‌ریزی می‌کنند و پاییز مطمئناً میزان استقبال از تورها در پائین‌ترین شرایط خود قرار دارند و نتیجه آن که قیمت‌های تورها، اگر در تعطیلات قصد سفر نداشته باشید، در بهترین حالت خود قرار دارند. بنابراین اگر به دنبال تور ارزان تایلند هستید، هرگز فرصت سفر در پاییز را به این کشور از دست ندهید.


اگر قصد شما از سفر به تایلند خرید هم هست و در بانکوک اقامت می‌کنید، باید بدانید که در این فصل، قیمت‌های بهتری هم برای خود دریافت خواهید کرد. بسیاری از فروشگاه‌های رسمی، تخفیف‌های ویژه و فروشگاه‌های محلی قابلیت چانه‌زنی بالاتری دارند. پس این فرصت استثنایی را نباید از دست بدهید، چون با فرا رسیدن کریسمس با یکی از شلوغ‌ترین زمان‌های این مقصد روبرو می‌شویم که به هیچ وجه امکان خرید به صرفه در آن وجود ندارد.

حالا وقت تصمیم‌گیری رسیده، اگر شرایط برای شما جور است و فکر می‌کنید پاییز برای شما بهترین زمان انتخاب یک تور خارجی است، همین حالا به سایت مقتدرسیر سری بزنید، بسته‌ها را به دقت بررسی کنید و بابت هر سؤال ریز و درست با مشاوران سفر ما تماس بگیرید و در صورتی‌که علاقمند بودید، از ما خرید کنید.

تور باکو؛ بهترین قیمت‌ها با اعتدال پائیزی

از جنوب شرق آسیا به شمال غرب ایران می‌رویم، کشور همسایه‌ی ایران که مقصدی خاص برای ایرانیان بوده است. عمده‌ی سفرها به این کشور، تجاری یا برای حضور در سفارت‌های کشورهایی نظیر کانادا و آمریکاست. بسیاری میان ارمنستان و آذربایجان که قضای روزگار دشمن خونی یکدیگر هم هستند، باکو را برای رسیدگی به امور کنسولی خود بر می‌گزینند، چون اگر افراد برای دریافت ویزای لیبل آن اقدام کنند، امتیازاتی برای آن‌ها دربر خواهد داشت.

اما مسافران توریستی این مسیر هم کم نیستند، گشت و گذار در محله‌های زیبای باکو، بازدید از بافت سنتی و تاریخی این شهر که به زیبایی برای حضور توریست‌ها بازسازی شده است، برج‌های مدرن که در بخش‌های دیگر ساخته شده و همچنین غذاهای بی‌نظیری که به شدت با ذائقه‌ی ایرانیان هماهنگی دارد، دلایلی‌ست که می‌تواند مسافران را به خود جذب کند. همچنین زبان محاوره‌ی مردم برای بخش قابل توجهی از ایرانیان قابل درک و استفاده است و همین عاملی برای سفر بسیاری از هموطنان ایرانی به این کشور است.

بیشترین میزان بازدید از این شهر در تابستان رخ می‌دهد، اگر چه در تابستان دمای هوا مناسب است اما میزان شرجی بودن هوا، ممکن است کمی برای مسافران مشکل‌ساز شود اما در پاییز و به‌خصوص در ماه‌های اولیه، نه سرمای زمستانی فرا رسیده و نه میزان رطوبت هوا به اندازه‌ی تابستان است، پس از نظر آب و هوایی با یک اعتدال کم‌نظیر در سال روبرو هستیم و بهتر است این فصل را برای سفر برگزینید. اما با توجه به این که مجموع سفرها در پاییز، به نسبت سایر مواقع سال کمتر است، قیمت تور باکو در این فصل در کمترین حالت خود قرار دارد.


پس اگر قصد دارید که سفری ارزان به این کشور همسایه داشته باشید، بهتر است همین حالا به سراغ لیست بسته‌های این مقصد در سایت مقتدرسیر بروید و با مشورت کارشناسان فروش آژانس مقتدرسیر، خرید تور باکو را انجام دهید.



منبع : ویرلن
کد N2261266

وبگردی