آفتاب

دانلود آهنگ های محسن ابراهیم زاده از فارس ترانه

 دانلود آهنگ های محسن ابراهیم زاده از فارس ترانه

محسن ابراهیم زاده خواننده نسل جوان متولد ۱۷ شهریور ماه ۱۳۶۶ در شهر تربت حیدریه از خوانندگان ، نوازندگان و آهنگ سازان خوب کشومون میباشد.

محسن ابراهیم زاده هم اکنون جزو خوانندگان خوب ایران در سبک پاپ میباشد.

او اولین کنسرت خود را در سال ۹۴ در شهر کرج برگزار کرد و پس از آن موفقیتی دیگر برای او در زمینه موسیقی و شهرت رقم خورد که خواننده رسمی فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ شد.
او در ورزشگاه آزادی تهران میان یکصد هزار تماشاگر آهنگ ( عاشق شدن ) را خواند و در تمامی صفحات مجازی و فضای اینترنت پخش شد .

برای دانلود آهنگ های پخش شده از محسن ابراهیم زاده میتوانید روی لینک پر رنگ شده کلیک کنید و آهنگ های محسن ابراهیم زاده و متن های آن را دانلود نمایید.
محسن ابراهیم زاده از سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت در عرصه موسیقی کشور کرد و به صورت مجاز و با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشال اسلامی در حال فعالیت میباشد.

محسن ابراهیم زاده با آهنگ های ( عاشق شدن ) و ( دونه دونه ) شهرت بیشتری پیدا کرد و او همچنان در اکثر شهر های ایران به ویژه استان تهران و شهرهای شمال کشور کنسرت های متعددی برگزار کرد و مورد توجه اکثریت جمعیت استان های مورد نظر شد.
از معروف ترین ترانه های محسن ابراهیم زاده میتوان به ( گل پونه ) ( شب گردی ) (عاشق شدن ) (دونه دونه ) ( غلاف ) اشاره کرد.

برای دانلود آهنگ های محسن ابراهیم زاده به وبسایت فارس ترانه مراجعه نمونه و همچنین از آهنگ های جدید روز ایرانی و همچنین آرشیو خوانندگان خوب کشورمون در این وبسایت بازدید نمایید.
کد N2257240

وبگردی