آفتاب
باوفا در گفتگو با مهر:

منتظر تصمیم فدراسیون کشتی هستیم/ برنامه‌های ما آماده است

منتظر تصمیم فدراسیون کشتی هستیم/ برنامه‌های ما آماده است

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران گفت: برای آغاز برنامه‌های این تیم تا رویدادهای آینده منتظر متولیان فدراسیون هستیم تا از ما برنامه بخواهند.


حمید باوفا با بیان اینکه استارت دوباره تیم کشتی فرنگی جوانان مشروط به نظر متولیان فدراسیون است و باید از او برنامه بخواهند، به خبرنگار مهر گفت: پس از رقابتهای قهرمانی جوانان جهان، برنامه‌های این تیم تا حدی متوقف شد چراکه باید برای رویدادهای آتی از ما برنامه می خواستند.

وی تصریح کرد: در این مدت هم که فدراسیون کشتی درگیر رقابتهای جهانی بزرگسالان بود و تازه از این میدان بین المللی فارغ شده و باید دید چه تصمیمی برای تیم های پایه از جمله تیم جوانان دارد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران که نتایج بسیاری درخشانی همچون قهرمانی جهان را با این تیم کسب کرد، ادامه داد: به هر حال ما آماده ایم تا برنامه های این تیم را استارت بزنیم اما باید ببینیم نظر فدراسیون چیست و آیا قصد ادامه همکاری با این کادر فنی را دارد یا خیر.

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران با سرمربیگری حمید باوفا طی دو سال پیاپی در رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فنلاند و ۲۰۱۸ اسلواکی موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد.
کد N2256201

وبگردی