آفتاب

سفری به قلب پاییز

سفری به قلب پاییز

آن زمان که سبزها زرد می شوند و روز کوتاه در خانه نمانید بهتر است. چمدان تان را ببندید و راهی سفری به یاد ماندنی در فصل عاشقانه ها شوید تا خاطره ای فراموش نشدنی را در میان خش خش برگ های پاییزی در دفتر خاطرات تان ثبت کنید.

فصل زیبا و رویایی پاییز بهترین زمان برای رفتن به یک سفر رمانتیک و بی نظیر است. آن زمان که سبزها زرد می شوند و روز کوتاه در خانه نمانید بهتر است. چمدان تان را ببندید و راهی سفری به یاد ماندنی در فصل عاشقانه ها شوید تا خاطره ای فراموش نشدنی را در میان خش خش برگ های پاییزی در دفتر خاطرات تان ثبت کنید.


دبی پاییز خنک است و بی نظیر


شهر دبی در کشور امارات متحده عربی روزگاری یکی از بزرگترین بیابان های جهان بوده است. هرچند این مکان امروزه تبدیل به یکی از توریستی ترین و بی نظیر ترین شهرهای جهان شده است اما موقعیت جغرافیایی اش همچنان بیابانی و گرم و خشک است و شاید سفر به دبی در فصول گرم سال برای بسیاری خوشایند نباشد. با تور لحظه آخری دبی در فصل پاییز می توانید در بهترین فصل آب و هوایی از سفر به این شهر نهایت لذت را ببرید. بی شک گشت و گذار در خنکای پاییزی دبی و خرید کردن در مراکز خرید در حالی که آفتاب امارات سوزان نیست بسیار لذت بخش تر خواهد بود. صرف غذا در رستوران های لوکس و بی نظیر دبی و بعد از آن نوشیدن یک نوشیدنی گرم و لذت بخش سفر پاییزی شما را به دبی به یاد ماندنی و رویایی خواهد کرد. دبی در هر فصلی برای گردشگران جذاب است شاید نتوانید از برخی از تفریحات آبی شهر در این فصل استفاده کنید اما یقین داشته باشید اماراتی ها به اندازه ای تفریح و خوش گذرانی برای گردشگران در نظر گرفته اند که احظه ای در این سفر برای شما بدون هیجان نخواهد گذشت.




پاییز طلایی ارمنستان


اگر در اینترنت عبارت پاییز طلایی ارمنستان را جستجو کنید عکس هایی خواهید دید که نمی توانید لحظه ای از آن ها چشم بردارید. ارمنستان در پاییز جادویی می شود و شما با تور لحظه آخری ارمنستان می توانید در دل این جادو قدم بزنید. وقتی که برگ های زرد پاییز به پایین سقوط می کنند عطر مرکبات در کوچه پس کوچه های تمام شهرهای این کشور پر می شود؛ همچنین بهترین طعم انگور را در فصل پاییز در این کشور تاریخی می توانید تجربه کنید. بازید از جاهای دیدنی ارمنستان نیز در این فصل خالی از لطف نیستند تصور کنید کف اماکن تاریخی را برگ های پاییزی پوشانده باشد و قدم زدن در میان تاریخ ارمنستان توام با خش خش این برگ ها باشد. همچنین می توانید در کافه های سبک اروپایی بهترین قهوه ها را بنوشید و از تماشای رقص زرد ها و نارنجی ها در هوا لذت ببرید. همچنین در این فصل جشن استقلال ارمنستان برگزار می شود که جشنی با شکو با برگزاری کنسرت ها و فستیوال های بی نظیر است و تماشای این صحنه های جذاب تنها در فصل پاییز امکان پذیر است.




نقاره زنی در زیر باران


نزدیک غروب و طلوع آفتاب در خنکای پاییز و گاهی نم نم آرام یک باران زیبای پاییزی وقتی نقاره ها به صدا در می آیند فضا را برای عاشقان امام هشتم شیعیان در بارگاه ملکوتی این امام بزرگوار همچون بهشت می کند. تصور این که در صحن حرم ایستاده اید و نم نم باران محیط را دگرگون کرده و شما تمام قد در برابر امام مهربانی ها ایستاد اید بی شک شما را وسوسه می کند تا پاییز را با تور لحظه آخری مشهد آغاز کنید. شهر مشهد پاییزی بی نظیر دارد در کنار هوایی مطبوع و دلپذیر این شهر به دلیل آغاز فصل مدارس کمی خلوت تر است و آرامش بیشتری دارد و شما می توانید لحظات بیشتری را در جوار امام رضا (ع) باشید و لحظاتی بی نظیر را در حرم ملکوتی او بگذرانید. این سفر معنوی در تمام فصول سال موجب تمدد اعصاب و صیقل روح است؛ پس این بار برنامه این سفر زیارتی و بی نظیر را برای وقتی بریزید که برگ ها بر زمین ریخته اند و طبیعت می خواهد لباس عوض کند و تغییر رنگ دهد.







کد N2249241

وبگردی