آفتاب

نیازهای واجب هر ساختمان مسکونی

نیازهای واجب هر ساختمان  مسکونی

تکنولوژی ها در ساختمان های مسکونی و اداری معمولا به سمتی حرکت میکنند که نه تنها تمام نیاز های یک شخص را برطرف سازند بلکه جهت سهولت و آسایش آنها برنامه ریزی می گردند.

امروزه و با گذشت زمان بسیاری از ساختمان های مسکونی مخصوصا در شهر های بزرگی مانند تهران مشهد و ... تبدیل به برج های بلند و با تعداد واحد بالا شده اند که همین امر سبب پیشرفت در تکنولوژی های ساختمان های مسکونی و برج های عظیم شده است. تکنولوژی ها در ساختمان های مسکونی و اداری معمولا به سمتی حرکت میکنند که نه تنها تمام نیاز های یک شخص را برطرف سازند بلکه جهت سهولت و آسایش آنها برنامه ریزی می گردند.


نصب یا تعمیرات آیفون تصویری

یکی از مهمترین این تکنولوژی ها ارتباط بین ساکنین برج ها با یگدیگر و لابی من و ارتباط هر واحد با مراجعین و میهمانان است که این تکنولوژی در بازار امروزی به آیفون تصویری مبدل گردیده است.

حال شرکت های بزرگی نظیر تکنما و سوزوکی و کوماکس و ... در این رقابت بزرگ پا گذاشته اند که این تکنولوژی را هر روز تخصصی تر میکند . حال آن که کدام یک از این آیفون های تصویری می تواند نیاز مردمان ما را برطرف سازد مبحثی بزرگ و مهم بوده که در این مقاله نمیگنجد. اما اگر قرار بر انتخاب یک محصول باشد کدام یک را پیشنهاد میکنید؟

این سوال جواب های متعددی از نظر تولیدکنندگان محصولات آیفون تصویری دارد چراکه هر تولید کننده ای محصول خود را بزرگ نمایان خواهد کرد و به اصطلاح قدیمی هیچ کسی ماست ترش ارایه نمیدهد. ازین رو بهترین جواب در دستان شرکت های بزرگیست که در زمینه خصوصا تعمیرات آیفون های تصویری فعالیت می کنند چراکه بی شک آنها جوابی بی طرف را ارایه نموده و تمامی برندها را از نظر تعداد خرابی و کیفیت در محصول می شناسند.

امروزه تعمیرات آیفون های تصویری در تهران و سراسر ایران به یک تخصص بسیار بالا تبدیل شده است و امر تعمیرات آیفون تصویری را نمی توان به هر شخص یا شرکتی سپرد . شرکت های بزرگی همانند گروه مهندسی سریر تصویر یکی از بزرگترین شرکت های مجاز در زمینه نصب و تعمیرات آیفون تصویری در تهران و سراسر ایران می باشد.که با کمی تحقیقات و گشت و گذار در زمینه وبگردی میتوان به این مهم دست یافت. چراکه این شرکت با تجربه ای ده ساله به صورت کاملا تخصصی تعمیرات آیفون های تصویری را دنبال نموده و با کادری مجرب در این زمینه فعالیت میکند.

از حق هم نباید گذشت شرکتی که علاوه بر ارایه خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات آیفون های تصویری به آموزش آن در فضای اینترنتی می پردازد لیاقت این مهم را دارد.

دوربین مداربسته

یکی دیگر از این نیاز ها تکنولوژی آنتن های مرکزی و دوربین های مداربسته می باشد. دوربین مداربسته علاوه بر جلوگیری از ارتکاب به جرم می توانند در امر فرهنگ سازی نیز مفید واقع شوند چراکه در ساختمان های بزرگ و اداری داشتن دوربین مداربسته  باعث جمع شدن حواس هر شخص جهت مرتکب نشدن اشتباه می شود و همین امر نیز به مرور زمان کمک شایانی به فرهنگ سازی در آن ساختمان خواهد شد.

 گروه مهندسی سریر تصویر در زمینه نصب و تعمیرات تخصصی دوربین های مداربسته نیز فعالیت های کسترده  ای داشته و در شهر های بزرگی مانند تهران پروژه های بزرگ و متعددی را با موفقیت به اتمام رسانده است.

آنتن مرکزی

آنتن مرکزی یکی از مهمترین تکنولوژیها و نیاز هر ساختمان است چراکه این تجهیز نه تنها جهت برطرف کردن نیاز آنتن دهی به تلویزیون ها مورد استفاده قرار میگیرد بلکه می تواند بستری برای ارتباط دادن مابقی تجهیزات باشد به طوری که داشتن آنتن مرکزی در ساختمان می تواند بستری برای دیدن تصاویر تمامی دوربین های مداربسته در داخل تمامی واحد ها باشد چراکه چک نمودن خودرو شخصی هر نفر یا چک کردن کودک در حال بازی از منزل و توسط دوربین مداربسته می تواند یکی از نیازهای مهم برای هر شخص باشد.

در زمینه نصب و تعمیرات دوربین های مداربسته در تهران گروه های متعددی فعالیت می کنند که از بزرگترین آنها می توان به گروه مهندسی سریر تصویر و گروه مهندسی  آر کی یو را نام برد.


گروه مهندسی سریر تصویر

گروه مهندسی سریر تصویر با کادری مجرب و متخصص در زمینه نصب و تعمیرات آیفون های تصویری و نصب و تعمیرات دوربین های مداربسته و آنتن های مرکزی در تهران و سراسر ایران فعالیت نموده و مفتخر است یکی از بزرگترین گروه های تعمیرات تخصصی آیفون تصویری و در تهران را دارد.

از آن جایی که تعمیرات برخی از آیفون های تصویری نیاز به گذراندن دوره های تخصصی در همان شرکت مربوطه است متخصصین این گروه با گذراندن این دوره های تخصصی سبب برطرف کردن نیاز هم میهنان عزیزمان در زمینه تعمیرات آیفون تصویری شده اند.

فعالیت های این گروه به چند بخش تقسیم می شوند.

1.نصب و تعمیرات آیفون های تصویری

2.نصب و تعمیرات دوربین های مداربسته

3.نصب و تعمیرات آنتن های مرکزی


نصب و تعمیرات آیفون های تصویری

گروه مهندسی سریر تصویر با یک دهه تجربه  در زمینه نصب و تعمیرات آیفون تصویری در تهران فعالیت داشته و در این زمینه با شرکت های مختلفی در ایران همکاری های لازم را انجام داده است . فعالیت نصب و تعمیرات آیفون های تصویری در تهران با همکاری شرکت های تولید کننده آیفون تصویری به شرح زیر می باشد.


1.نصب و تعمیرات آیفون تصویری کوماکس

2.نصب و تعمیرات آیفون تصویری تابا

3.نصب و تعمیرات آیفون تصویری الکتروپیک

4.نصب و تعمیرات آیفون تصویری سیماران

5.نصب و تعمیرات آیفون تصویری سوزوکی

6.نصب و تعمیرات آیفون تصویری آلدو

7.نصب و تعمیرات آیفون های تصویری تکنما

8.نصب و تعمیرات آیفون های تصویری کالیوز و کوکوم و کنوی و تامر



نصب و تعمیرات دوربین های مداربسته

همانطور که میدانید دوربین های مداربسته امروزه به یکی از تجهیزات واجب برای هر ساختمان مسکونی و اداری تبدیل شده است و با فراگیر شدن آن نیاز به تعمیرات تخصصی دوربین های مداربسته بیشتر از قبل به چشم می خورد ازین رو گروه مهندسی سریر تصویر با کادری مجرب در زمینه نصب و تعمیرات تخصصی دوربین های مداربسته در تهران و شهرستان ها پروژه های متعددی را به اتمام رسانیده است.

تعمیرات دوربین های مداربسته نیاز به تخصص بسیار بالا جهت تشخیص و عیب یابی دارد که گروه سریر تصویر در این زمینه دارای چند دهه تجربه می باشد و تمامی پروژه های آی پی و بیسیم و کابلی را با موفقیت و رضایت هرچه بیشتر مشتری به اتمام رسانیده است.


نصب و تعمیرات آنتن های مرکزی

آنتن های مرکزی یکی دیگر از تکنولوژی های پیشرفته در ساختمان ها و برج های مسکونی و اداری می باشد و وجود آنتن مرکزی در هر ساختمانی نه تنها فواید استفاده از شبکه های ایران را داشته بلکه بستری برای استفاده از امکانات بیشماری نظیر مشاهده دوربین ها در تمامی واحدها و ارتباط بسیاری از دستگاه ها و امکانات با یکدیگر جهت بهره مندی واحدهاست.

گروه مهندسی سریر تصویر در زمینه تعمیرات و نصب آیفون های تصویری یکی از موفق ترین و بزرگترین گروه هاست که با گذشت یک دهه از فعالیت این شرکت در زمینه آنتن های مرکزی سبب تخصصی شدن این گروه در زمینه نصب و تعمیرات آنتن های مرکزی در شهر تهران شده است.
کد N2248382

وبگردی