آفتاب

آیا با ثبت نام در کلاس های زبان آلمانی در تهران می توان این زبان را به خوبی آموخت؟

آیا با ثبت نام در کلاس های زبان آلمانی در تهران می توان این زبان را به خوبی آموخت؟

آموختن و استفاده از زبان آلمانی برای برخی افراد آسان تر است، اما آن چه که به طور حتم موجب پیشرفت و تقویت زبان آلمانی شما می گردد، انتخاب کلاس های نتیجه بخش زبان آلمانی می باشد که در هر سطحی که باشید و تا هر میزان که مطالعه کرده باشید می تواند به بهبود زبان شما بسیار کمک کند.

کلاس های آموزش زبان دایلو که دوره های بسیار موثر آموزش زبان آلمانی برای زبان آموزان بوده است، جزء برترین کلاس ها برای یادگیری و تسلط بر 4 مهارت زبان آلمانی یعنی نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن است. تنوع این کلاس ها به شکلی است که سطح زبان شما در هر مقطعی که باشد می توانید دوره آموزشی خود را آغاز کنید تا با افزایش دانش خود نسبت به زبان آلمانی و انجام تمرینات کاربردی در طول کلاس و در زمان های آزاد خود در خانه بتوانید در چند ماه در استفاده از زبان آلمانی مهارت پیدا کنید.

عوامل بسیاری هستند که موجب افزایش کیفیت کلاس های زبان آلمانی در شهر های گوناگون می شود. برای مثال پیش نیاز کلاس های موثر زبان، تدریس توسط بهترین مدرسین با تجربه زبان آلمانی است. همچنین منابع آموزشی که مورد تدریس قرار می گیرد از اهمیت بسیاری برخوردار است. اما با وجود اینکه معلم و منابع آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است، لازم است که زبان آموزان علاقه بیشتری به یادگیری زبان آلمانی پیدا کنند و در حین پیشرفت سطح زبان خود، تشویق شوند.

از آن جایی که یادگیری زبان آلمانی همانند بسیاری از زبان های دیگر، نیاز به گذر زمان دارد و برای اینکه بسیاری از اشتباهات زبان آموزان در جمله سازی، تلفظ و بخش های دیگر بهبود پیدا کند، نیاز است که در محیط هایی که به این زبان صحبت می شود قرار گیرند تا چندین بار در هفته توانایی های خود را در استفاده از زبان آلمانی بیازمایند و زبان خود را تقویت کنند.

اما لازم است توجه کنید که شما بیشتر زمان خود را احتمالا خارج از محیط هایی که به زبان آلمانی صحبت می شود سپری می کنید. پس در چنین حالتی چگونه می توانید فضایی برای خود ایجاد کنید تا تاثیر مثبتی در شما برای یادگیری بهتر این زبان ایجاد شود؟

کار های خلاقانه بسیاری است که می توانید انجام دهید. برای مثال شما می توانید از برچسب هایی که دارای کلمات و عبارت های آلمانی است استفاده کنید و در بخش های مختلف خانه بچسبانید. به خاطر داشته باشید که بهتر است سعی نکنید که تنها از "اسم ها" استفاده کنید. بهتر است که در برچسب ها تنوع وجود داشته باشد. سعی کنید که حتما از نام رنگ ها به زبان آلمانی، افعال و صفت ها نیز استفاده کنید.

افعالی که در درک و استفاده از آن ها با دشواری بیشتری مواجه می شوید را در کنار آینه بچسبانید و زبان تلفن همراه خود را به آلمانی تغییر دهید. در چنین حالتی شما سعی کرده اید که محیط اطراف خود را به شکلی درست کنید که روزانه با کلمات و عبارت های زبان آلمانی رو به رو شوید و بتوانید آن ها را با صدای بلند تلفظ کنید یا با کلمات جمله سازی کنید و توانایی های خود را بیازمایید.

در کلاس های زبان آلمانی دایلو سعی می شود که زبان آموزان در طول هفته بیش از 10 عبارت پر کاربرد جدید بیاموزند و از ساختار های مختلف گرامری یا همان دستور زبان در جملات استفاده کنند. البته بسیاری از زبان آموزان پر تلاش نیز هستند که سعی می کنند عبارت های بیشتری را در منزل یاد بگیرند و کلیه سوالات خود را در ارتباط با نحوه استفاده از آن ها از معلم خود بپرسند.

پس از آن این فرصت وجود دارد که زبان آموزان چیز های جدیدی که آموخته اند را با صحبت کردن با دوستان خود به کار گیرند و یا در نوشته های خود برای مثال در نامه نویسی از آن ها استفاده کنند. در چنین حالتی نه تنها شما عبارت های پر کاربرد در زبان آلمانی را یاد گرفته اید، بلکه می توانید در صحبت ها و نوشته های خود نیز از آن ها برای برقراری بهتر ارتباط استفاده کنید.

پس از پایان کلاس ها، به زبان آموزان تمرینات نوشتاری یا رایتینگ نیز ارائه می گردد تا در ارتباط با موضوع ارائه شده مطلبی بنویسند. موضوع اینگونه مقاله ها بر اساس کاربردی بودن آن ها ارائه می گردد. برای مثال شما می خواهید یک نامه به دوست خود بنویسید و او را به یک مهمانی دعوت کنید. البته شما می توانید چنین نامه ای را با هر کیفیتی بنویسید و منظور خود را به طور کامل برسانید. اما رعایت اصول و استفاده از عبارت های مرتبط موجب می شود که خواننده از خواندن نوشته شما خشنود تر گردد.

یکی دیگر از کار هایی که در کلاس ها کمتر اما در منزل بیشتر صورت می گیرد، خواندن متون با موضوعات مختلف به زبان آلمانی است. بهتر است سعی کنید که یک برنامه ریزی برای خود انجام دهید و هر هفته یک مطلب از یک روزنامه یا مجله را به زبان آلمانی مطالعه کنید. دوره های آموزش زبان دایلو به شکلی طراحی شده است که زبان آموزان متون مرتبط با مباحث واقعی گوناگون را مطالعه می کنند تا بهتر برای تسلط در استفاده از زبان آلمانی آماده شوند.

اگر که شما فردی هستید که خیلی علاقه مند به خواندن مجله ها و روزنامه ها نیستید، می توانید از یک کتاب آشپزی زبان آلمانی استفاده کنید و دستور پخت غذا های جدید را مطالعه کرده و سپس انجام دهید. با انجام این کار شما سعی خواهید کرد که جملات را با دقت بیشتری بخوانید و در پی درک معنی دقیق آن ها باشید.

از جمله منابع دیگری که در کلاس های زبان آلمانی نیز به زبان آموزان توصیه می شود، کتاب های داستان کودک است. اگر که شما مایل هستید تا کودک خود را دو زبانه کنید تا از سنین کودکی بر این زبان تسلط پیدا کند و یا خودتان تازه شروع به یادگیری زبان آلمانی کرده اید و در درک عبارت های سطح متوسط و پیشرفته با دشواری مواجه می شوید، مطالعه کتاب های زبان آلمانی کودک موجب می شود که شما با عبارت های ابتدایی آشنا شوید و با بالا رفتن سطح خود می توانید به تدریج کتاب های سنین بالاتر را مطالعه کنید.

دو تا از ویژگی های کلاس های زبان آلمانی در تهران این است که شما قادر هستید در طول هفته به لیسنینگ های آموزشی و صوتی زبان آلمانی گوش دهید و مهارت شنیداری خود را تقویت کنید. همچنین شما می توانید دوستانی پیدا کنید تا به کمک همدیگر مکالمه زبان آلمانی را تمرین کنید.

با کمی پشت کار و آموزش نتیجه بخش در کلاس های زبان، می توانید پس از گذراندن یک دوره آموزشی پیشرفت زیادی داشته باشید و از مزایای یادگیری زبان آلمانی بهره مند گردید.
کد N2244964

وبگردی