آفتاب

تزریق ژل لب در کلینیک رز

تزریق ژل لب در کلینیک رز

تزریق ژل لب در کلینیک رز در کنار تزریق بوتاکس و لیزر مو های زائد سه مورد از بهترین مراقبت های زیبایی پوست و مو هستند که با استفاده از ابزار های مدرن جهت افزایش زیبایی انجام می شوند. صاف و جوانی پوست، حجم مناسب اندام ها و تقارن آن ها همگی فاکتور هایی می باشند که در زیبایی نقش مهمی دارند و با بهره مندی از روش های غیرتهاجمی می توان آن ها را بدست آورد.

تزریق ژل لب در کلینیک رز در کنار تزریق بوتاکس و لیزر مو های زائد سه مورد از بهترین مراقبت های زیبایی پوست و مو هستند که با استفاده از ابزار های مدرن جهت افزایش زیبایی انجام می شوند. صاف و جوانی پوست، حجم مناسب اندام ها و تقارن آن ها همگی فاکتور هایی می باشند که در زیبایی نقش مهمی دارند و با بهره مندی از روش های غیرتهاجمی می توان آن ها را بدست آورد.


تزریق ژل لب روشی آسان و کاربردی

تزریق ژل به عنوان یکی از پرکاربردترین پرکننده های چهره به شمار می رود که زیبایی خاصی به لب ها می بخشد. جالب است بدانید ماده موجود در تزریق ژل لب نوعی قارچ طبیعی و غیر حیوانی (موجود در بدن ما) به نام اسید هیالورونیک می باشد. این ماده با یک عامل خنک کننده مخلوط شده و به داخل پوست تزریق می شود. تزریق ژل لب نسبت به تمام روش های مورد استفاده دیگر و بکارگیری لوازم آرایشی و سایر پرکننده ها بدون درد است. نتایج تزریق ژل می تواند تا 18 ماه و یا حتی بیشتر نیز طول بکشد.


لب هایی زیبا با تزریق ژل لب

یک پزشک ماهر و توانمند می تواند با تزریق ژل لب تفاوت های قابل توجهی را در ظاهر افراد به وجود آورد و آن ها را در رسیدن به ظاهری زیباتر و ایده آل کمک نماید.

• تعادل هر گونه بی نظمی در لب ها

• افزایش حجم لب ها

• ترتیب دهی یک شکل ظاهری مناسب و زیبا برای لب ها


تزریق ژل لب


توجه به آناتومی صورت در تزریق ژل لب

پزشک متخصص قبل از اینکه تزریق ژل را انجام دهد تمامی فاکتور های صورت شما را بررسی می کند و سپس با توجه به اینکه به چه مقدار تزریق ژل لب نیاز دارید این فرآیند زیبایی را برایتان انجام خواهد داد. توجه به آناتومی صورت و لب ها و گونه ها و نوع استخوان بندی صورت نقش مهمی در تزریق ژل لب دارد.


جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس

گاهی اوقات ممکن است پزشک متخصص ترکیبی از پرکننده های پوستی و تزریقات ضد چین و چروک را پیشنهاد کند، و این باعث می شود که سطح پوست درخشش و شادابی بیشتری داشته باشد. در واقع تزریق بوتاکس چین و چروک های بیشتری را در صورت ایجاد می کند و در جوانسازی پوست نقش مهمی دارد.

تزریق بوتاکس در ایالات متحده آمریکا به عنوان یک وضعیت پزشکی تایید شده شناخته می شود. پزشکان به طور قانونی مجاز به تجویز بوتاکس برای هر موضوع پزشکی که فکر می کنند می توانند از آن بهره مند شوند، می باشند. البته برخی از کارشناسان هشدار می دهند که تحقیقات بیشتری لازم است تا در مورد نحوه کار و عملکرد تزریق بوتاکس بیشتر بدانند.

تزریق بوتاکس ابرو


تزریق بوتاکس در عصر حاضر تقریبا برای تمام زنان و بیشتر مردان یک امر آشناست. کلمه بوتاکس مترادف با کلمه ضد پیری و یا روند کند کردن اثرات سن بر روی پوست است. حقیقت پیری این است که این یک روند بی رحمانه است و به میزان زیادی اعتماد به نفس و عزت نفس ما را کاهش می دهد. امروزه تزریق بوتاکس کاربرد فراوانی دارد و عوارض جانبی بسیار اندکی از آن گزارش شده است.


زمان مناسب برای تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس می تواند در سنین مختلف اتفاق افتد. اکثرا تزریق بوتاکس را از سن 40 سالگی آغاز می کنند. برخی از افراد حتی در دهه 20 و 30 سالگی زندگی خود حضور برخی خطوط چهره و چروک های متفاوت را در صورتشان مشاهده می کنند و از مزایای تزریق بوتاکس بهره مند می شوند.

وقتی که سن بالا می رود خطوط مختلفی در چهره بخصوص صورت پدیدار می شود. همه ما وقتی اخم می کنیم می توانیم متوجه حضور خط اخم در صورتمان شویم. با گذشت زمان، این خطوط به صورت دائمی بر روی چهره پراکنده می شوند و به مرور به صورت دائمی باقی خواهند ماند. زمان ایده آل برای تزریق بوتاکس قبل از زمانی است که این خطوط دائمی شوند. در زمان مناسب تزریق می توان تا حد قابل توجهی به عدم بازگشت مجدد این خطوط کمک کرد.


تزریق بوتاکس پیشانی


راهکار دائمی لیزر مو های زائد بدن

لیزر مو های زائد بدن امروزه یکی از محبوب ترین روش های زیبایی شناسی است و هیچ تعجبی ندارد که شما از شر مو های اضافی بدن خود برای همیشه رها شوید. در مردان و زنان با توجه به شرایط و موقعیت های مختلفی که دارند رشد مو ها می تواند کم یا زیاد باشد. بسیاری از مردم برای رسیدن به نتایج موقت، هزاران دلار جهت اصلاح، پاکسازی و از بین بردن مو های زائد بدن خرج می کنند. خوشبختانه لیزر مو های زائد یکی از سریع ترین و موثر ترین راهکار های طولانی مدت برای حذف مو های ناخواسته، بدون هیچ زحمت و دردسری است.


عملکرد لیزر مو های زائد بدن چگونه است؟

لیزر مو های زائد با هدف گیری فولیکول های مو از رشد آن ها جلوگیری می کند. در طی یک جلسه درمان، لیزر نور را به قسمت های مورد نظر بدن می فرستد. نور لیزری از طریق پوست نفوذ می کند و ملانین رنگدانه را در فولیکول های موی شما هدف قرار می دهد. ملانین در فولیکول، انرژی نور را جذب می کند و بافت هایی را که باعث رشد مو می شود را به راحتی از بین خواهد برد.


لیزر مو های زائد مردان


بهتر است حتما به این موضوع توجه کرد که لیزر مو های زائد بدن فقط روی مو ها در زمانی که آن ها در مرحله رشد می باشند، موثر است. رشد مو ها در بدن از سه مرحله برخوردار است: فاز آناژن، فاز کاتاژن و فاز تلوژن. فاز آناژن مرحله رشد فعال مو است و وقتی مو به فولیکول متصل می شود،  مواد مغذی را تحریک می کند که رشد کنند. فاز کاتاژن زمانی است که مو از منبع مواد مغذی جدا شده و فاز تلوژن زمانی است که مو از بین رفته و یک چرخه جدید شروع می شود.


از آنجا که موی هر فردی روی بدن او با سرعت متفاوتی رشد می کند، برای از بین بردن مو های مختلف در طول مرحله آناژن، چندین درمان لیزری مورد نیاز است. اکثر مشتریان به 6 تا 8 جلسه مداوم لیزر مو های زائد برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز دارند. این جلسات از 4 تا 8 هفته باید با یکدیگر فاصله داشته باشند تا نتایجی مطلوب و طولانی مدت به دست آید.

پس از هر جلسه لیزر مو های زائد، موها به طرز قابل توجهی نازک تر می شوند و فرد پوستی صاف تر و کم مو تر را مشاهده خواهد کرد. پس از گذشت چندین جلسه از لیزر مو های زائد کاهش قابل توجهی از رشد مو ملاحظه می شود و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.


لیزر مو های زائد بدن


سیستم خنک کننده لیزر مو های زائد بدن

لیزر مو های زائد بدن دارای یک سیستم خنک کننده پوستی است که قبل از هر پالس درمان دمای پوست را کاهش می دهد و باعث کاهش درد و ناراحتی برای بیماران می شود. علاوه بر این، سیستم خنک کننده یکپارچه از آسیب های حرارتی جلوگیری می کند و همیشه دمای پوست را حفظ می کند. درمان بدون درد، ایمن و آسان برای انواع پوست های بیماران به خصوص پوست های تیره تر در دسترس است.

کلینیک زیبایی رز آماده خدمت رسانی به تمامی علاقه مندان با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی روز دنیا در تهران می باشد.
کد N2226448

وبگردی