آفتاب

لزوم ایجاد ارتباط سیستمی سامانه سرباز ماهر با سامانه وظیفه عمومی

لزوم ایجاد ارتباط سیستمی سامانه سرباز ماهر با سامانه وظیفه عمومی

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: ایجاد ارتباط سیستمی سامانه سرباز ماهر با سامانه وظیفه عمومی، امکان استعلام و بهره‌برداری سازمان‌ها از مهارت‌های تخصصی سربازان را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا سردار تقی مهری در جمع مسئولان قرارگاه مهارت‌آموزی ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد ارتباط سیستمی سامانه سرباز ماهر با سامانه وظیفه عمومی گفت: درصدد هستیم با ایجاد ارتباط سیستمی نیروهای مسلح و سامانه سرباز ماهر با سازمان وظیفه عمومی، کلیه اطلاعات مهارتی مشمولان و سربازان را به صورت یکپارچه جمع‌آوری کنیم.

وی ادامه داد: با برقراری این شبکه ارتباطی، کلیه اطلاعات مربوط به خدمت سربازی، مهارت‌های عمومی، تخصصی و گواهینامه‌های مهارتی سربازان قابل استعلام و بهره‌برداری از طریق سامانه وظیفه عمومی برای سازمان ها امکان‌پذیر می‌شود.

در ادامه سردار مهدی فرحی - فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح - ضمن قدردانی از مشارکت سازمان وظیفه عمومی در اجرای بهینه طرح مهارت آموزی و ایجاد زیرساخت‌های فنی مورد نیاز گفت: پیگیری موضوعات راهبردی مهارت آموزی سربازان توسط قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح و حوزه اجرایی آن توسط سازمان وظیفه عمومی و سایر یگان‌های نیروهای مسلح انجام می‌شود.

سردار موسی کمالی -رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح- نیز گفت: مهارت آموزی سربازان امری ضروری است و باید اطلاعات مربوط به آن برای بهره‌برداری بیشتر در یک سامانه متمرکز ثبت شود.

گفتنی است، طرح سرباز ماهر با هدف مکانیزه کردن طرح جامع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه طی سال‌های اخیر در سه سطح قبل از خدمت، حین خدمت و بعد از خدمت اجرایی شده است و علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سوابق مهارتی خود به سامانه سرباز ماهر به نشانی www.smaher.ir مراجعه کنند.
کد N2225624

وبگردی