آفتاب

والیبال انتخابی المپیک | کریمی: انگیزه زیادی داریم تا در روسیه کار را تمام کنیم

والیبال انتخابی المپیک | کریمی: انگیزه زیادی داریم تا در روسیه کار را تمام کنیم

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: انگیزه بسیار زیادی داریم تا در روسیه کار صعودمان به المپیک را تمام کنیم.

فارس: جواد کریمی درمورد پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل مکزیک در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. خدا را شکر کادر فنی به بازیکنان جوان‌تر امثال من و مجرد و ... اعتماد کرد و ما هم به خوبی جواب اعتماد کادر فنی را دادیم. از همان ابتدا سعی کردیم تا با انگیزه ظاهر شویم، چون تیم مکزیک قابل پیش‌بینی نبود.


وی ادامه داد: مکزیکی‌ها بعد از اینکه دو ست را به ایران واگذار کردند در ست سوم سرویس‌های ریسکی زدند و کمی کار را برای ما سخت کردند، اما ما تسلیم نشدیم. با وجود اینکه از حریف عقب بودیم توانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و با اجرای دقیق دستورات کادر فنی مکزیک را شکست دادیم تا بازی مقابل روسیه حکم فینال را داشته باشد.


پاسور تیم ملی والیبال ایران درخصوص اینکه آیا ایران می‌تواند با غلبه بر روسیه جواز حضور در المپیک 2020 را کسب کند یا خیر، تصریح کرد: ما انگیزه بسیار بالایی داریم. می‌دانم که تمام بازیکنان منتظر بازی با روسیه هستند تا انشالله خیلی چیزها را ثابت کنند. روس‌ها میزبان هستند و با تمام قوا به این مسابقات آمده‌اند، اما اگر ما بتوانیم کار را در همین‌جا تمام کنیم در ادامه کار راحت‌تری خواهیم داشت.


کریمی گفت: باید همه با هم متحد شویم تا روسیه را در خاک خودش شکست دهیم و دست پر به ایران برگردیم. اگر خدایی ناکرده نتوانیم روسیه را شکست دهیم کارمان در ادامه راه سخت می‌شود و مجبور هستیم تا در یک دوره مسابقات انتخابی دیگر هم حضور پیدا کنیم. امیدوارم مردم ما را دعا کنند تا بتوانیم در آخرین بازی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.
کد N2225587

وبگردی