آفتاب

5 مرکز خرید مشهد که باید از آن ها دیدن نمایید

5 مرکز خرید مشهد که باید از آن ها دیدن نمایید

مشهد، به عنوان یک شهر مذهبی و تاریخی همواره مقصد مسافرین و زائرینی از اقصا نقاط کشور ایران و سایر کشورهای منطقه بوده است.

مشهد، به عنوان یک شهر مذهبی و تاریخی همواره مقصد مسافرین و زائرینی از اقصا نقاط کشور ایران و سایر کشورهای منطقه بوده است. در تمام مواقع سال شهر توریستی مشهد شلوغ می باشد و مملو از مسافرینی است که به قول معروف برای زیارت و تجارت پا به این دیا مقدس و ملکوتی گذارده اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی پنج مورد از شاخص ترین و برترین مراکز خرید مشهد که توصیه می کنیم بدون بازدید از آن ها این شهر را ترک ننمایید، می پردازیم. برای بازدید از این شهر نورانی و هم چنین تجارتی مطمئن و لذت بخش، می توانید از طریق تور ارزان مشهد اقدام نمایید.


1- مجتمع تجاری الماس شرق
این مجتمع خرید زیبا و خوش ساخت که بیشتر شبیه الماسی غول پیکر معماری و ساخته شده، شامل غرفه ها و مغازه های متنوعی می باشد. اجناسی که در مرکز خرید الماس شرق به فروش می روند شامل: پوشاک و کیف و کفش، نمایندگی های فروش، چرمیجات، صنایع دست ساز، لوازم خانگی و صوتی تصویری، چینی جات، انواع کریستال ها، بلوریجات، بدلیجات و غیره می باشند. اصلی ترین علت محبوبیت این مجتمع خرید، خوش ساخت بودن آن و این است که علاوه بر خرید لوازم مورد نیازتان، می توانید با تفریحاتی که در محل گنجانده شده از خرید خود لذت بیشتری ببرید.

مجتمع خرید الماس شرق تا حرم امام رضا (ع) حدود بیست دقیقه تا نیم ساعت فاصله دارد (با وسیله نقلیه). بدیهی است که اگر در هتل های نزدیک به حرم امام رضا مانند هتل درویشی، هتل مدینه الرضا و یا هتل الماس اقامت داشته باشید، می توانید در مدت زمان کم تری مابین حرم و مراکز خرید جابجا شوید و این نکته ی حائز اهمیتی برای لذت بردن هرچه تمام تر از سفر شما به این سرزمین روحانی خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر سری به راهنمای سفر به مشهد بزنید!




2-مرکز خرید پروما مشهد
یکی از مراکز تجاری متنوع و خوش ساخت شهر مشهد که دارای قیمت هایی مناسب و تخفیف های ویژه نیز می باشد، مرکز خرید پرومای مشهد است. در این مرکز خرید زیبا می توانید تنوع بالایی از اجناس شامل فروشگاه های معروف (برند)، لوازم آرایشی بهداشتی، صنایع دستی و لوازم کادویی-تزئینی، لوازم آشپزخانه و سایر لوازم خانگی، پوشاک و کیف و کفش، جواهرآلات و زیورآلات،محصولات فرهنگی-هنری، غرفه های فروش زعفران و خشکبار و غیره را مشاهده فرمایید. از امکانات ویژه این مرکز تجاری-رفاهی می توان به اینترنت وایفای، مرکز بولینگ و بیلیارد، کافی شاپ های شیک، پارکینگ و تاکسی اختصاصی اشاره نمود. همچنین شایان ذکر است که این مکان دارای هایپر مارکت هایی نیز می باشد که برای خرید های یکجا و خانوادگی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. اگر می خواهید از این مرکز خرید شیک و زیبا بازدید کنید، فرصت را از دست نداده و همین حالا از طریق تور لحظه آخری مشهد، عازم مشهد شوید!





3- مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد
مکانی شگفت انگیز و بی نظیر! این مرکز تجاری یکی از بهترین ها در مشهد بوده و هست که با توجه به استقبال گسترده از آن، یک شعبه دوم تحت عنوان مجتمع کیان سنتر 2 نیز در مقابل آن تاسیس شده است که دارای امکانات ویژه ای هم چون سالن شهربازی سرپوشیده وسیع، فست فود های شیک، هایپر مارکت های بزرگ و غیره می باشد. این مجتمع تجاری که در قالب چهار طبقه ساخته شده است، میزبان غرفه هایی از جمله پوشاک، عطریجات، آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، سوغاتی های مشهد و جواهر آلات می باشد. همچنین یک سینمای 7 بعدی نیز در محل شهربازی این مجتمع در کنار تفریحات متعدد دیگر قرار دارد که بسیار جالب می باشد.






4- مرکز خرید وصال مشهد

این مرکز خرید بزرگ و شیک دارای مساحتی به وسعت یازده هزار متر مربع می باشد و در شش طبقه، در نزدیکی مجتمع خرید الماس شرق که پیشتر در این مقاله به آن اشاره کردیم قرار دارد. همچنین این مجموعه دارای پارکینگ طبقاتی اختصاصی نیز می باشد و از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به آب نمای زیبا و موزیکال، رستوران های شیک و مدرن، خدمات رفاهی متعدد وفضای وسیع و دلباز اشاره نمود. همچنین این مکان دارای ماشین های حمل کودکان متنوع و هایپر مارکتی بزرگ نیز می باشد. برای جوانان نیز گیم نیت موجود در این مرکز می تواند بسیار مفرح باشد. تالار و رستوران زیبای اطلسیه نیز در این مکان پذیرای حضور مراجعین و مسافران می باشد.





5- مجتمع تجاری آسمان مشهد

این مرکز از بزگترین و زیباترین مراکز تجاری-تفریحی در شهر مقدس مشهد می باشد که در قالب 700 غرفه و مغازه پذیرای حضور مراجعین محترم می باشد. از جمله اقلام عرضه شده در این مکان می توان به لوازم خانگی شیک و لوکس، پوشاک و کیف و کفش با قیمت مناسب، عطر و ادکلن و غیره اشاره نمود. این مکان دارای پارکینگ طبقاتی وسیعی به وسعت حدود پنجاه هزار متر و با ظرفیت بیش از 2000 خودرو می باشد. همچنین این مکان نیز دارای شهربازی سرپوشیده و انواع فست فود و کافه ها برای رفاه حال مسافرین محترم به هنگام بازدید و خرید می باشد. لازم به ذکر است این مجتمع تجاری عظیم سه در ورودی دارد که در خیابان های شیرودی، صدر و میدان 17 شهریور قرار گرفته اند. برای بازدید از این مرکز خرید زیبا می توانید از طریق تور مشهد اقدام نمایید.




منبع: تور لحظه آخری






کد N2223546

وبگردی