آفتاب
ملی پوش والیبال بانوان:

به نام تیم‌ها توجهی نداریم | برای پیروزی به زمین می‌رویم

به نام تیم‌ها توجهی نداریم | برای پیروزی به زمین می‌رویم

مهسا صابری ملی پوش والیبال بانوان با بیان اینکه توجهی به نام حریفان نداریم گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا برایمان فرقی ندارد با چه تیم‌هایی همگروه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بیستمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی بانوان آسیا از ۲۷ مرداد ماه به میزبانی کره جنوبی آغاز می شود و تیم ملی کشورمان تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات پیگیری می کند. تیم ایران در گروه A مسابقات با تیم های کره جنوبی و هنگ کنگ همگروه است. پیش از این سنگاپور در گروه ایران قرار داشت که با انصراف این تیم، هنگ کنگ از گروه C به گروه ایران اضافه شد.

مهسا صابری ملی پوش والیبال ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تیم ملی پس از قهرمانی در تورنمنت کرواسی گفت: پس از بازگشت از کرواسی حدود ۶ روز استراحت داشتیم و مجددا تمرینات و اردوها آغاز شد. احتمالا تا چند روز آینده ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در جام ملت ها مشخص می شود و مجددا تمرینات پیگیری خواهد شد.

صابری ادامه داد: نقاط ضعف تیم ملی در تورنمنت کرواسی شناسایی شد و بیشتر تمرینات بر روی این نقاط ضعف متمرکز است. در کرواسی با تیم های سطح بالایی رقابت داشتیم و این قهرمانی اعتماد به نفس تیم را افزایش داد.بازیکنان با ذهنی بازتر عازم کره خواهند شد و امیدوارم بتوانیم به هدف مان برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که انصراف سنگاپور و حضور هنگ کنگ در گروه ایران چه تاثیری در روند ایران خواهد داشت، گفت: برای ما هیچ اهمیتی ندارد که با چه تیم هایی همگروه هستیم چرا که ما به تنها با هدف برد به زمین می رویم و به اسم تیم ها توجهی نداریم.
کد N2220734

وبگردی