آفتاب

تخریب آیینه خودروها با مشت برای تفریح!

تخریب آیینه خودروها با مشت برای تفریح!

موتورسوارانی که پس از شرب خمر برای تفریح آیینه‌ خودروهای پارک شده در کنار خیابان‌ها را با استفاده از ضربات مشت تخریب می‌کردند، دستگیر شدند.

۳۰ دقیقه از بامداد امروز گذشته بود که شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کردند راکبان دو دستگاه موتورسیکلت به تخریب تعدادی خودرو در بلوار اصلی تهرانسر کردند.

با اعلام این خبر، به سرعت عوامل عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر به همراه واحد‌های گشتی برای دستگیری این نفرات اقدام کردند و پس از ۳۰ دقیقه جست‌وجو و گشت‌زنی هدفمند در محدود خیابان نهم تهرانسر این موتورسواران رؤیت شدند.

در ادامه دو دستگاه موتورسیکلت گشتی مأموران انتظامی اقدام به تعقیب و گریز با این افراد کرده و پس از حدود ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز موفق به توقیف یکی از موتورسیکلت‌ها و بازداشت راکب و سرنشین آن شدند.

متهمان ۱۹ و ۲۰ ساله این پرونده به کلانتری انتقال یافته و بعد از انجام آزمایشات اولیه مشخص شد این افراد اقدام به شرب‌ خمر کرده و به جهت تفریح آینه‌های خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان را با استفاده از ضربات مشت تخریب کرده‌اند.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ؛ رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با اعلام این خبر گفت: به سرعت هماهنگی با مقام قضایی صورت گرفت و دستور بازداشت این دو نفر صادر شد.

وی از تمام شهروندانی که شب گذشته خودروی آن‌ها در محدوده تهرانسر تخریب شده، خواست برای طرح شکایت به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر مراجعه کنند.


باشگاه خبرنگاران
کد N2208082

وبگردی