آفتاب

استارت ناامید کننده آرسنال؛ از اقدام جنجالی کاپیتان تا هایجک بازیکن توسط همشهری

استارت ناامید کننده آرسنال؛ از اقدام جنجالی کاپیتان تا هایجک بازیکن توسط همشهری

توپچی های لندن تاکنون عملکرد ناامیدکننده ای از خود پیش از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر به جا گذاشته اند.

در شرایطی که فصل نقل و انتقالات در جریان است و تیم ها برای تقویت تیم خود اقدام به جذب بازیکنان موردنظر و یا تمدید قرارداد با بازیکنان ارزشمند خود می کنندباشگاه آرسنال هنوز اقدام خاصی انجام نداده است و حتی برخی از بازیکنان ارزشمند خود را هم از دست داده است.

بر این اساس توپچی ها آرون رمزی هافبک ولزی خود را با قراردادی آزاد از دست دادند و یوونتوس این بازیکن را به راحتی در اختیار گرفت.

همچنین خبر می رسید که آرسنالی ها قصد جذب نیکولاس په په هافبک ارزشمند لیل فرانسه را دارند که با اعلام اینکه هیچ پیشنهادی به این بازیکن نشده است عملا این اتفاق هم هنوز رخ نداده است.

طی هفته گذشته هم خبر رسید آرسنال برای به خدمت گرفتن ویلیام سالیبا، مدافع 18 ساله فرانسوی با باشگاه سن اتین به توافقی 30 میلیون یورویی دست یافته اما تاتنهام با پیشنهادی که داده در آستانه هایجک این بازیکن قرارد دارد.

اقدام عجیب و جنجالی لورن کوشیلنی کاپیتان آرسنال و عدم همرامی توپچی ها در اردوی پیش فصل هم حاشیه تازه برای این تیم لندنی بود تا عملا این مدافع هم علاقه خود برای ترک آرسنال را نشان دهد.

از طرفی آرسنال در خرید ویلفرد زاها مهاجم کریستال پالاس هم ناکام نشان داده تا مشکلات اونای امری با توپچی ها به نظر برسد در نقطه اوج خود قرار گرفته است.

این موضوع سوژه بلیچر ریپورت شده است.


فارس
کد N2207731

وبگردی