آفتاب

تارتار: ویلموتس نشان داد فرقهای زیادی با کی‌روش دارد

تارتار: ویلموتس نشان داد فرقهای زیادی با کی‌روش دارد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ویلموتس نشان داد فرقهای زیادی با کی روش دارد و می تواند کارهای جدیدی را برای فوتبال ما انجام دهد.

مهدی تارتار پس از پایان دیدار تیمش برابر امید ایران که با تساوی بدون گل همراه بود، گفت: از حمید استیلی تشکر می کنم که برای برگزاری این بازی دوستانه از ما دعوت کرد. بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه تیم ما تنها هشت روز است که کار خود را آغاز کرده از کیفیت لازم برخوردار نبودیم اما تیم امید کیفیت خیلی خوبی از خود داشت.

وی افزود: ما تازه کارمان را آغاز کردیم و از همه تیم ها عقب تر هستیم اما باید کار کنیم و نقاط ضعفمان را بشناسیم و آنها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در خصوص شرایط تیم امید ایران و اینکه آیا این تیم پتانسیل المپیکی شدن را دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: کشور ما پر از استعداد است و نفرات جوان خوبی را در فوتبالمان داریم. فکر می‌کنم با درایتی که کادرفنی و در راس آن فرهاد مجیدی دارد و با مدیریت حمید استیلی، بتوانند به تیم امید کمک کنند. امیدوارم بعد از سال‌ها این تیم بتواند به المپیک صعود کند.

تارتار درخصوص حضور ویلموتس در دیدار تدارکاتی تیمش مقابل تیم امید عنوان کرد: همین که این مربی برای این بازی می‌آید نشان می‌دهد فرق‌هایی با کی‌روش دارد. از ویلموتس به خاطر حضور در این بازی دوستانه تشکر می کنم و مشخص است که او کارهای جدیدی در فوتبال ما انجام خواهد داد.

وی با اشاره به لیست تیم ملی فوتبال هم گفت: دیگر شرایط مثل گذشته نیست و شایسته‌ها به تیم ملی دعوت می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در رابطه با هشدار مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر به دلیل مشکلات سخت‌افزاری گفت: امیدوارم این فقط شعار نباشد. اگر واقعاً قرار است جدی بگیرند، ما خوشحال می‌شویم. درست است مشغول کار هستیم و نان‌مان را از این راه در می‌آوریم، اما با این شرایط دوست نداریم لیگ برگزار شود. باید همه چیز جای خودش باشد. اگر حق پخشی است به ما بدهند. امیدوارم روی حرف‌ها خود بایستند.

وی در پاسخ به این پرسش که ورزشگاه تیم نفت مسجد سلیمان هم با مشکلات زیادی مواجه است، تصریح کرد: قانون برای همه است و ما هم تبعیت می‌کنیم.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عصر امروز جمعه در کمپ تیم های ملی در دیداری دوستانه برابر تیم امید ایران به میدان رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.


ایرنا
کد N2206882

وبگردی