چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۴

● متولدین فروردین (بره): امروز، اصلا مایل نیستید باكار زیاد خود را از پای درآورید و این به نفع شما خواهد بود. درست است كه قابلیت و توانایی انجام خیلی از كارها را دارید، ولی بایستی …

● متولدین فروردین (بره):
امروز، اصلا مایل نیستید باكار زیاد خود را از پای درآورید و این به نفع شما خواهد بود. درست است كه قابلیت و توانایی انجام خیلی از كارها را دارید، ولی بایستی انرژی تان را حفظ كنید، تا بعدا و به موقع از آن استفاده به عمل آورید. امروز، فرصت‌های خوب و منحصر به فردی برای تفریح و سرگرمی های محبوب و مورد علاقه تان، نصیب تان می‌شوند. زمانیكه سخت كوشی و تلاش بیش از حد برای شما آسان جلوه می‌كنند، لازم است محتاطانه و با دقت عمل نمایید تا بعدا نادم و پشیمان نگردید! تا جای ممكن در خدمت اطرافینتان باشید، ولی كار را به جایی نرسانید كه ارزش فردی خودتان را تنزل دهید!
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز، چنان مهربان، دلرحم، از خودگذشته و با عطوفت هستید كه ممكن است اطرافیانتان را در شرایطی قرار دهید كه به فكر سوء استفاده از شما بیفتند، پس جنبه اعتدال را رعایت كنید امروز، نسبت به نقاط ضعف، عیوب و نقوص دیگران، به شدت، جا می خورید و شوكه می گردید با وجود آن كه مایلید قسمت عمده وقت تان را صرف كار كنید، بهتر است اوقاتی را هم به تفریح و سرگرمی و كارهای تفننی و ذوقی اختصاص دهید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز، احساس می‌كنید كه گویی همسر یا عزیزتان بیش از حد به خودش می‌بالد و مصمم است كه از خودش ستایش كند و مدح و ثنای خود را بگوید ولی، طول نخواهد كشید كه فرصتی استثنایی و بی‌نظیر عایدتان می‌شود تا او را عمیق‌تر و بهتر درك كنید و شناختتان از او كاملتر گردد. امروز، خودتان را برای یك مواجهه و رویارویی مهیج و جالب آماده كنید احساسات، افكار و اندیشه‌هایتان را ابراز كنید و بیش از این، آنها را در دلتان تلنبار نسازید!
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز، حفظ ارتباطات، اولویت شماره یك شما محسوب می‌شود. امروز در رابطه با همسر یا عزیزتان، احساس خیلی خوبی دارید و در هنگام مواجهه با او، برق محبت در چشمانتان می‌درخشد. اكنون، با وجود آن هر زمان صحبت از وضعیت مالی‌تان می‌شود، لرزه به اندامتان می‌افتد، ولی لازم است در این زمینه حسابی حواستان را جمع كنید و بی‌گدار به آب نزنید، وگرنه، زمانی به خود می آیید كه حساب بانكی و جیب‌تان كاملا خالی شده‌اند از كنار اولویت‌ها و ضروریت‌های زندگی‌تان، بی‌تفاوت و بی‌اعتنا رد نشوید!
● متولدین مرداد (شیر):
امروز، بیش از حدسخی، بلند نظر و دست و دلباز خواهید بود و همین باعث می‌شود كه جیب‌تان خالی شود امروز، از سوی همسر، عزیز یا شریك كاری‌تان مورد مواخذه قرار خواهید گرفت و حتی ممكن است تنبیه سختی شوید ولی، این می‌تواند درس عبرتی برای شما باشد. در این چارچوب زمانی، لازم است كه روی وضعیت مالی‌تان بررسی و تاملی داشته باشید و با ملاحظه‌تر عمل نمایید، چرا كه طولی نمی‌كشد كه در موقعیتی حساس و بحرانی، به پول نیاز زیادی پیدا خواهید كرد. حرفی در دلتان سنگینی می‌كند كه بایستی آن را به زبان آورید تا سبك و فارع البال شوید!
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز، به نظر می‌رسد كه زندگی فرصت‌ها و موقعیت‌های عالی و بی‌نظیری را پیش رویتان قرار می‌دهد. پس، به این بیندیشید كه آیا آنها با سطح خواسته‌ها و توقعاتتان برابری دارند و یا بایستی مدت زمان بیشتری به انتظار بنشینید تا امكانات نوید بخش‌تر و درخشان‌تری از آن شما شوند اكنون، برای هرگونه تغییر و تحول بنیادین و اساسی از آمادگی كامل و لازم برخوردارید، پس از این فرصت استثنایی، نهایت استفاده را به عمل آورید. زمان آن فرا می‌رسد تا تفاله‌ها و پس مانده‌های تلخ گذشته را از زندگی‌تان ریشه كن سازید!
● متولدین مهر (ترازو):
امروز، آن چنان احساس خوب و خوشی در وجودتان موج می‌زند كه بی‌قراری و ناآرامی بر شما مستولی می‌گردد و فضای موجود را خفقان آور و كسل كننده تلقی خواهید كرد در این روزها، فرصتی عالی و فوق‌العااده نصیب‌تان می‌شود تا كاری را انجام دهید كه همیشه حتی اندشیدن به آن باعث به هم خوردن آرامش‌تان می‌شد، فقط مراقب باشید كه نسنجیده و بی‌احتیاط هیچ اقدامی صورت ندهید. اكنون، یكی از عزیزانتان كاملا حامی، طرفدار و پشتیبان شما است، ولی از نظر احساسی و عاطفی نمی‌تواند به خوبی دركتان كند. در قبال حقایق و واقعیت‌های زندگی، واقع بین‌تر، قاطع‌تر و جدی‌تر باشید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز، یكی از خویشاوندان نزدیك تان باعث می‌شود كه اوقات خوب و خوشی را تجربه نمایید. در واقع، اكنون شما روی ابرها سیر می‌كنید و در لابه لای ابرها قصری از طلا برای خود ساخته‌اید بهتر است به جای سخت‌گیری و بهانه‌جویی زیاد، به فكر كمك و حمایت باشید. در این چارچوب زمانی، بعد از فراموشی گذشته‌ها و باز شدن افق‌های جدید در پیش رویتان، حس مخاطره جویی بر وجودتان مستولی می‌گردد. اهداف بلند مدت و حیاتی‌تان را دست كم نگیرید و ارزش بیشتری برایشان قایل شوید!
● متولدین آذر (کمان):
امروز، در رابطه با مسایل و موضوعات مرتبط با كار، تحصیل، شراكت یا خرید و فروش ملك و اراضی، با دقت و احتیاط كامل عمل نمایید. امروز، شخص خیرخواهی می‌تواند پند و اندرزهای بسیار خوب و مفیدی در اختیارتان قرار دهد. ولی، متاسفانه انها به نظرتان مایوس كننده خواهند بود و اهمیتی به آنها نخواهید داد. در این چارچوب زمانی، از قدرت، جسارت و اعتماد به نفس لازم برای صاحب اختیار بودن برخوردارید، فقط از لجبازی و سرسخت بودن جدا اجتناب ورزید! تا جای ممكن از تجربیات دیگران درس عبرت بگیرید و دز آنها به نفع خود عمل كنید.
● متولدین دی (بز):
امروز، در رابطه با هر اقدامی كه می‌خواهید صورت دهید، جنبه احتیاط را رعایت نمایید امروز، آن چنان شوق و ذوق وافری از سر و رویتان ساطع می‌شود كه همه را تحت تاثیر سرزندگی و نشاط خود قرار می‌دهید و به هیچ وجه نمی‌خواهید كسی یا چیزی مانع و جلودارتان شود. زمانیكه قرار است تصمیمات مهم و بزرگی اتخاذ كنید، بهتر است حسابی مراقب باشید و با چشم و گوش باز آن را صورت دهید. به قوه تخیل‌تان اختیار كامل دهید!
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز، وضعیت مالی‌تان پیوسته و دائما در حال تغییر و تحول خواهد بود، از این رو، حتی اگر تصمیم‌گیری مهمی در این زمینه، خیلی درخشان و نویدبخش به نظر رسید، نسنجیده و عجولانه هیچ گونه اقدامی صورت ندهید. امروز، احساس خوش‌بینی و مثبت‌گرایی در وجودتان موج می‌زند و باعث می‌شود كه تبسمی دایمی بر چهره‌تان نقش بندد، ولی ممكن است در مورد شخصی، اطلاعاتی به گوشتان برسد كه حیرت زده و غافلگیرتان كند! به كندوكاو در نفس و منافع شخصی‌تان بپردازید.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز، احساس می‌كنید كه همسر یا عزیزتان، بیش از حد به خودش مطمئن است و زیادی روش شانس حساب می‌كند و گرچه این حالت تكبر و خودپسندی ادامه پیدا می‌كند، ولی اطمینان داشته باشید كه قلب و نیتش پاك است و افكار بدی در سر ندارد، از این رو، نگذارید كینه، كدورت و دلخوری از او به دلتان راه پیدا كند! مراقب باشید كه بیش از حد برای كار به خودتان فشار نیاورید، وگرنه، با مشكلات جسمانی و روحی مواجه خواهید شد!