سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۳۸۴

● متولدین فروردین (بره) امروز، حس‌ ششم‌تان‌ به‌ شما نهیب‌ می‌زند كه‌ علیرغم‌ تمام‌ مشكلات‌ و با وجود همه‌گرفتاری‌ها محكم‌ و دو دستی‌ به‌ اطرافیانتان‌ بچسبید و آنها را به‌ …

● متولدین فروردین (بره)
امروز، حس‌ ششم‌تان‌ به‌ شما نهیب‌ می‌زند كه‌ علیرغم‌ تمام‌ مشكلات‌ و با وجود همه‌گرفتاری‌ها محكم‌ و دو دستی‌ به‌ اطرافیانتان‌ بچسبید و آنها را به‌ حال‌ خود رها نكنید، ولی‌ خیلی‌ بهتراست‌ كه‌ در این‌ روزها به‌ آنها مجال‌ نفس‌ كشیدن‌ هم‌ بدهید گرچه‌، ممكن‌ است‌ برایتان‌ دشوار هم‌ باشد،ولی‌ این‌ بهتر از این‌ است‌ كه‌ همه‌ را از خود برانید و دور كنید. شما نیازمند فضا ومكانی‌ مناسب‌ هستید تا قابلیت‌های‌ منحصر به‌ خودتان‌ را به‌ همه‌ نشان‌ دهید.
● متولدین اردیبهشت (گاو)
امروز‌، مسایل‌ و موضوعات‌ خانوادگی‌، قسمت‌ عمده‌ وقت‌ و انرژی‌تان‌ را به‌ خوداختصاص‌ می‌دهند و بایستی‌ به‌ عده‌ خاصی‌ از نزدیكانتان‌ به‌ نحوی‌ اطمینان‌ خاطر دهید كه‌ آنها هنوز به‌زندگی‌ شما تعلق‌ دارند. با این‌ حال‌، نمی‌توانید اجازه‌ دهید كه‌ به‌ همین‌ راحتی‌، مقاصد و اهدافتان‌ درزندگی‌ در حاشیه‌ قرار گیرند، به‌ خصوص‌ بعد از آن‌ كه‌ متقاعد می‌شوید كه‌ موفقیت‌ها و دستاوردهای‌خاصی‌ سر راهتان‌ قرار دارند كه‌ با كمی‌ سعی‌ و تلاش‌ می‌توانید به‌ آنها دست‌ یابید.
● متولدین خرداد (دوقلوها)
امروز‌، زندگی‌ و جریانهای‌ مختص‌ آن‌ وقت‌ و حواس‌ كامل‌ شما را به‌ خود اختصاص‌می‌دهند و شما به‌ ویژه‌، از سفرهای‌ روزانه‌ دیگر و وقفه‌های‌ سرگرم‌ كننده‌ در برنامه‌های‌ عادی‌ تان‌ لذت‌خواهید برد. در این‌ روزها، اگر فعال‌ و پویا باقی‌ نمانید، روزهای‌ بی‌قراری‌، ركود و ناآرامی‌ را تجربه‌خواهید كرد و طولی‌ نمی‌كشد كه‌ متوجه‌ مضرات‌ و زیانهای‌ ناشی‌ از آن‌ می‌شوید. حتی‌ این‌ حالت‌ ممكن‌است‌ به‌ ناسازگاری‌ و اختلاف‌ با همكارانتان‌ منتهی‌ شود! ولی‌، خوشبختانه‌ دركانون‌ گرم‌ توجهات‌ و علاقه‌ و محبت‌ اطرافیانتان‌ قرار خواهید گرفت‌.
● متولدین تیر (خرچنگ)
امروز‌، ارزیابی‌ و سنجش‌ اطرافیان‌ و مسایل‌ دور و برتان‌ به‌ منزله‌ ورزشی‌ مفرح‌ و با ارزش‌برای‌ شما خواهد بود. تا جای‌ ممكن‌ احساسات‌ را كنار بگذارید و دقیقا بسنجید كه‌ همه‌ آنها چقدر برای‌شما ارزش‌ و معنا دارند. هم‌ چنین‌، این‌ به‌ منزله‌ فرصت‌ و شانس‌ خوبی‌ برای‌ شما است‌ تا خودتان‌ را ازشر فعالیت‌ها و كارهایی‌ خلاص‌ كنید كه‌ وقت‌ یا انرژی‌ را بیهوده‌ تحلیل‌ می‌برند.‌سخت‌ مشتاق‌ خواهید بود كه‌ خودتان‌ را تمام‌ و كمال‌ وقف‌ خانه‌ و خانواده‌تان‌ كنید. در عین‌ حال‌،مراقب‌ حساب‌ و كتابهای‌ مالی‌تان‌ باشید!
● متولدین مرداد (شیر)
امروز، حواس‌ و توجهتان‌ را روی‌ چیزهایی‌ متمركز نمایید كه‌ بیشتر از همه‌ برایتان‌ مهم‌ هستند.به‌ خصوص‌ اگر آنها در حال‌ حاضر دور از دسترتان‌ قرار دارند. یك‌ تغییر و دگرگونی‌ ناگهانی‌ و غیر منتظره‌در زندگی‌تان‌، تأثیری‌ بهت‌انگیز و هیجان‌آوری‌ روی‌ شما خواهد داشت‌! امروز‌،سرانجام‌ قادر می‌شوید كه‌ قید و بندهایی‌ را كنار بگذارید كه‌ مدت‌ زمانی‌ طولانی‌ شما را از پیشروی‌ بازمی‌داشتند. در عین‌ حال‌، متوجه‌ خواهید شد كه‌ یك‌ ارتباط خوب‌ پیش‌ نمی‌رود. بهتر است‌ بیشتر به‌علت‌ آن‌ بیندیشید!
● متولدین شهریور (سنبله)
امروز‌،آن‌ چنان‌ سخت‌ غرق‌ افكار و اندیشه‌هایتان‌ هستید كه‌ گاهی‌ در نظر گرفتن‌ و توجه‌ به‌هر چیز دیگری‌ برایتان‌ دشوار محسوب‌ می‌شود. امروز یك‌ دوست‌ آن‌ چنان‌ جاهای‌ خالی‌زندگی‌تان‌ را پر می‌كند كه‌ تا ابد از او ممنون‌ و سپاسگزار خواهید شد هم‌ چنین‌ این‌ دوره‌ خوب‌ ومناسبی‌ است‌ تا در فعالیتهای‌ نوع‌ دوستانه‌ و خیرخواهانه‌ شركت‌ كنید.به‌ این‌ ترتیب‌، قادر خواهید بود كه‌جنبه‌ دلپذیر خوشایند عاطفی‌ و احساساتی‌ وجودتان‌ را آشكار سازید. در عین‌ حال یك‌ تصمیم‌ مهم‌در مورد سلامتی‌تان‌ را به‌ تعویق‌ نیندازید!
● متولدین مهر (ترازو)
امروز در حالی‌ كه‌ فكر و ذهن‌ تان‌ انباشته‌ از اهدافتان‌ است‌، زمان‌ خوب‌ و مناسبی‌ عایدتان‌می‌شود تا خوب‌ راجع‌ به‌ چیزی‌ بیندیشید كه‌ می‌خواهید به‌ زودی‌ به‌ دست‌ آورید. بهتر است‌ كمرویی‌ بی‌ادعایی‌ و خجالتی‌ بودن‌ را فراموش‌ كنید و با جسارت‌ و اعتماد به‌ نفسی‌ مضاعف‌ پیش‌ بروید! قطعا درخواهید یافت‌ كه‌ این‌ حالت‌ ساده‌تر از آن‌ چیزی‌ است‌ كه‌ در ذهن‌ خود می‌پرورانید. در صورت‌ امكان‌،پروژه‌های‌ نیمه‌ تمام‌ را به‌ پایان‌ برسانید و از قوه‌ خلاقیت‌ و ابتكارتان‌ بهره‌ گیرید.
● متولدین آبان (عقرب)
امروز‌، اگر احساس‌ می‌كنید كه‌ دورنما و چشم‌ انداز كاری‌ یا تحصیلی‌تان‌ خوشایند و پرثمرجلوه‌ نمی‌كند، بهتر است‌ به‌ فكر پیدا كردن‌ كار یا یك‌ رشته‌ تحصیلی‌ دیگر باشید یا حتی‌ به‌ یادگیری‌ هنریا فن‌ جدیدی‌ بپردازید. در این‌ روزها، با حوادث‌ و اتفاقات‌ مختل‌ كننده‌ای‌ مواجه‌ خواهید شد كه‌بایستی‌ در رابطه‌ با رفع‌ آنها اقدامات‌ سریعی‌ صورت‌ دهید. در عین‌ حال‌، مراقب‌ باشید كه‌ هیچگونه‌تغییر و تحولات‌ نسنجیده‌ و شتابزده‌ انجام‌ ندهید و از چاله‌ به‌ چاه‌ نیفتید نیرو وقدرت‌ مهر و محبت‌ را دست‌ كم‌ نگیرید!
● متولدین آذر (کمان)
امروز‌، از یك‌ حس‌ كنجكاوی‌ سیری‌ناپذیر و ارضا نشدنی‌ در مورد دنیای‌ اطرافتان‌برخوردار خواهید بود. امروز، در رابطه‌ با یك‌ ارتباط صمیمانه‌، به‌ غور و بررسی‌ دقیق‌تری‌خواهید پرداخت‌، به‌ خصوص‌ زمانی‌ كه‌ احساس‌ می‌كنید طرف‌ مقابلتان‌ خوشایندتر از همیشه‌ جلوه‌می‌كند در روزهای‌ پایانی‌ نیمه‌، اگر با فرد جدیدی‌ آشنا شوید، مطمئنا او تأثیر خیلی‌ زیادی‌ روی‌ شما به‌جا می‌گذارد. در عین‌ حال‌، در صورت‌ امكان‌ با دوستی‌ قدیمی‌ ارتباط برقرار كنید و جویای‌ حالش‌شوید.
● متولدین دی (بز)
امروز‌، یك‌ سری‌ سؤالات‌ موشكافانه‌ و كاونده‌ مطرح‌ خواهید كرد، ولی‌، از شنیدن‌پاسخ‌های‌ ضعیف‌ و پوچ‌ راضی‌ نخواهید شد.در عوض‌، مایلید به‌ اصل‌ و كنه‌ مشكلات‌ و مسایل‌ پی‌ببرید، به‌ خصوص‌ وقتی‌ ارتباطات‌ صمیمانه‌ و نزدیك‌ در میان‌ هستند. اطمینان‌حاصل‌ نمایید كه‌ به‌ نحو عاقلانه‌ و صمیمی‌ پولهایتان‌ را خرج‌ می‌كنید و در صورت‌ لزوم‌، پند و اندرزهای‌منطقی‌ و سودمند بزرگترهایتان‌ را آویزه‌ گوش‌ كرده‌ و به‌ آنها عمل‌ نمایید تا بعدا دچار مشكلات‌ مالی‌نشوید.
● متولدین بهمن (ظرف آب)
اگرچه‌، قصد ندارید دل‌ كسی‌ را بشكنید و یا شخصی‌ را از خود دلخور و مكدر كنید، ولی‌ لازم‌ است‌ كه‌به‌ توضیح‌ دادن‌ و رفع‌ ابهام‌ كردن‌ از برخی‌ از مسایل‌ بپردازید. امروز، لازم‌ است‌ همسر یا عزیزخود را آزاد بگذارید وگرنه‌ طولی‌ نخواهد كشید كه‌ احساس‌ خفقان‌ بر وجودشان‌ مسلط می‌شود! نگرشی‌ عمیق‌ و ریشه‌ای‌ بر زندگی‌تان‌ داشته‌ باشید، و آن‌ تغییر و تحولاتی‌ را در آن‌صورت‌ دهید كه‌ می‌دانید زمانشان‌ گذشته‌ و مدت‌ زیادی‌ با تأخیر مواجه‌ بوده‌اند.
● متولدین اسفند (ماهی)
امروز‌، به‌ شدت‌ گرفتار و مشغول‌ هستید؟ حتما همین‌ طور خواهد بود! در حال‌ حاضر، شماوارد مرحله‌ای‌ از زندگی‌تان‌ شده‌اید كه‌ همواره‌ در تكاپو و جنب‌ و جوش‌ هستید، ولی‌ این‌ به‌ منزله‌ عذر وبهانه‌ معقولی‌ برای‌ این‌ نیست‌ كه‌ به‌ سلامت‌ خودتان‌ صدمه‌ وارد نمایید و به‌ فكر آن‌ نباشید. مراقب‌خواب‌ و خوراك‌ خود باشید كه‌ در رابطه‌ با هیچ‌ كدام‌ دچار كمبود و مشكلی‌ نشوید احساسات‌ و عواطف‌ در وجودتان‌ غلیان‌ خواهد كرد و مزایای‌ زیادی‌ برایتان‌ به‌ ارمغان‌ می‌آورند.